Pressiteade
Renault Alaskan kui kiirabiauto, pääste- ja tuletõrjeauto, korvtõstuk ja tehnilise abi sõiduk – Renault Pro+ oskusteabe musternäidised
Renault Pro+ esitleb nelja Alaskani eriversiooni, mis pakuvad äriklientidele just neid omadused, mida neil nende töös tarvis läheb. Lisaks erifunktsioonidele on nende masinatega võimalik ligipääs objektidele ka kõige raskemini läbitavatel maastikel.
Kiirabiauto Renault Alaskan
Kiirabiauto Renault Alaskan on mõeldud kiireloomuliste päästeoperatsioonide täitmiseks, ka kõige raskemad maastikud ei ole takistuseks, et kannatanuid õnnetuskohalt operatiivselt evakueerida. Sõiduk on tervenisti ümbritsetud polüestrist valatud paneelidega ning kabiin ja sanitaarplokk on omavahel eraldatud liuguva vaheseinaga. Sõiduki kõrgendus on mõlemal küljel varustatud avarate akendega ja ulatub välja kuni kabiini esiosani. Sanitaarploki sisustuse juurde kuuluvad arvukad kastid ja sahtlid esemete ärapaigutamiseks, iste abivajajat saatvale meedikule, pudelite hoidikud, kanderaami liugtee jne.
Pääste- ja tuletõrjeauto Renault Alaskan
Pääste- ja tuletõrjeauto Renault Alaskan on sobiv maastikusõiduk päästetööde välijuhile või tuletõrjebrigaadi erinevateks väljakutseteks. See nelikveoline masin pääseb maastikul ligi igale poole, ka näiteks metsatulekahjude kustutustöödele, kus rasketehnikaga oma mõõtude ja massi poolest võib osutuda mittesobivaks.
Korvtõstuk Renault Alaskan
Korvtõstuk Renault Alaskan on välja töötatud võimaldamaks operatsioonide läbiviimist ekstreemsetes tingimustes ja raskesti ligipääsetavates kohtades. Eriotstarbeliselt on see sõiduk varustatud täielikult hüdraulilise toimega ajamiga tõstukiga. Selle hooldamine on lihtne ja see toimib ühtviisi laitmatult nii väga kõrgetel temperatuuridel kui ka väga madalatel temperatuuridel. Alumiiniumist teleskooptõstuk võimaldab esmaklassilise stabiilsuse saavutamise. Töökindluse tagamiseks paiknevad kõik voolikud, veokett nagu ka tõstesilinder hästi kaitstud asukohas noole sees.
Renault Alaskan tehnilise abi sõiduk
Alaskani tehnilise abi sõiduki ülesanne on võimaldada operatiivselt sõita appi teel otsalõppenud kütusega sõidukeid tankima või teele jäänud sõidukeid teisaldama. Sõiduk pääseb igale poole ligi ja see on abi osutamiseks varustatud tugevdatud terastorust tõukerauaga sõiduki ninas, eesmise 3-tonnise tõmbejõuga vintsiga ning vintsiga varustatud tõstemehhanismiga kastis.
Loe lähemalt pressimaterjalist - alljärgnev.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.