Pressiteade
Paljude autojuhtide jaoks on elektriautoga soitmine täiesti uus kogemus. Mootorimüra puudumine ja hetkega suurima pöördemomendi saavutamine tähendavad, et juhid peavad omandama uued soiduharjumused. See on viinud Renault’ mottele anda juhtidele voimalus proovida elektriautot Kangoo be bop Z.E., mis esindab autotootja tulevikutehnoloogiat.
Renault Kangoo be bop Z.E. prototüübi jouallikas on 44 kW (60 hj) elektrimootor ning see on varustatud 15 kWh akuga. Nüüd, kui Renault’ elektriautode tootmise alustamiseni on jäänud vähem kui 18 kuud, voimaldab Kangoo be bop Z.E. soita ühe laadimisega umbes 100 km. Soiduki seeriatootmise alustamisel loodetakse vastupidavust pikendada 160 km-le ja seda tänu akutehnoloogia arendamisele.
Renault plaanib hakata valmistama elektriautosid, mis vastavad samadele kvaliteedi - ja turvalisusstandarditele nagu tootemargi praegused sisepolemismootoriga autod. Eesmärk on toota soidukeid, millel on täpselt samasugused eelised nagu Renault’ praegusel autovalikul – mugavus, ruumikus ja turvalisus.
Elektriautod vastavad Renault’ keskkonnahoiu pohimotetele eco2, mille pohimotteks on valmistada soidukeid, millel on minimaalne moju keskkonnale kogu nende elutsükli jooksul.
Renault’ tootmisplaan
Renault toob 2011. aastal välja kahe praegu sisepolemismootoriga varustatud auto elektrimootoriga versioonid. Esimene neist on peresedaan, mis tuleb müügile lisaks Euroopale ka Iisraelis.Teine on Renault Kangoo Expressil pohinev tarbesoiduk.
Seejärel laiendatakse elektriautode seeriat teistesse segmentidesse ning välja tuleb kaks täiesti uut mudelit. Neist esimene plaanitakse tuua turule samuti 2011. aastal ja teise teine uus mudel 2012. aasta alguses.
Renault ja Nissan olid esimesed autotootjad, kes votsid endale ülesandeks saavutada lähiaastate jooksul märkimisväärne CO2 heitmete vähenemine. Renault' ja Nissani liidu eesmärk on saada taskukohaste hindadega heitgaasivabade autode peamiseks masstootjaks.
Kangoo be bop Z.E. andmed (proovisoiduauto)
MOOTMED | |
Pikkus (mm) |
3871 |
Kogulaius koos küljepeeglitega / ilma küljepeegliteta (mm) |
1829 / 2133 |
Korgus (koormata) (mm) |
1812 |
Teljevahe (mm) |
2313 |
Esitelg (mm) |
1522 |
Tagatelg (mm) |
1536 |
Kliirens (koormata) (mm) |
170 |
Mass (kg) |
1591 |
TEHNILISED ANDMED | |
Mootor |
Elektrimootor |
Voimsus (kW) |
44 |
Pöörded (minutis) |
12 000 |
Maksimaalne pöördemoment |
190 Nm |
Jouülekanne |
Otsekäigureduktor |
Akud |
Liitiumioon |
Aku energia |
15 kWh |
Rattad |
18-tollised täisveljed |
SOORITUS | |
Tippkiirus (elektrooniliselt piiratud) (km/h) |
130 |
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.