Pressiteade
Augustis lõi Renault-Nissan uue autotööstuse rekordi, müües aastaga 100 000 elektriautot.
Tänaseks on Renault-Nissan tootnud poole maailmas müüdud elektriautodest. Nissan LEAF on jätkuvalt populaarseim elektriauto, praeguseks on seda müüdud üle 230 000 eksemplari. Renault on edukaim elektriautode tootja Euroopas.
“Saavutatu kinnitab, et klientidel on usku Renault’ ja Nissani elektriautode eelistesse,” ütles liidu esimees ja tegevjuht Carlos Ghosn. “Meie pühendumine nullemissioonidele ja eesmärk tuua turule täielik valik taskukohase hinnaga elektriautosid, on viinud Renault-Nissani elektriautode tootmise alal liidripositsioonile.”
Nissani ja Renault’ olulised saavutused
Renault-Nissani liit on ainus globaalne autobränd, mis on loonud era- ja ärikasutajatele täieliku valiku nullemissiooniga sõidukeid. Lisaks LEAFile kuulub Nissani tootevalikusse tarbesõiduk e-NV200, mida on müüakse peamiselt Euroopa ja Jaapani turul. Renault müüb lisaks ZOE’ile elektrilist kaubikut Kangoo Z.E., sedaani SM3 Z.E. ja kahekohalist linnaautot Twizyt.
Praeguseks on Nissan müünud üle 250 000 elektrisõiduki 48 riigis. Nissan LEAFiga on sõidetud üle 2,7 miljardi kilomeetri, millega hinnanguliselt on hoitud ära 455 249 190 tonni CO2 atmosfääri sattumise. 90% LEAFidest on müüdud kolmele turule: USAsse (97 000), Jaapanisse (68 000) ja Euroopasse (61 000).
Renault müüs hiljuti oma 100 000. elektriauto. Müüdud auto oli ZOE, mis on Euroopa poplaarseim elektriauto, mille müük on viimase 6 kuu jooksul kasvanud 32%. Kiire kasvu tõttu on Renault tõusnud Euroopa edukaimaks elektriautosid tootvaks brändiks. Iga neljas elektriauto Euroopa teedel on Renault.
Sõiduulatus suureneb ja tehnoloogia uueneb
Nissan tõi USA, Jaapani ja Euroopa turule uuenenud LEAFi, mille sõiduulatus ulatub juba 250 kilomeetrini. Renault suurendas ZOE sõiduulatust 30 kilomeetri võrra ja kiirendas laadimisaega 10%, lisaks parandasid Renault insenerid mootoriefektiivsust.
Renault-Nissan jätkab innovatsiooni rindel, kasutades ära juba omandatud elektrisõidukite tootmise alaseid ekspertteadmisi ning kutsudes ellu teadus- ja arendusprojekte uute tehnoloogiate väljatöötamiseks. Jaanuaris teatas liit plaanist tuua 2020. aastaks turule vähemalt 10 autot, kus isesõitvate autode tehnoloogiaid paigaldatakse taskukohase hinnaga massturustatavatele tavamudelitele. See on osa Renault-Nissani “nullemissioon ja null hukkunut” plaanist.
Renault-Nissani liit
Renault-Nissani liit on strateegiline partnerlus Pariisis asuva Renault' ja Jaapanis Yokohamas asuva Nissani vahel. Liit sõlmiti 1999. aastal ning täna on iga kümnes maailmas müüdav auto Renault-Nissani toodetud. 2015. aastal müüsid partnerid ligi 200 riigis kokku 8,5 miljonit autot. Liit teeb strateegilist koostööd ka teiste autotootjatega: Daimleriga Saksamaalt, Dongfengiga Hiinast ja Mitsubishi Motorsiga Jaapanist. Liidul on enamusosalus Venemaa suurimas autotehases AVTOVAZis.
blog.alliance-renault-nissan.com
www.media.renault.com
www.nissan-newsroom.com
Meediakontaktid:
Aline Henry
Renault-Nissani liit
+33 (0)6 03 09 54 97
aline.henry@renault-nissan.com
Celine Farissier
Renault
+33 (0)6 35 14 22 75
Celine.farissier@renault.com
Akihiro Nakanishi
Nissan Motor
+81 (0)45-523-5549
akihiro-nakanishi@mail.nissan.co.jp
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.