Pressiteade
Renault taasleiutab kompaktse mahtuniversaali ning muudab selle praktilisemaks ja ihaldusväärsemaks
20 aastat pärast maailma esimese kompaktse mahtuniversaali Scénicu turuletoomist esitleb Renault oma legendaarse mudeli neljandat põlvkonda. Scénicuid on maailmas müüdud pea viis miljonit eksemplari. 1997 valiti Scénic Euroopa aasta autoks.
Uue Scenicu lühikese kerega versiooni esitleti Genfi autonäitusel 2016. aasta märtsis, kaks kuud hiljem tõmmati kattevari pika kerega mudelilt. Uus SCENIC eristub murrangulise disainiga ja äratab tähelepanu.
Alles on kõik eelmisele põlvkonnale edu toonud omadused: sõitjateruumi ümberseadmise võimalus, ruumikus, kasutajasõbralikkus ja sõidumugavus.
Uus SCENIC paistab konkurentide hulgas silma ihaldusväärse, praktilise, säästliku ja tipptehnoloogilise sõiduvahendina, mis loodud vastama perede nõudmistele:
Olgu lühikese või pika kerega, neljanda põlvkonna SCENICU eesmärk on jätkata koostööd eelmiste põlvkondade lojaalsete omanikega, kes on varasemalt hästi vastu võtnud uuenduslikke lahendusi nagu näiteks esimene liikuv keskkonsool. Disaini ja mootorite võimekusega äratab uus SCENIC uute klientide tähelepanu.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.