Pressiteade
Hooaja meeldejäävad hetked
17. aprill – Silverstone’i 6 tunni kestvussõit
Alpine A460 võistlusauto tegi oma esimese sõidu. Tiim tõdes, et õppida on palju, eriti rehvide vahetust märjal rajal. Signatech-Alpine lõpetas võistluse kolmandana, madalama poodiumikohaga tuli meeskonnal leppida purunenud rehvi tõttu.
7. mai – Spa-Francorchampsi 6 tunni kestvussõit
Võistlus täis vahejuhtumeid ja põnevust, lõplikud positsioonid selgitati välja alles viimasel tunnil. Alpine 460 võidusõiduauto sai kirja esimese võidu.
18.–19. juuni – Le Mansi 24 tunni kestvussõit
Lapierre, Richelmi ja Menezes tegid kõvasti tööd ja meeskond suutis kiiresti kohaneda olukordadega võistlusrajal. Alpine A460 numbriga 36 lõpetas võistluse oma klassi esimesena ja üldarvestuses viiendana. Meeskond sai kirja 4864,86 kilomeetrit – see on LMP2 klassi parim tulemus Le Mansi ajaloos.
24. juuli – Nürburgringi 6 tunni kestvussõit
Signatech-Alpine meeskond kindlustas endale Saksamaal järgmise etapivõidu. Lapierre võttis finišis võidu kindla edumaaga konkurentide ees.
3. september – Mehhiko 6 tunni kestvussõit
Hooaeg jätkus Ameerika mandril. Signatech-Alpine meeskond sõitis pool võistlust liidrina, seejärel kaotas edumaa karistusringi tõttu. Järelejäänud aja andis Lapierre endast kõik, et parandada number 36 positsiooni – ta finišeeris vaid 2 sekundit võitjatest tagapool.
17. september – Ameerika ringraja 6 tunni kestvussõit
Esimest korda võistles Alpine meistritiitli nimel. Erakordses palavuses viis Richelmi number 36 ühe ringiga juhtima ning ameeriklane Menezes sai rõõmustada koduseid poolehoidjaid, kui ületas finišijoone esimesena.
16. oktoober – Fuji 6 tunni kestvussõit
Signatech-Alpine meeskond otsustas seekord teistmoodi strateegia kasuks, eesmärk oli teha üks boksipeatus vähem kui konkurentidel. Roolis Lapierre, Richelmi, Menezes ja siis taas Lapierre – võistlus lõpetati kolmanda kohaga.
6. november – Shanghai 6 tunni kestvussõit
Võistlust alustanud Lapierre’il õnnestus sõita rehvid läbi poole tunniga, seejärel tuli liidripositsioon loovutada konkurentidele. Uued kõvemad rehvid all jätkus võistlus Richelmi ja Menezesega roolis – tehti head sõitu. Finišisse jõudis meeskond Lapierre’iga roolis neljandana ning vähemalt teeniti meistritiitli võitmiseks vajalikke punkte.
19. november – Bahreini 6 tunni kestvussõit
Võistlus algas tugevalt, kuid Lapierre’i käes tempo langes. Olukord ei paranenud ka siis, kui rooli asus Richelmi. Viimases vahetuses õnnestus Richelmil siiski võidelda välja poodiumikoht. Päeval lõpuks seisis meeskond poodiumil sel hooajal juba seitsmendat korda.
Bahreini 6 tunni kestvussõidu tulemused LMP2 klassis
1. G-Drive Racing nr 26 184 ringi
2. RGR Sport by Morand nr 43 +6.840
3. Signatech-Alpine nr 36 +1 ring
4. Extreme Speed Motorsports nr 31 + 1 ring
5. Extreme Speed Motorsports nr 30 + 1 ring
6. Baxi DC Racing Alpine nr 35 +2 ringi
7. Manor nr 45 +2 ringi
6. SMP Racing nr 37 +5 ringi
7. SMP Racing nr 27 +8 ringi
9. Manor no.44 +9 ringi
FIA WEC LMP2 klassi hooaja lõpu punktitabel
1. Signatech-Alpine nr 36 – 199 punkti
2. RGR Sport by Morand nr 43 – 169 punkti
3. G-Drive Racing nr 26 – 165 punkti
4. Extreme Speed Motorsports nr 31 – 116 punkti
5. Extreme Speed Motorsports nr 30 – 78 punkti
6. SMP Racing nr 37 – 71 punkti
7. Strakka Racing nr 42 – 66 punkti
8. SMP Racing nr 27 – 62 punkti
9. Baxi DC Racing Alpine nr 35 – 42 punkti
10. Manor nr 44 – 28 punkti
Lisateave:
Christophe Deville
Alpine pressiesindaja
+33 1 76 84 64 83 / +33 6 72 84 63 24
christophe.deville@alpinecars.com
Marie-Hélène Bacle
Signatech-Alpine pressiesindaja
+33 6 64 13 84 49
mariehelenebacle@gmail.com
Renault Press - +33·1·76·84·63·36
alpinecars.com - media.renault.com
witter: @Alpine_cars - @SignatechAlpine
Facebook: facebook.com/alpinesportscars
Fotod: flickr.com/photos/signatech-alpine/
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.