Pressiteade

Jaga

Renault – kvaliteet austusest kliendi vastu

Renault’ kontserni strateegiliseks eesmärgiks on toodete ja pakutavate teenuste tippkvaliteedi kindlustamine. Renault’ kvaliteeditaseme tostmise järjepideva töö toenduseks on 2006. aastal juurutatud ülemaailmne arengukava Täiuslik Renault (Plan Excellence Renault – PER). Selle tulemuslikkust kinnitab tosiasi, et soltumatud asutused loevad Renault’ oma ala juhtivate ettevotete hulka kuuluvaks.

Standardite kehtestamine
PER eeldab kvaliteedi parandamist kehtestatud standardite rakendamise teel koikidel tasanditel alates auto projekteerimisest ja ehitamisest ning lopetades müügijärgse teenindusega. PER määratleb Renault’ kontserni viis soltumatut tegevussuunda, mis katavad täies ulatuses toote eluringi: usaldusväärsete autode kujundamine (PER1), toote vastavus standarditele (PER2), autode usaldusväärsuse ja vastupidavuse suurendamine olenemata nende kasutusviisist (PER3), klientide rahulolu tagamine müügiprotsessi ja müügijärgse teenindusega (PER4) ja ettevottesisese kvaliteeditaseme tugevdamine (PER5). Ülalnimetatud tegevusi rakendatakse üle maailma koikidele toodetele, ettevotte tootmisosakondadele ja koikidele müügipiirkondadele, kus Renault praegu tegutseb.

PER4 – Renault’ 20 pohimotet
Erilist tähelepanu on pööratud kvaliteedi parandamisele valdkonnas PER4, mis puudutab klientide teenindamist müügi ajal ja usaldusväärset müügijärgset teenindust.

Teeninduse kvaliteet on pakutava toote valimisel eriti olulise tähtsusega, kuna see voib osutuda otsustavaks tootjate eristamisel, kui valik tehakse pakutava teeninduse taseme järgi. Renault’ kontsern on korraldanud umbes kümme riiklikku küsitlust, mille eesmärk on hinnata klientide ootusi autode müügiga seotud teenuste kvaliteedi voi autode remondikoja külastamise suhtes. Nendele teadmistele tuginedes oli Renault suuteline määratlema 20 pohimotet klientide ootustega arvestamiseks ja nende vajaduste täitmiseks.

Müügi poolt vaadates on Renault pohikohustus klientide ootuste järgi muu hulgas oma toodete täiuslik tundmine, elektronposti päringutele vastamine enne 12 tunni möödumist, kliendi teenindamise alustamine kahe minuti jooksul voi müügipakkumiste kirjalik vormistamine.

Müügijärgses teeninduses peab kliendile olema muu hulgas tagatud oskuslik teenindus remondikojas, tähtaegadest kinnipidamine ja eelnev noupidamine voimalike hinnamuudatuste korral, samuti ka täielik aruanne tehtud töödest. Voetud kohustuste eesmärgiks on suurendada klientide usaldust Renault’ müügi- ja teenindusvorgu vastu ning tagada rahulolu pakutud teenustega.

Sisemine kvaliteedihindamine
Renault’ kvaliteeti hinnatakse lisaks veel sisemiselt remondikoja teeninduskvaliteedi (Qualité Service Atelier – QSA) ja müügitöö teeninduskvaliteedi (Qualité Véhicule Neuf – QVNi) küsimustikega. Igas kuus klientide hulgas läbiviidud küsitluse eemärgiks on hinnata nende rahulolu taset Renault’ remondikojas ja müügiruumis pakutud teenustega. 2008. aasta küsitluste tulemused näitavad nende klientide väga suurt suhtarvu, kes on täielikult rahul töökvaliteediga Renault’ remondikojas.

Tulemuslik plaan
Ettevoetud joupingutused, mille eesmärgiks oli laialdane kvaliteedi edendamine koikidel tasanditel – projekteerimine, tootmine, usaldusväärsuse kasv, meisterlik teenindus ja Renault’ kvaliteeditaseme parandamine – on toonud tajutavaid tulemusi. Soltumatute ja arvamust kujundavate asutuste arvates on Renault’ kontsern praegusel ajal üks parimat kvaliteeti pakkuvaid ettevotteid.

Saksamaa ametkonna ADAC korraldatavas torgete sageduse uuringus on märgata Renault’ autode kvaliteedi olulist paranemist. Igal aastal hindab ADAC selliste autode usaldusväärsust, mis on 1–6 aastat vanad, mida on viimase aasta jooksul Saksamaal registreeritud vähemalt 10 000 ja toodetud kolme aasta jooksul ilma suuremate tehniliste muudatusteta. Koige värskemas ADAC 2008. aasta pingereas, mis avaldati 2009. aasta aprillis, on koikide alates 2006. aastast toodetud Renault’ mudelite, st Twingo, Clio, Moduse, Kangoo, Megane Scenicu ja Laguna kvaliteeti tunnustatud ADAC rohelise tähistusega, mis antakse usaldusväärsetele autodele. Renault Laguna esines suhteliselt hästi, saades üheaastaste autode hulgas (vordluses Saksa Audi A4 ja Mercedes C-ga) teise koha ja täitis sellega Renault’ seatud eesmärgi: jouda D-alajaotuses kolme parima kvaliteediga auto hulka.

ADAC-i uuringu tulemustega saab tutvuda aadressil: http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114#atcm:8-250018

Renault Laguna kvaliteeti on tunnustanud ka rahvusvahelisi turu- ja tooteuuringuid korraldav instituut J.D. POWER. Nende 2008. aasta aruandes on Laguna ülemises keskklassis esimene, eespool sellistest mudelitest nagu Toyota Prius, Honda Accord voi Mazda 3.

Renault’ kvaliteeti on oma selle aasta aruandes tunnustanud ka soidukite tehnilise ülevaatuse vallas maailma juhtivate ettevotete hulka kuuluv DEKRA kontsern. Seda toestab Renault Clio usaldusväärsuse esimene koht omas klassis (kuni 50 000 km läbisoiduga autod).

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.