Pressiteade
Zoe kehtestas uue rekordi: sõiduulatus 400 kilomeetrit
Uue Z.E. 40 akuga on Renault Zoe sõiduulatus NEDC tsüklile vastavalt rekordiline, ulatudes 400 kilomeetrini – seda on kaks korda nii palju kui sama mudeli esmakordsel turuletoomisel.
Uue Z.E. 40 aku sõiduulatus on kuni 300 kilomeetrit, kui sõita tavatingimustes: linnas ja linnaümbruses.
Euroopa enimmüüdud elektrisõiduk Zoe astub tõsiselt konkureerima bensiini- ja diiselmootoriga sõidukitega, sest autojuhtide keskmised päevased distantsid mahuvad nüüd juba uue Zoe sõiduulatuse sisse.
Uue aku tulekuga kaob psühholoogiline barjääri, mis on seni takistanud elektriautot ostmast. Zoe omanikud saavad nüüd võtta ette pikemaid distantse ja peavad vähem muretsema auto aku laadimise pärast. See teeb võimalikuks nädalavahetuste väljasõidud Zoe-ga.
Z.E. 40 aku laadimise ajakulu on võrreldav standardaku laadimisega. Piisab 30 minutist, et laadida akut täiendava 80 kilomeetri läbimiseks.
Innovatsioon kahekordistab aku võimsust, mõõdud jäävad samaks.
Zoe uus Z.E. 40 aku salvestab 41kWh energiat ehk peaaegu kaks korda rohkem kui Zoe standardaku, mis salvestab 22kWh energiat.
Koostöös LG Chemiga välja arendatud uus aku kasutab suure energiatihedusega liitium-ioon tehnoloogiaid.
Renault’ ja LG inseneridel on õnnestunud suurendada energia salvestusmahtu ilma akut suuremaks või palju raskemaks muutmata. Uute akude energiatihenduse suurendamine saavutati elementide keemilise muutmise kaudu, mitte enamlevinud täiendavate akuosade lisamisega.
See täiesti uus tehnoloogia arendati välja, et kindlustada aku usaldusväärsus ja turvalisus.
Põhjalik töö on ära tehtud, et integreerida sõidukisse aku, mis tänu suurele energia salvestusmahule annab võimaluse suurendada Zoe sõiduulatust. Aku töötades optimeerib elektrooniline juhtimissüsteem Zoe energiakasutust ning pideva õhu juurdevooluga hoitakse aku temperatuuri ühtlasel tasemel – see võimaldab ökonoomset sõitu nii väga sooja kui ka väga külma ilma korral.
Uue Koleose ja Koleos Initiale Paris' Euroopa esmaesitlus
Uuel Koleosel on kõik D-segmendi luksusdžiibi ootuspärased omadused ning lisaks Renault’le omane mugavus ja praktilisus. Pariisi autonäitusel tõi Renault avalikkuse ette uue Koleos Initiale Paris’ – uue tippversiooni, mis jõuab enamikus Euroopa riikides müügile 2017 kevadel ehk samal ajal, kui kogu ülejäänud mudelivalik.
Uue Koleose jõulisele ja atleetlikule disainile on Initiale Paris' mudelite puhul lisatud:
Uus Koleos Initiale Paris erineb kogu mudelivalikust detailide ja standardvarustuse poolest:
Trezor: elektriline GT annab vihjeid tulevikuautode disaini ja tehnoloogiate kohta
Kahekohaline elektrikupee Trezor annab vihjeid Renault disainivõtete kohta, mida hakatakse edaspidi kasutama kogu mudelivaliku juures: lihtsad, soojad ja kirglikud jooned; alati äratuntav esiosa ja C-kujuline valgussignatuur.
Trezoril on efektsed punast värvi klaasid ja kontrastse pinnaviimistlusega innovaatiline süsinikkere.Metallikvärvi viimistlus Trezoril väljendab ühteaegu nii voolujoonelisust kui ka turvalisust. Tema siluetist võib ära tunda klassikalist GT-d.
Trezori tagaosas asub resoluutne modernne punase laseriga kiudoptiline valgustus. See ‘köielaadne’ valguslahendus tagab ereda ja isikupärase valgustuse. Pidurdamisel annab optiliste kiudude dünaamiline süttimine pilkupüüdva visuaalse efekti ja muudab valguse intensiivsemaks.
Trezori kõrgus vaid 1080 mm nõuab sõitjalt sisenemisel sportlikku painutust. Selline sisenemine viib tagasi kunagiste klassikaliste võidusõiduautode maailma, kus kirglikud juhid tundsid end kuuluvat kokku autodega.
Sõitjateruumis on punasest puidust armatuurlaud, mis loodi koostöös Prantsuse jalgratta-ettevõttega Keim ja mille eesosas asub panipaik. Armatuurlaud lisab sõitjateruumi modernsust ja kõrgtehnoloogilisust, muu hulgas asub sellel ka suur puutetundlik ekraan.
Nurklik rooliratas sarnaneb vormel 1 sarjas nähtutele ning tagab juhile suurepärase vaatevälja. Sel asub kolm ekraani: üks keskel ja kaks puutetundlikku ekraani külgedel – seal tavaliselt paiknevate hoobade asemel.
Tänu eri kohtades asuvatele akudele (üks ees- ja teine tagaosas) on Trezoril optimaalne kaalujaotus. Tagavedu tagab mootori jõu kandumisel teepinnale efektiivsemalt, mistõttu sõidunauding on maksimaalne.
Trezori proportsioonid tagavad haaravama sõiduelamuse. Lai rööbe (ees: 2048 mm / taga: 2106 mm) ja pikk telgede vahe (2776 mm) parandavad teelpüsivust, eriti madal kere optimeerib aerodünaamikat, võimaldades saavutada õhutakistusteguri (Cd) vaid 0,22. Ka raskuskese asub väga madalal (kõrgus maast 25 cm), tänu millele on auto väga stabiilne ja suunakindel.
Sõiduulatuse pikendamise ning dünaamika parandamise nimel on Renault’ disainerid pööranud suurt tähelepanu auto massi vähendamisele. Kasutatakse süsinikkandmikku koos terasest toruraamidega kere ees ja tagaosas. Katmik ja tagaluuk on valmistatud süsinikkiust. Tänu sellele kaalub silmapaistvas GT mõõdus (pikkus: 4700 mm / laius: 2180 mm / kõrgus: 1080 mm) Trezor vaid 1600 kg.
Trezor on varustatud spetsiaalselt sellele mudelile loodud Continentali® rehvidega, rattamõõt ees ja taga on vastavalt 21 ja 22 tolli. Osa rehvide turvisest on mõeldud eemale juhtima teel olevat vett, teine osa on haarduvuse parandamiseks täiesti siledad.
Trezori mootor pärineb kahekordselt vormel E meeskondlikult maailmameistrilt: Renault e.dams-ilt. Maksimaalne võimsus 260 kW (350 hj) ja pöördemoment 380 Nm tagab kiirenduse 0–100 km/h vähem kui nelja sekundiga. Kasutusel on kaks akut, mõlemal oma jahutussüsteem ning need on optimeeritud vastavalt muutuva pikkusega õhuvõtuavale kapotil. Samuti on Trezoril pidurite abil töötav energia salvestussüsteem (RESS): tehnoloogia, mis arendati välja vormel E jaoks.
Multi-Sense süsteem Trezoril pakub kolme sõidurežiimi: neutraalne, sport ja autonoomse sõidu režiim. Autonoomse sõidu režiimis muutub auto välisvalgustus, ulatudes kuni külgmiste ja tagumise embleemini. See annab kaasliiklejatele teada, et juht on kontrolli auto üle edasi delegeerinud.Kahest nahaga kaetud alumiiniumdetailist valmistatud rooliratas muutub autonoomse sõidu režiimis pikemaks, meenutades kinoekraani. Nii sümboliseerib see muutumine autosõidu uude ajastusse jõudmist. Sellises seades on juhil armatuurlauale panoraamne vaade.
Trezor elustab Renault’ isesõitvate autode visiooni, näidates, kuidas need suudavad muuta liiklemise turvalisemaks ja nauditavamaks ning võimaldavad samal ajal juhtidel oma ajakasutust optimeerida.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.