Pressiteade
Esiistmete vahel asuv liikuv keskkonsool võimaldab auto sisemust ümber muuta. Kui keskkonsool paigutada eesmisse asendisse, kinnitub see suure portreeformaadis ekraani alla, moodustades ühe terviku. Juhikoht meenutab sedaankerega auto oma, kuid isteasend on endiselt kõrgemal nagu mahtuniversaalides kombeks. Kui keskkonsool on paigutatud kõige tagumisse asendisse, on uue Grand Scenicu sõitjateruum avatuma planeeringuga ning juht ja reisijad saavad sõitjateruumi omavahel paremini jagada.
Tagumises reas kuuluvad uue Grand Scenicu varustusse nutikad kokkuklapitavad lauad – need on ideaalsed peredele pikkadel reisidel. Nende külge on võimalik kinnitada erineva suurusega tahvelarvuteid. Laudade all asuvad väikesed panipaigad, kuhu saab panna näiteks mobiiltelefoni, mängukonsooli või kasvõi värvipliiatsid. Olemas on ka kaks USB-liidest, mis võimaldavad ajalise piiranguta kasutada elektroonikaseadmeid.
Uus Grand Scenic on 24 cm pikem kui uus Scenic, selle mahutavus ja pakiruum on samuti suuremad. Tagaistmed tagumises asendis, on viieistmelise versiooni pakiruumi maht 718 dm3 VDA (765 liitrit). Maksimaalne maht on 866 dm3 VDA (kui tagumised istmed on võimalikult ette lükatud). Panipaikade mahutavus on kokku 63 liitrit, see on kompaktsete mahtuniversaalide klassis parim tulemus.
Uus Grand Scenic (koos Scenicuga) on ainus kompaktne mahtuniversaal, mille standardvarustusse kuulub hädaolukorra aktiivpidurdussüsteem koos jalakäija tuvastussüsteemiga. See juhiabitehnoloogia töötab kiirusel 7–60 km/h ning kuulub varustusse koos hädaolukorra aktiivpidurdussüsteemiga.
Nagu ka uus Scenic, saab Grand Scenic veel:
Uuel Grand Scenicul on olemas ka kõik teised turul pakutavad olulisemad juhiabiüsteemid, millega on juba varustatud Espace, Talisman ja uus MEGANE. Need juhiabisüsteemid on aluseks isesõitvale autole tulevikus.
Uus Grand Scenic on saadaval viie diisli – teiste hulgas elektriline Hybrid Assist jõuallikas – ja kahe bensiinimootoriga. Hybrid Assist kasutab elektrigenereaatorit ja 48-voldist akut ning kogub energiat auto aeglustamisel. Elektrimootor toetab sisepõlemismootorit, tulemuseks on paremini kasutatav võimsus ja madalam kütusekulu.
Uus Scenic ja uus Grand Scenic (nii viie- kui ka seitsmekohaline) jõuavad müügile enne 2016. aasta lõppu.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.