Pressiteade
Uus Clio R.S. 200 EDC, Clio R.S. Trophy ja Clio GT-Line pakuvad kõiki uue Clio trumpe ning täiendavad neid veel Renault Spordi teadmiste ja oskustega. ”Uus Clio R.S. pakub kogu Renault Spordi tehnoloogiate valikut, mis tagavad vahetu sõidunaudingu. Kliendid saavad valida kolme tüüpi vedrustuse ja kahe mootori vahel. Ühtlasi tutvustab see mudel innovaatilist ja efektiivset valgustuslahendust R.S. VISION: Renault Spordi eksklusiivset valgussignatuuri,” teatas Renault Sport Carsi tegvjuht Patrice Ratti.
Mootor, väljalaskesüsteem, veermik: omassegmendis unikaalne kooslus
Uus CLIO R.S. on saadaval kahe erineva bensiinimootori (200 hj ja Trophy versioonil 220 hj) ja roolilabadega kuuekäigulise topeltsiduriga EDC automaatkäigukastiga. Ühtlasion see ainus auto oma klassis, mis pakub kolme tüüpi vedrustust, andes nii võimaluse kokku panna personaalselt sobivaima Clio R.S. Valikusse kuulub 17- või 18-tolliste velgedega Sport vedrustus, mille seadistus peab silmas mitmekülgsust ja sobivust igapäevasõiduks; tugevdatud Cup vedrustusega mudel saab 18-tollised veljed ja pakub täiuslikku tasakaalu tänava- ja ringrajasõiduks; kolmandana on 18-tolliste ratastega Trophy vedrustust madaldatud 20 mm võrra ees ja 10 mm võrra taga ning on seadistatud parimaks sõidunaudinguks.
Oma segmendis unikaalsena võib uuele Clio R.S.Trophyle valida Clio R.S 16-st inspireeritud eksklusiivse väljalaskesüsteemi, mis on loodud koostöös selle ala asjatundja Akrapovičiga. See väljalaskesüsteem annab autole koheselt äratuntava heli ja tagab elavama kiirenduse.
Patrice Ratti: “Et luua veel tihedamat sidet võidusõidu- ja tänavaautode vahel, teeme me koostööd end autospordis tõestanud tarnijatega nagu näiteks Akrapovič.”
200 hj mootoriga autot saab Sport ja Cup vedrustusega, 220 hj mootorit saab valida Trophy-le. 220 hj Trophy versioonidünaamika ületab kõiki teisi sama klassi sõidukeid: 0- 100 km/h kulub vaid 6,6 sekundit, 400 m paigaltstardist 14,5 sekundit, tippkiirus on 235 km/h.
Clio RS uudiseks on ka oma segmendis seninägematu varustuspakett, mille hulka kuulub Launch Control, R.S. Drive süsteem, mis laseb valida kolme sõidurežiimi vahel (Normal, Sport ja Race), rakendus R.S. Monitor ning Renault Spordi poolt ralliautode jaoks välja arendatud hüdraulilised vedrustusepuksid.
R.S. VISION: maailma esimesed mitmik-reflektor LED tehnoloogiaga laternad
Tänu uuele esimesele kaitserauale on uue CLIO R.S.-i esiosa visuaalselt laiem, isikupärasele disainile lisab panuse ruudulipu välimusega mitmik-reflektor LED valgustus nimega R.S. VISION. See esmalt CLIO R.S. 16 ideeautol esitletud eksklusiivne tehnoloogia koordineerib sõiduki udu-, kurvi-, gabariidi-, lähi- ning kaugtulede tööd ja parandab nähtavust pimeda ajal.
Uue CLIO R.S.-i varustusse kuuluvad ka uued 18-tollised rattad ja spetsiaalsed lävepakud. Tagaosast leiab sportliku spoileri, funktsionaalse difuusori ja topelt-summutiotsad, tagumised tuled kannavad C-kujulist valgussignatuuri. Renault Spordi embleemid (R.S.) asuvad Renault' märgi all auto ninal, ratastel ja auto tagaosal.
GT Line'i isikupärane stiil
GT-Line paketiga saab uus Clio sportliku välimuse ja efektsed lisad, mis eristavad teda muust mudelivalikust. Clio GT-Line'i varustusse kuuluvad tumedad Dark Metal viimistlusega õhuvõtuavad esimeses kaitserauas ning küljekarpide laiendid (nagu ka ClioR.S.-il), unikaalsed 16- või 17-tollised veljed, eksklusiivne kroomotsaga väljalaskesüsteem ning Dark Metal paneel tagumisel kaitseraual. Clio GT-Line'i sõitjateruumis kasutatakse sinist viimistlust, auto saab GT-Line embleemiga Clio R.S.-i perforeeritud nahkkattega rooli, spetsiaalse kattega Clio R.S.-i istmed ja alumiiniumist pedaalid, mis rõhutavad veelgi auto sportlikku iseloomu.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.