Pressiteade
Autospordis tõi Renault’le esimese suure võidu 1902. aastal Marcel Renault, kes saavutas Pariis-Viini võidusõidul esikoha. Osalejate hulgas oli kolm Type K kergautot, lisaks veel neli väiksemat sõidukit, mis kihutasid võidu nimel koos selliste autodega nagu krahv Zborowski võimas Mercedes ja Henry Farmani Panhard. Sõit toimus järskudel ja kurvilistel teedel, muu hulgas ületati autode ja ka sõitjate suhtes väga nõudlikud Alpid. Marceli Renault’ võit tuli keskmise kiirusega 62,5 km/h. Sellest hetkest alates oli Renault arvestatav konkurent igal tasemel võidusõitudel.
1906. aastal osales Renault päris esimesel Grand Prix'l, mis peeti kahe päeva vältel Le Mans'i ümbruse avalikel teedel. Renault osales Type AK-ga, kerge kerega autol, mida vedas 12,9-liitrine neljasilindriline mootor. Vaatamata kõrvetavale kuumusele, sulavale teekattele ja peaaegu 12 tundi kestnud võidusõidule saavutas Renault'ga esikoha ungarlane Ferenç Szisz. Järgnevatel aastatel andis see võit olulise panuse Prantsuse autotootja müüginumbrite kasvu.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.