Pressiteade
Koostöö algab selle nädalavahetuse Abu Dhabi Grand Prix’l ja kestab kuni 2012. aasta hooaja lopuni. Renault F1 auto hakkab kandma TW Steeli logo ninakoonusel, esitiibadel ning küljelaiendite esiservadel. Firma logod ilmuvad alates 2010. aastast ka ajavotuekraanidele ja meeskonna vormiriietusele ning pilootide riietele.
Renault F1 meeskonna tegevdirektor Jean-François Caubet ütles kokkuleppe allakirjutamisel: „Me oleme vaimustatud oma joudude ühendamisest TW Steeli kui Renault F1 meeskonna ametliku ajavotupartneriga. Järgmise kolme aasta jooksul tahame luua tiheda ja dünaamilise koostöö, sest püüdleme voistlusrajal koige korgemal tasemel esinemise poole. See koostöö toob suurt kasu Renault F1 meeskonnale ja TW Steelile ning kinnitab meeskonna korgeid ootusi järgnevatel aastatel. Mul ei ole mingit kahtlust, et meid ootab ees ponev ja edukas ühine tulevik.”
TW Steeli tegevjuht Jordy Cobelens lisas: „Ma usun, et meie koostöö Renault F1 meeskonnaga annab TW Steelile ülemaailmse tuntuse. Meiesuguse noore ja ambitsioonika kaubamärgi jaoks on Vormel 1 väga ligitombav ja me ootame koostööarengut Renault F1 meeskonnaga. Vormel 1-ga seotud aeg on ponev aeg ja me ootame uuest koostööst tuleneva edu jätkumist nii rajal kui ka maastikul.”
Koostöölepingu avalik tutvustus pressile toimub reedel, 30. oktoobril enne Abu Dhabi vabatreeninguid meeskonna autotalli ees. Päevakord ja ajakava kinnitatakse neljapäeval.
------------------------------------------------------------------------
Selle koostöö üksikasjade täpsustamiseks pöörduge palun Renault F1 meeskonna pressikeskusesse: pressoffice@uk.renaultf1.com.
TW Steeli kohta täiendava teabe saamiseks külastage palun: www.twsteel.com.
Teade toimetajatele:
TW Steel on keskendunud tavapärasest suuremate käekellade tootmisele. Silmapaistev tootekujundus ja kellade töökindlus on ettevotte edupüüdluse tugisambad. Kaks täppi TW Steeli kaubamärgil on selle edupüüdluse graafiline esitlus. Osaliselt seetottu on TW Steel väga lühikese aja jooksul saavutanud suuremootmeliste käekellade ülemaailmsel turul juhtiva koha.