Pressiteade

Jaga

Pressimaterjal: Renault’ esimene ühetonnise kandevõimega pikap ALASKAN

2015. aastal tõi Renault turule pooletonnise kandevõimega pikapide klassi kuuluva Duster Orochi. Nüüd esitleb Renault ALASKANIT, modernse disainiga ühetonnise kandevõimega pikapit. Tugev, aga sellele vaatamata mugav: ALASKAN on võimas ja nutikalt läbi mõeldud sõiduk. ALASKAN tõeliselt rahvusvaheline toode, seda on konstrueeritud nii Prantsusmaal, Jaapanis kui ka Ladina-Ameerikas. ALASKANI keretüüpide nimekiri on pikk, ulatudes kaheukselisest kuni topeltkabiini ja tagumise pealisehitiseta mudelini, valikus on ka lühike ja pikk kast ning lai ja kitsas kere. Sõidukile lisaks pakub Renault suurt hulka spetsiaalseid teenuseid ja rätsepatööna valmivaid ümberehitusi ning varustust – eesmärk on vastata erinevate klientide nõudmistele üle maailma.

Tähelepanuväärne disain

Nimi „ALASKAN” on inspireeritud Aleuudi sõnast “ALASKA” – tõlkes “suur maa” –, mis tähendab seiklema kutsuvat metsikut ja rasket maastikku.

ALASKANI välimus kannab Renault' disainiidentiteeti ja vastab selle segmendi klientide nõudmistele. ALASKANI skulptuurses disainis on kasutatud Renault'le iseloomulikke detaile, mis toovad pikapide maailma värskust ja modernsust.

Jõuline esiosa

  • Renault’ uut disainiidentiteeti kannavad ALASKANI suur kroomitud iluvõre, läikivmustad viimistlusdetailid ja kroomliist iluvõre ning kaitseraua vahel.
  • Kapoti jõulised jooned lisavad muljet tugevusest.
  • Suur ja uhke embleem.

Isikupärane ja silmatorkav C-kujuline LED-valgussignatuur

  • C-tähe kujulised LED päevasõidutuled.
  • Esituledest ja udutuledest õhkub sisemist jõudu.

Julgelt vormikad rattakoopad ja sujuvad, atleetlikud jooned

  • Enesekindla ja imposantse ALASKANI mõõtmed tagavad talle jõulise oleku.
  • Robustsete ja samas atleetlike külgede disain hõlmab silmapaistvaid rattakoopaid, milles asuvad 16- või 18-tollised teemandiefektiga alumiiniumveljed.
  • ALASKANI disain ühendab mulje kõrgtehnoloogilisest inseneritööst ja tõelise jõulisuse.

Vastupidav ja mugav

Tipptasemel viie hoovaga tagavedrustus parandab sõidumugavust

  • Uus viiehoovaline tagavedrustus tagab esmaklassilised sõiduomadused ja suurepärase mugavuse kõva kattega teedel, kompromisse ei tehta maastikuvõimekuses ja vastupidavuses.
  • Võrreldes traditsioonilise lehtvedrustusega on tagatud parem sõidumugavus nii tühjalt kui ka koormaga. ALASKANI viiehoovaline lahendus vähendab ka müra ja vibratsioone.
  • Saadaval topeltkabiiniga ALASKANIL.

Vastupidaval raamil kere

  • Tugev ehitus, mis suudab kanda enam kui ühetonnist koormat, on selles segmendis võtmetähtsusega.
    • Renault-Nissani liidu poolt loodud raamil kere sobib täiuslikult nii raske töö tegemiseks, maastikusõiduks kui ka vabaaja-kasutusse,
    • Vastupidavad ja tugevad materjalid tagavad jäikuse, see omakorda parema juhitavuse ja turvalisuse,
    • Kõrge kliirens: 230 mm,
    • Parimal tasemel veovõime: 3,5 tonni,
    • Suurepärase maastikuvõimekuse tagav ehitus (lähenemis- ja lahkumisnurk, takistuse ületamine).
  • Vastupidavad materjalid
    • Kasti tugev kaitse: UV kaitsega, veekindel, libisemisvastane,
    • Tugev põhjaalune: korrosioonitõrje, kõrgtugev teras.
  • Mitmekülgne ja praktiline veokast:
    • Raske koorma jaoks mõeldud veokast, pikk või lühike, sõltuvalt turust,
    • C-kujulised relsid ja neli konksu aitavad turvaliselt ja kiiresti kinnitada igat tüüpi kauba,
    • 12 V pistik veokastis.

Mugav ja ruumikas sõitjateruum

  • Ruumikus: tagumise istmerea mugavus on võrreldav sõiduautode omaga (põlveruum: 589 mm / seljatoe kalle: 23 kraadi).
  • Reguleeritavad ja väga mugavad istmed väsitavad pikkadel sõitudel vähem:
    • Neljas, kuues või kaheksas suunas elektriliselt või käsitsi reguleeritavad istmed,
    • Nimmetoe abil jaotub kehakaal istmele ühtlaselt.
  • Soojendusega esiistmed
  • Automaatne kahetsooniline kliimaseade, reguleeritavad ventilatsiooniavad tagaistmel: kõrgel tasemel sõidumugavus.
  • Panipaigad kogu sõitjateruumis, muu hulgas laegas keskkonsoolis, uksetaskud, topsihoidjad ja laekad istmete all.

Jõuline ja nutikas

Klassi madalaim kütusekulu Renault' 2,3-liitrise dCi mootoriga

  • ALASKANIL kasutatakse Renault Masteril end tõestanud neljasilindrilist kahe turboga diiselmootorit:
    • Kaks versiooni: 160 või 190 hj,
    • Silmapaistev kiirendusvõime ning ALASKANI klassis parimate hulka kuuluv kütusekulu ja CO2 heide,
    • Topeltturbo-tehnoloogia: väike turbo tagab sujuva kiirenduse mootori madalatel pööretel, suur turbo võimsuse kõrgetel pööretel.
    • Mootorite valik sõltub turust.
  • Saadaval on veel kaks mootorit (sõltuvalt turust): 2,5-liitrine bensiinimootor (160 hj) ja 2,5-liitrine diisel (160 hj ja 190 hj).
  • Kuuekäiguline manuaalkäigukast või seitsmekäiguline automaatkäigukast, pluss kahe- ja neljarattavedu.

Suurepärane maastikuvõimekus

  • Sõidurežiimid: 2WD (tagavedu) / 4H ja 4LO (4WD, nelikvedu)
    • 2WD: kõva kattega teedel tavasõidul – parem juhitavus ja väiksem kütusekulu,
    • 4H (lülitub sõites, kiirusel kuni 60 km/h): kui pidamine osaliselt kaob, kiiruseni kuni 100 km/h (killustikul, märjal jne),
    • 4LO (lülitatakse paigal seistes): eriti kehvades haardetingimustes (liiv, lumi, sügav muda jne).
  • Elektrooniline piiratud libisemisega diferentsiaal (eLSD) tagab koos nelikveoga turvalise ja kindla sõidu. See nutikas süsteem kasutab pidurite andureid, mis jälgivad pidevalt rataste kiirust. Kui süsteem tuvastab, et üks ratas liigub teisest sama silla rattast kiiremini, pidurdatakse lühidalt esimest ratast, et tagada parem haarduvus, stabiilsus kurvides ja turvalisem juhitavus.
  • Tagasilla diferentsiaal: tagasilla mehaaniline diferentsiaalilukk rasketesse oludesse.
  • Juhiabisüsteemid: ohtlike situatsioonide jaoks, sõidumugavuse ja turvalisuse nimel:
    • Nõlvalt startimise abi (Hill Start Assist, HSA): rakendab lühidalt pidureid, et vältida sõiduki tagasivajumist nõlvadel startimisel,
    • (HDC): nõlvalt laskudes juhib HDC pidureid, et vältida sõiduki liigset kiirendamist.
  • Pluss: blokeerumatud pidurid (ABS), elektrooniline pidurdusjõu jaotamine (EBD), piduriassistent (BA), elektrooniline stabiilsuskontroll (ESP).

Kasutajasõbralik varustus ja tark tehnoloogia

  • Renault' võtmevaba sisenemine ja käivitusnupp.
  • Viietolline värviline 3D TFT-ekraan tagab kiire ja lihtsa ligipääsu sõiduinfole.
  • Praktilised helisüsteemid ja ühenduvus: ühenduvad nutitelefoniga, käed-vabad tehnoloogia, Bluetooth ja häältuvastus, CD-mängija, AM/FM raadio, neli või kuus kõlarit, kaugjuhtimisnupud roolirattal.
  • 7-tollise puuteekraaniga navigeerimine (saadaval teatud riikides).
  • 360° nähtavus tänu neljale kaamerale (esimene kaitseraud, küljepeeglid, tagaluuk) tagab lihtsama manööverdamise tavaliikluses ja turvalisema maastikusõidu, aidates vältida takistusi (saadaval teatud riikides).


Lai valik teenuseid, versioone ja varustust

Spetsiaalsed teenused professionaalidele

  • Spetsiaalne Renault Pro+ võrgustik täidab kõik ärikasutajate nõudmised. ALASKANI omanik, kes kasutab sõidukit oma töös, leiab Pro+ võrgustikust palju kasulikku.
  • Pro+ pakub järgnevat:
    • Pühendunud ja spetsiaalselt koolitatud väikeste tarbesõidukite müügi- ja teeninduse nõustajad,
    • Selge ülevaade: mudelivalik ja võimalikud ümberehitused müügisalongis, proovisõidud ilma varasema broneerimiseta, kiire ja selge hinnapakkumine,
    • Lahendused, mis tagavad mobiilsuse: hooldus ilma varasema broneerimiseta, pikendatud lahtiolekuaeg, asendussõidukid.
  • Ülemaailmsesse spetsiaalsesse Renault Pro+ võrgustikku saab 2016. aasta lõpu seisuga kuuluma umbes 700 keskust 41 riigis. Ladina-Ameerikas: 65 Brasiilias, 18 Argentiinas, 9 Kolumbias ja 3 Tšiilis (2016. aasta lõpus).

Ümberehitused rätsepatööna

  • Koostöös meie heakskiidu saanud ümberehitajate võrgustikuga pakume laia eriversioonide valikut, mis tagavad meie professionaalidest klientidele just need omadused, mida neil nende töös tarvis läheb: nt kiirabi, puksiirveok, hooldussõiduk, kirsside korjamise masin, kallutatav kast jne.
  • Võimalik on ka sõiduki isikupärastamine, selle jaoks on tehasevarustusena saadaval valik spetsiaalseid lisasid.
  • Meie heakskiidu saanud ümberehitajatel on ligipääs spetsiaalsele Renault Conversion veebiküljele, kust nad saavad tehnilist informatsiooni ja jooniseid ning esitada küsimusi.
  • Renault oli esimene autotootja, kes seadis ümberehitajate jaoks sisse spetsiaalse tunnustusprotsessi. See tagab valmisoleku, optimeerib partnerlust ja tõstab teenuste kvaliteeti.
  • Ümberehituse ja kvaliteedi osakonnad hoiavad ülemaailmselt ümberehitajate võrgustikul silma peal ja külastavad neid regulaarselt, et uuendada lepinguid ja valida välja uusi partnereid.
  • Renault arendab ümberehituste võrgustikku üle maailma, otsides pakkujate seast välja parimaid.

Varustus auto isikupärastamiseks

  • Spetsiaalne varustus kauba laadimiseks ja mahalaadimiseks: väljatõmmatav põhi, metallastmed, veokasti jagamissüsteem jne.
  • Spetsiaalne varustus veokasti ja kauba kaitsmiseks: kasti metalli kaitsev spetsiaalsest materjalist kattekiht, relsid ja liigutatavad kinnituskonksud, tööriistakast jne.
  • Isikupärastamine hõlmab ka disainielemente, mis on pikapiomanikele eriti meeltmööda.


ALASKAN, globaalne väljakutse

Viimase 18 aasta vältel on Renault Euroopas olnud väikeste tarbesõidukite turul liider. Lisaks on brändil tugev positsioon Ladina-Ameerikas ja Aafrikas. Renault’ järgmiseks eesmärgiks tarbesõidukite valdkonnas on kasvada regionaalse liidri positsioonilt ülemaailmseks liidriks. Globaalsel turul müüdi 2015. aastal 15 miljonit sõidukit. Pikapide osa on selles enam kui kolmandik ehk kokku müüdi mullu maailmas viis miljonit pikapit. ALASKANIT esitledes siseneb Renault pikapide turule globaalsete eesmärkidega, alustades tugevatel pikapiturgudel Ladina-Ameerikas, kus Renault'l on pikaajaline kogemus. Esimesed Renault’ pikapid müüakse Kolumbias.

Renault siseneb pikapide turule

Pikapide globaalse turu maht on üle viie miljoni auto

Ülemaailmse väikeste tarbesõidukite turu kasvu peamiseks teguriks on just nimelt suurenev pikapide nõudlus, nende klass jaguneb kolmeks:

  • Pooletonnise kandevõimega pikapid: 3% ülemaailmsest turust, kasvupotentsiaal aastatel 2014 kuni 2019: 35%.
  • Ühetonnise kandevõimega pikapid: 17% ülemaailmsest turust, kasvupotentsiaal aastatel 2014 kuni 2019: 19%.
  • Täismõõdus pikapid: 18% ülemaailmsest turust (90% Ameerika Ühendriikides ja Kanadas).

Renault sisenemine pikapide turule

  • Renault Duster Oroch Concept. Esitleti Brasiilias Sao Paulos 2014. aasta oktoobris: pooletonnise kandevõimega näituseauto.
  • Renault Duster Oroch. Avalikustati Buenos Aireses Argentiinas 2015. aasta juunis: Ladina-Ameerika jaoks mõeldud pooletonnise kandevõimega pikap. Toodetakse Curitibas Brasiilias.
  • Renault ALASKAN Concept. Esitletud Pariisis Prantsusmaal 2015. aasta septembris: ühetonnise kandevõimega näituseauto.
  • Renault ALASKAN. Avalikustatud Medellinis Kolumbias 2016. aasta juunis: üle maailma müügile jõudev ühetonnise kandevõimega pikap.

ALASKANIT toodetakse Cuernavacas Mehhikos. Edaspidi alustatakse tootmisega ka Barcelonas Hispaanias ja Cordobas Argentiinas.

Väikeste tarbesõidukte globaalse strateegia agressiivne pool

  • 2015. aasta oli Renault'le väikeste tarbesõidukite turul edukas, kogumüük ulatus 387 000 sõidukini: kasv 12,4%, vaatamata koguturu 6,3% suurusele langusele (Põhja-Ameerika välja arvatud).

2016. aasta mai lõpu seisuga ulatus ülemaailmne müük 167 000 sõidukini: võrreldes 2015. aasta mai lõpu seisuga +15% (koguturg vähenes 4%).

  • Mitmekülgne areng: tooted, turud ja partnerlused.
    • Uuenenud mudelivalik: uus Trafic ja uus Master 2014. aastal, 2013. aasta keskpaigast uus Kangoo,
    • Renault on esimene mark, mis pakub täiselektriliste väikeste tarbesõidukite valikut: Kangoo Z.E. on Euroopas number 1; Twizy Cargo: Twizy elektriline versioon,
    • Renault on loonud partnerlussuhted mitme autotootjaga: Nissan, Renault Trucks, GM, Daimler ja viimasena: Fiat.

Ladina-Ameerika: suur pikapide turg

Ladina-Ameerika elujõuline ja kasvav turg

  • Ladina-Ameerikas müüdi 2015. aastal miljon väikest tarbesõidukit (17,4% koguturust).
  • Selles regioonis ja selles autoklassis on Renault' müügimaht viimase kümne aasta jooksul peaaegu kolmekordistunud (14 200 sõidukit 2005. aastal, 38 400 sõidukit 2015. aastal; 2015 oli turuosa 5,1%).
  • Väikeste tarbesõidukite turust kuulub 45 % ühetonnise kandevõimega pikapidele, eeldatavalt kasvab nende osakaal järgmise kolme aasta jooksul veel 15% võrra.

Renault Duster Oroch: paljulubav algus Ladina-Ameerikas

  • Renault Duster Oroch konstrueeriti Ladina-Ameerikas.
  • Renault Duster Oroch on pikap, mis kasutab Renault Dusteri platvormi. Viimase näol on tegemist on ülemaailmse müügihitiga, mida müüdi 2015. aastal umbes sajas riigis 334 000 eksemplari.
  • Renault Duster Oroch on vilgas ja töökindel topeltkabiiniga pikap, millel on neli ust, viis kohta ja suur kast. Kasutatakse Dusteri disaini, tehnikat ja varustust, kuid seda on asjakohaselt täiustatud. Varustustase vastab C-segmendi džiibi omale.
  • Renault Duster Oroch on Brasiilias, Uruguais ja Paraguais müügil alates 2015. aasta novembrist, Kolumbias alates 2016. aasta märtsist ja Argentiinas alates 2016. aasta aprillist. Teistes Ladina-Ameerika riikides jõuab mudel müügile käesoleva aasta jooksul.
  • Renault Duster Oroch on juba praegu edukas, 2016. aasta mai lõpu seisuga oli seda müüdud üle 8500 eksemplari: see tähendab 4,2% suurust turuosa pikapide klassis ja pooletonniste pikapide hulgas kolmandat kohta.
    • Brasiilias sai Duster Oroch Aasta Pikap 2015 tiitli ning sel on oma segmendis 5,4%-line turuosa.
    • Kolumbias on Duster Oroch pärast vaid kahekuulist perioodi pikapide seas müügiedu poolest teisel kohal.
    • Argentiinas on Duster Oroch vaid pärast ühe kuu pikkust müügiperioodi pooletonnise kandevõimega pikapide seas teisel kohal.

Renault on Ladina-Ameerikas kauaaegne tegija

  • Ameerika on Renault Grupi jaoks väga oluline turg:
    • Ameerika: kokku 2015. aastal 355 151 müüdud sõidukit (turuosa: 6,3%),
    • Brasiilia on Renault Grupi turg number kaks: 181 504 sõidukit (turuosa: 7,3%),
    • Argentiina: 79 383 sõidukit (turuosa: 12,7%),
    • Kolumbia: 49 331 sõidukit ( turuosa 18,6%, kas kaks protsendipunkti).
  • Neli tootmiskeskust: Brasiilas, Argentiinas, Kolumbias ja Tšiilis:
    • Brasiilia (Curitiba) – avati 1998. aastal, hõlmab sõiduautode tehast (kerede ja koostetehas), mootoritehast ja väikeste tarbesõidukite tehast. Kahel tootmisliinil valmivad peamiselt Logan, Sandero, Duster, Duster Oroch ja Master. Tehas hakkab valmistama ka Kwidi ning uut A-segmendi mudelit,
    • Argentiina (Cordoba) – avati 1955. aastal, toodab Clio II, Kangood ja Fluence'it. Peagi hakkab tootma ka uut Renault Loganit ja Renault Sanderot ning alates 2018. aastast ALASKANIT,
    • Kolumbia (Envigado, Medellin) – avati 1969. aastal, toodavad Clio II, uut Loganit, uut Sanderot ja Sandero Stepwayd ning Dusterit,
    • Tšiili (Los Andes) – avati 1969. aastal, tootis 2015. aastal 297 000 käigukasti.
  • Peaaegu 900-st esindusest koosnev müügivõrk.
  • Konstrueerimiskeskus (Renault Technology Americas) Brasiilias Curitibas, disainikeskus (Renault Design Latin America) Sao Paulos Brasiilias.

Müük algab Kolumbias

Renault Duster Oroch ja Renault ALASKAN: kaks Renault’ pikapit Kolumbias

  • Kolumbia pikapide turu maht oli 2015. aastal 12 300 autot.
    • Neist pooletonnise kandevõimega: 880 autot,
    • Ühetonnise kandevõimega: 11 400 autot.
  • 2016. aasta märtsis esitletud Duster Oroch oli maikuus enimmüüdud väike tarbesõiduk ning teisel kohal globaalsete pikapide hulgas: see on väga hea algus.
  • Peagi esitletakse Kolumbia turul ALASKANIT, et pikapide segmendis katta senisest suurem osa.

Renault, Kolumbias teisel kohal

  • Renault müüs 2015. aastal Kolumbias umbes 50 000 sõidukit, see tähendab turuosa 18,6 %. Markide arvestuses on Renault teisel kohal.
  • 2016. aasta mai lõpuks oli turuosa kasvanud 21,4 %-ni (kasv 2015. aasta mai lõpuga võrreldes 3,6 protsendipunkti). 2016. aasta maikuus oli Kolumbia viie populaarseima mudeli seas kolm Renault'd: Sandero + Sandero Stepway (2. kohal), Duster (4. kohal) ja Logan (5. kohal).
  • 2015 augustis ja septembris uuendatud mudelirivile (uus Logan, uus Sandero, Sandero Stepway) järgnevad esitlused 2016. aastal: Duster Oroch märtsis, ALASKAN oktoobris ja esitlusi on oodata veel.
  • Tähelepanuväärne ja ligitõmbav mudelivalik: Clio, uued Sandero ja Sandero Stepway, Duster (esitletud 2012. aastal) ja uus Logan (kõiki toodetakse Kolumbias Medellinis), Duster Oroch ja Master (mõlemaid imporditakse Brasiiliast Curitibalt), Koleos (imporditakse Koreast), Trafic ja Kangoo Z.E. ( imporditakse Prantsusmaalt, Twizy (imporditakse Hispaaniast) ja Kangoo (imporditakse Argentiinast).
  • Renault on Kolombias ka elektriautode liider (turuosa: 78%), valikus on 2014. aastal esitletud Kangoo Z.E. ja 2015. aastal esitletud Twizy.
  • Lai võrgustik: 44 linnas 106 müügikohta, 77 hoolduskeskust, 50 kere- ja värvitöökoda, 30 Renault Minute ja 8 Renault Pro+ keskust.

Renault, “Prantsuse juurtega Kolumbia mark”

  • Renault on Kolumbias tegutsenud alates 1969. aastast ning annab seal tööd enam kui 1600 inimesele.
  • Renault Sofasa (Sociedad de Fabricacion de Automotores) on Renault' tootmise ja müügiga tegelev tütarettevõte.
  • 47 aastaga on Renault loonud ja müügile toonud 15 mudelit, kokku üle ühe miljoni sõiduki. Sõidukid on võitnud kolumbialaste südamed ja muutnud Renault' “Prantsuse juurtega Kolumbia margiks”.
  • Envigado kerekoostetehas Medellinis toodab täna Dusterit, uut Sanderot ja Sandero Stepwayd, uut Loganit ja Clio II. Tehas annab tööd enam kui 700 inimesele.
  • Tehasel on ISO 9001-2008, ISO 14001 ja NTC OHSAS 18001 sertifikaadid.
  • Tehase tootmisvõimsus on 80 000 autot aastas. 2015. aastal tootis Renault tehases üle 76 000 auto, muu hulgas üle 28 000 auto ekspordiks, peamiselt Mehhikosse, Peruusse ja Tšiili. Kõige enam eksporditi Dusterit (üle 18 000 auto).

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.