Pressiteade

Jaga

Pressimaterjal: Renault Pro+ täiendab tarbesõidukite valikut sihtgrupi ootuste järgi

Renault Pro+ esitles Saksamaal Hannoveri autonäitusel uue tonnise kandevõimega pikapi Renault Alaskani uusi eriversioone. Samuti esitles Renault Pro+ uusi haardevõimet parandavaid lahendusi ja topeltsiduriga automaatkäigukasti ning teatas koostööst F1 sarjas. Renault jätkab ambitsioonikalt oma positsiooni tugevdamist maailma tarbesõidukite turul. Täna on Renault Euroopa tarbesõidukite turu liider (juba 18. aastat) ning üks eelistatumaid tarbesõidukite tootjaid Ladina-Ameerikas ja Aafrikas. Renault Pro+ on spetsiaalselt tarbesõidukite sihtgrupile välja töötatud teenuseid pakkuv professionaalne ja kvalifitseeritud teenindusvõrgustik, millel on üle maailma 650 esindust.

  • Jõulise pikapi Renault Alaskani uued eriversioonid: Renault Pro+ esitles Renault Alaskani uusi eriversioone: kiirabiauto, pääste- ja tuletõrjeauto, korvtõstuk ja tehnilise abi sõiduk. Pooletonnise kandevõimega pikapi Renault Duster Orochi edukale turuletulekule Ladina-Ameerikas järgnes 2016. aasta juunis Kolumbias uue tonnise kandevõimega pikapi Alaskani esmaesitlus. Alaskan on jõuline, nutikate lahendustega ja suurepäraste maastikusõiduomadustega sõiduk.
  • Uued tehnoloogiad: Extended Grip, Renault X-Track, Renault Master 4x4 ja Kangoo EDC: Renault Pro+ lisas oma valikusse uudsed Extended Grip, Renault X-Track ja Master 4x4 tugevdatud veojõuülekande lahendused, mille parandavad rasketes tingimustes sõiduki haardevõimet. Lisaks on Kangoo mudel nüüdsest saadaval ökonoomse ja tõhusa EDC topeltsiduriga automaatkäigukastiga.
  • Koostöö algus F1 sarjas: Renault Pro+ rakendas oma oskused F1 sarja vankrile, alustades koostööd Renault Sport Formula One Team võistkonnaga. Vormelitiim kasutab Renault tarbesõidukeid F1 klassi võistlusraja juures tugiteenuste osutamisel. Koostöö alguse tähistamiseks laseb Renault välja piiratud koguses kollase-musta värvikombinatsiooniga Formula Edition eriseeria tarbesõidukeid


Renault Alaskan kui kiirabiauto, pääste- ja tuletõrjeauto, korvtõstuk ja tehnilise abi sõiduk – Renault Pro+ oskusteabe musternäidised

Renault Pro+ esitleb nelja Alaskani eriversiooni, mis pakuvad äriklientidele just neid omadused, mida neil nende töös tarvis läheb. Lisaks erifunktsioonidele on nende masinatega võimalik ligipääs objektidele ka kõige raskemini läbitavatel maastikel.


Kiirabiauto Renault Alaskan

Kiirabiauto Renault Alaskan on mõeldud kiireloomuliste päästeoperatsioonide täitmiseks, ka kõige raskemad maastikud ei ole takistuseks, et kannatanuid õnnetuskohalt operatiivselt evakueerida. Sõiduk on tervenisti ümbritsetud polüestrist valatud paneelidega ning kabiin ja sanitaarplokk on omavahel eraldatud liuguva vaheseinaga. Sõiduki kõrgendus on mõlemal küljel varustatud avarate akendega ja ulatub välja kuni kabiini esiosani. Sanitaarploki sisustuse juurde kuuluvad arvukad kastid ja sahtlid esemete ärapaigutamiseks, iste abivajajat saatvale meedikule, pudelite hoidikud, kanderaami liugtee jne.


Pääste- ja tuletõrjeauto Renault Alaskan

Pääste- ja tuletõrjeauto Renault Alaskan on sobiv maastikusõiduk päästetööde välijuhile või tuletõrjebrigaadi erinevateks väljakutseteks. See nelikveoline masin pääseb maastikul ligi igale poole, ka näiteks metsatulekahjude kustutustöödele, kus rasketehnikaga oma mõõtude ja massi poolest võib osutuda mittesobivaks.


Korvtõstuk Renault Alaskan

Korvtõstuk Renault Alaskan on välja töötatud võimaldamaks operatsioonide läbiviimist ekstreemsetes tingimustes ja raskesti ligipääsetavates kohtades. Eriotstarbeliselt on see sõiduk varustatud täielikult hüdraulilise toimega ajamiga tõstukiga. Selle hooldamine on lihtne ja see toimib ühtviisi laitmatult nii väga kõrgetel temperatuuridel kui ka väga madalatel temperatuuridel. Alumiiniumist teleskooptõstuk võimaldab esmaklassilise stabiilsuse saavutamise. Töökindluse tagamiseks paiknevad kõik voolikud, veokett nagu ka tõstesilinder hästi kaitstud asukohas noole sees.

Renault Alaskan tehnilise abi sõiduk

Alaskani tehnilise abi sõiduki ülesanne on võimaldada operatiivselt sõita appi teel otsalõppenud kütusega sõidukeid tankima või teele jäänud sõidukeid teisaldama. Sõiduk pääseb igale poole ligi ja see on abi osutamiseks varustatud tugevdatud terastorust tõukerauaga sõiduki ninas, eesmise 3-tonnise tõmbejõuga vintsiga ning vintsiga varustatud tõstemehhanismiga kastis.


Loe lähemalt pressimaterjalist - alljärgnev.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.