Pressiteade

Jaga

Dacia uus mudelivalik - modernne ja endiselt taskukohane

Pariisi autonäitusel esitles Dacia uut disaini neljale põhimudelile: Sanderole, Sandero Stepwayle, Loganile ja Logan MCV-le. Uus valgustuslahendus, uus sõitjateruum, panipaigad ja varustus muudavad autod modernsemaks, kuid need on jätkuvalt taskukohase hinnaga. Mõned uuendused saavad endale ka Dokker, Dokker Van ja Lodgy. Lisaks laiendab Dacia uue Sandero, uue Sandero Stepway, uue Logani ja uue Logan MCV mootori- ja käigukastivalikut. Dacia saab uue, senisest modernsema, taskukohasema ja säästlikuma bensiinimootori SCe 75. Edaspidi on Duster saadaval ka EDC (Efficient Dual Clutch) automaatkäigukastiga.

Sandero, Sandero Stepway, Logan ja Logan MCV saavad uue esiosa. Ees ja taga kasutatakse uut valguslahendust , mis lisab auto välimusele dünaamilisust ja modernsust. Eesmiste LED päevasõidutulede juures kasutatakse mustrit, mis meenutab nelja üksteise peale asetatud nelinurka – see on Dacia uus valgussigantuur. Uuendused muudavad mudelite esiosa laiemaks ja atleetlikumaks. Tagaosas püüab pilku nelja valgusruuduga tunnusvalgustus.

Jõulisust lisavad uus kaitseraua kuju ning kroomelemendid esivõre ja udutulede juures.

Sandero Stepway saab uue Dusteri kujustusest mõjutatud esiosa. Kaitseraua must toon harmoneerub esivõre kroom-kolmurkadega. Maastikuauto pärasust lisavad kõrgem kliirens, läikivmatid kroom-põhjakaitsed esi- ja tagaosas ning katusereelingud. Autole lisab muljet jõulisusest ja iseloomukusest kroomitud väljalasketoru ots tagaosas.

Uuendatakse ka ilukilpide ja valuvelgede valikut (sõltuvalt turust ja mudelist). Elegantsust saab auto profiilile lisada Flex-ilukilpidega.


Modernne sõitjateruum

Uute mudelite sõitjateruum on senisest esinduslikum. Näha on läikivmatti kroomviimistlust roolirattal, ventilatsiooniavade ja näidikute ümber ning keskkonsoolil, uste käepidemetel ja käigukangil.

Uue nelja "kodaraga" rooliratta signaalinupp asub rooli keskel ning kannab Dacia embleemi. Kõrgemate varustustasemetega käib kaasas eksklusiivse Soft Feel viimistlusega rool, mis on vastupidav ja meeldiv puudutada.

Kogu mudelivalik saab uued polstritekstiilid, mis toovad autodesse värskust ja mugavust. Uue Sandero Stepway polstritel on reljeefne 3D-muster ja nägusust lisavad õmblused.


Rohkem varustus ja mugavust

Uute mudelite varustusse kuuluvad praktilised juhiabisüsteemid, mille ülesanne on juhi elu lihtsamaks muuta – muu hulgas tagurduskaamera (sõltuvalt versioonist) ja nõlvalt startimise abisüsteem. Dacia on elektriliste aknatõstukite lülitid ümber paigutanud, nüüd asuvad need ustel. Juhi jaoks on aknalülitil käepärane ühe vajutuse funktsioon ning mugavust suurendab juhiistmega integreeritud eest liigutatav käetugi (sõltuvalt mudelist; lihtsustab ligipääsu lülititele istmete vahel).

Sõitjateruum on avar nagu Daciatel ikka ja tänu mitmetele panipaikadele ka senisest praktilisem – näiteks on kaasreisija istme kõrval mobiiltelefonitasku, keskkonsooli küljel asub tasapind väikeste asjade hoidmiseks ning selle taga on pudelihoidik. Samuti 12-voldine pistikupesa, mis võimaldab tagaistmel nutiseadmeid laadida.


Dokkeri, Dokker Vani ja Lodgy uued, 2017. aasta versioonid

Dacia uut disaini saab näha ka uuel Dokkeril, uuel Dokker Vanil ja uuel Lodgyl.

Kõigil kolmel uuel mudelil on kroomviimistlusega esivõre . Stepway versioonidele on saadaval ka uued Dark Metal Flex rattad. 16-tollised ALTICA alumiiniumveljed asendavad ülejäänud mudelitele seni paigaldatud rattad. Uue Lodgy tagaluugil on sportlik kroomliist.

Sõitjateruum saab muu uuenenud mudelivalikuga võrreldavaid viimistluselemente, näiteks läikivmatid-kroom-detailid uuel nelja kodaraga roolirattal, keskkonsoolil ja ventilatsiooniavade ümber ja juhi ühe-puute aknalülitil. Kahevärviline armatuurlaud on asendatud süsimusta armatuurlauaga. Uus polster mõjub kaasaegsemalt. Uue Dokkeri Stepway versiooni polstritel on sama 3D-muster mis Sandero Stepwayl. Uues Lodgys ja Dokkeris on tagumises reas istujate käeulatuses kaks lahtivolditavat lauda ning võrktasku kõrvalistujale.

Manööverdamise kergendamiseks on uue Dokkeri ja uue Dokker Vani varustusse lisatud tagurduskaamera – sama, mis Lodgyle on juba saadaval.


Uus ja ökonoomsem SCe 75 mootor

Dacia on Renault Grupi esimene mark, mis pakub uhiuut vabalthingavat bensiinimootorit SCe 75. See üheliitrise töömahuga kolmesilindriline mootor annab baasversioonis 75 hobujõudu ja 97 Nm. Võrreldes oma eelkäijaga (1,2 16V, 75 hj) on see mootor ökonoomsem ja CO2 heide peaaegu 10 protsendi võrra väiksem.

Selline sääst on saavutatud mootori massi vähendamisega 20 kg võrra – seda tänu alumiiniumist mootoriplokile ja moodsatele tehnoloogiatele nagu näiteks:

  • muutuva jõudlusega õlipump,
  • DLC (Diamond Like Carbon) kattega kaetud klapitõukurid ja grafiidiga kaetud kolbide välisküljed.

Topeltnukkvõllide muutuv ajastus Variable Valve Timing (VVT) tagab lisavõimekuse ja suurema sõidumugavuse.

SCe 75 vastab kõikidele Renault-Nissani Liidu kvaliteedistandarditele. Samuti vastab see modernne, säästlik ja soodsa hinnaga jõuallikas Dacia põhiväärtustele ja jõuab müügile 2017. aasta alguses (sõltuvalt turust).

SCe 75-baasmootori kõrval on Dacia põhimudelitele saadaval veel suur valik mootorite ja käigukastide kombinatsioone:

  • Bensiin: TCe 90 Stop&Start (S&S) süsteemiga, TCe90 S&S LPG / TCe 90 S&S, mille paariliseks on Easy-R automatiseeritud manuaalkäigukast.
  • Diisel: dCi 75 S&S / dCi 90 S&S koos manuaalkäigukasti või automatiseeritud Easy-R käigukastiga.

Kogu Dacia valik on nüüdsest saadaval LPG gaasimootoritega (sõltuvalt turust).


EDC automaatkäigukastiga Duster ja suurem sõidunauding

12 aastaga on Euroopas automaatkäigukastide osakaal kasvanud kuuelt protsendilt 18 protsendile (2015. aasta seisuga). Dacia EDC (Efficient Dual Clutch) automaatkäigukast on loodud alternatiiviks manuaalkastile. Dusterile on EDC käigukast saadaval koos diiselmootoriga dCi 110 4x2 S&S.

See kuuekäiguline EDC topeltsiduriga automaatkast ühendab endas automaatkäigukasti mugavuse ja sujuvuse ning manuaalkäigukastile omase ökonoomsuse ja madala CO2 heitme.

EDC kasutab kahte sidurit: üks neist juhib paaritute käikude (esimene, kolmas, viies) ja teine paariskäikude (teine, neljas, kuues) ja tagasikäigu tööd.

Käike vahetatakse elektriliselt, kasti tööd suunab juhtmoodul. Üks sidur lahutab ja teine ühendab samaaegselt järgmise käigu, nii tagatakse energiakadudeta jätkuv haardumine.

Sellise süsteemi eeliseks on muu hulgas kiire käiguvahetus kuni oludele vastava kõrgeima käiguni ja seeläbi kütusekulu ja CO2 heitmete minimeerimine. EDC tehnoloogia tagab ka lisamugavuse ja kiire reageerimise juhi soovidele. EDC-ga käib kaasas nõlvalt startimise abisüsteem.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.