Pressiteade
Aastatel 2010–2016 vähendas Renault Grupp süsinikujalajälge üle 17%
2011. aastal oli Renault esimene autotootja maailmas, kes teatas avalikult, et seab endale eesmärgiks vähendada süsinikujalajälge iga müüdud sõiduki kohta 2013. aasta lõpuks 10%. Pärast eesmärgi saavutamist pühendus Renault uuele väljakutse ettevõtte muutustejuhtimise programmis (“Drive the Change”): vähendada ettevõtte süsinikujalajälge 3% aastas. Seega ühtekokku olid ettevõtte eesmärgid 2010.–2016. aastal seatud süsinikuheite vähendamisele ligi 17%.
Reaalselt jõudis Renault juba 2015. aasta lõpuks süsinikujalajälje 17,2%-lise vähendamiseni iga müüdud sõiduki kohta. Ainuüksi 2015. aastal jäi Renault’ poolt õhku paiskamata süsinikdioksiid koguses, mida tekitab aasta jooksul Barcelona suurune linn.
Süsinikujalajälje vähendamise nimel võttis Renault ettevõttes tähelepanu alla nii sõidukite tootmisel, aga ka nende hilisemal kasutamisel tekkivad kasvuhoonegaaside heitkogused (peamiselt CO2), aga ka ettevõtte teistes tegevusvaldkondades (disain, tootmine, transport, sõidukite ja varuosade müük ning äritugi) tekkiva süsinikdioksiidi vähendamise võimalused.
Elektrisõidukid on tõhus ja kohe käepärast lahendus aktuaalsele kliimamuutuse probleemile. Elektriautodega sõitmine ei paiska õhku CO2 ja nende süsinikujalajälg on juba praegu väiksem kui mootorsõidukitel ning väheneb veelgi, kui areneb edasi taastuvenergiast elektrienergia tootmine. Renault on liider Euroopa elektriautode turul ning Renault ZOE on Euroopas enimmüüdud elektriauto, mille sõiduulatus on nüüd kuni 400 km (NEDC sõidutsükli järgi). Renault on tänaseks tootnud üle 100 000 elektrisõiduki ning sellega hoidnud kokku 125 000 tonni süsinikdioksiidi sattumise atmosfääri.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.