Pressiteade

Jaga

ROHKEM DACIAT, ENDISELT DACIA

- Rajades tõhusat alati toimivat ärimudelit jätkub Dacia saaga uue peatükiga. - Uue Dacia-Lada äriüksuse loomine toetab tehnika ja tootmise võimendatud koostoimel Ladaga oluliselt Dacia konkurentsivõimet - Dacia uus mudel Bigster Concept tähendab Dacia brändi edasi arendamist, et murda läbi C-segmendi nähtamatutest tõketest - Dacia jääb Daciaks, sama taskukohaseks nagu alati, on vaid jõulisem

Boulogne-Billancourt –14. jaanuar 2021. Osana Renault’ Renaulutionstrateegiast avaldas Dacia oma 5 aasta plaani. Dacia-Lada äriüksuse loominesuurendab Dacia tõhusust ja konkurentsivõimet, samas ületavad tooted omavarasemaid näitajaid. Mudeli Bigster Concept esitlemine sillutab teed Daciauutele väljavaadetele C-segmendis.

„Dacia jääb Daciaks, pakkudes alatiusaldusväärset, ehtsat, parima hinna ja kvaliteedi suhtega toodet nutikateletarbijatele. Dacia-Lada äriüksuse loomisega kasutame täiel määral ära CMF-Bmodulaarse platvormi võimalused, suurendame tõhusust ja meie toodetekonkurentsivõime, kvaliteedi ja atraktiivsuse edasist tõusu. Meil on olemaskõik vajalik brändide kõrgemale tasemele viimiseks, selle teedrajavaks näitekson Bigster Concept.”

(Denis Le Vot, Dacia ja Lada brändidetegevdirektor, Renaulutioniesitlemise ajal)

Alati toimiv ärimudel, sama ainulaadne kui tõhus

Viimase15 aasta jooksul on Dacia tootnud kaasaegseid, lihtsaid ja ahvatlevaidsõidukeid. Konkurentsitule oskusteabele tuginedes võimendab Dacia Renault Grupija Renault-Nissan-Mitsubishi alliansi läbiproovitud ja parimaks osutunudtehnilisi lahendusi

Kulutõhusajaotusmudeli abil on Dacia selle aja jooksul endale nime teinud 44 riigis, kuson müüdud 7 miljonit autot ja mitmed neist on müügihitid. Aasta aasta järel onSandero ja Duster hoidnud esikohta Euroopas eraisikute müüdud autode arvestusesvastavalt nii sõiduautode kui maasturite lõikes.

Hoideskätt kindlalt oma põlvkonna pulsil, on Dacia alati täpselt õige valik. Omapositsiooni tugevdamiseks ja selliste sõidukite tootmiseks, mis vastavad klientidevajadustele ja arenevad koos muutuva autotööstusega, võib Dacia tuginedajärgmisele:

takistusteta sisenemine C-segmenti, nagu nähtubmudelist Bigster Concept.

BigsterConcept: Dacia siseneb C-segmenti väliselt jõulisemana

Jäädes truuks Dacia stiilile on Bigster Conceptruumikas, tugev, mõeldud seiklusteks tolmustel teedel, uurimaks uusisilmapiire. 4,6-meetrisel maasturil on olemas kõik hädavajalik, ei rohkem egavähem.

Seemaastur on Dacia viis muuta C-segment kättesaadavaks segment madalama sõidukihinnaga.

„Dacia Bigster Concept kehastab brändipidevat arengut. Kõik vajalik, piisavalt jõuline ja seikluslik. See tõestab, etkättesaadavus ei ole mingil kombel vastuolus atraktiivsusega. Meie Dacias usumenii ja see auto on tõenduseks.”

(AlejandroMesonero-Romanos, Dacia kujundusdirektor)

Bigster Concept DNA on läbi põimunud bränditugevate väärtustega, mis on aidanud meil aastate jooksul luua tugevad japikaajalised suhteid oma klientide ja fännidega: lihtsus, ausus ja ehtsus.

MudeliDacia Bigster Concept proportsioonid on kaasaegsed, kuid siiski ajatud. Needväljendavad selgelt jõulisust. Jooned on lihtsad ja veenvad. Puudub teesklus mida näete, seda ka saate.

Sellesuured välismõõtmed lubavad väga mahukat salongi. Y-kujuline valguslahendus onnüüd suurem, tõstes esile maasturi julge ja kindlustunnet sisendava stiili.

Tumerohelinekattevärv toetab sees istuvat seikluslikku maadeavastajat.

Eimingeid tulesid ja vilesid, kroomviimistlust ega alumiiniumiimitatsiooni,Bigster Concept on tõelistest põhimõtetest lähtuvalt ehitatud tõeline auto,näiteks kasutatakse kõigi sisemiste kaitsepaneelide jaoks ainultringlussevõetud plasttoormaterjali.

Daciatootevaliku tulevane käilakuju võib kasutada nii alternatiivenergiaid kui kahübriidmootoreid, mis tähendab, et bränd on alati täiuslikus kooskõlas muutuvaseadusandluse ja tarbijate ootustega.

BigsterConcept näitab, et Dacia on seiklemiseks hea valik, mis tagab klientideleainulaadse, tõelise ja liigse ilutsemiseta sõidukogemuse. Rohkem kui ealesvarem tähendab Dacia liikumisvabadust ja see on muutunud seisukohaks, et tulebkohaneda oma klientide vajaduste ja põhiliste püüdlustega. Tähenduslik ost. Dacia: alati kõikhädavajalik, veelgi atraktiivsem.

DACIA KOHTA: Dacia bränd on osa Renault Grupist. Dacia onesindatud 44 riigis, põhiliselt Euroopas ja Vahemere-äärsetes maades. 1968.aastal Rumeenias loodud brändi omandas Renault Grupp ja brändis selle ümberaastal 2004 turule toodud Dacia Loganiga. Dacia pakub turu parima hinna jakvaliteedi suhtega autosid. Brändi eluloo taga seisavad kolm tähtmudelit –Logan, Sandero ja Duster. Tänaseks on Dacia müünud rohkem kui 7 miljonit autot.

Meediakontaktid

OrianneTamburini
orianne.tamburini@renault.com

+33 626 632 814

Christophe Lavauzelle
christophe.lavauzelle@renault.com
+33 609 092 544

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.