Pressiteade
Uus Laguna: sündinud kvaliteedimärgi all
Alates 1994. aasta jaanuarist, mil toimus Laguna esmane turuletoomine, on müüdud enam kui 2,3 miljonit kahe eelmise polvkonna Lagunat. Uut Lagunat toodetakse Prantsusmaal Sandouville’i tehases ning selle kvaliteet on seninägematu. Valmistamaks ette Renault’ naasmist luksusautode segmenti, on uus Laguna nii jouline kui ka töökindel. Eesmärgiks on voetud uue Laguna positsioneerimine oma segmendi esikolmikusse nii toote- kui ka teeninduse kvaliteedi osas.
Soidunauding…
Uue Laguna disaini puhul on juba algusest peale silmas peetud toelise soidunaudingu pakkumist. Sellel on dünaamiline, voolujooneline ning elegantne kuju, mistottu mudel kuulub juba loomupäraselt GT-de maailma, ning Sport Toureril on veelgi eksklusiivsem ja selgelt eristuv välimus. Mudeli dünaamilised soiduomadused on oma klassi parimad. Selle šassii on väga tundlik ning juhitavus on eriti täpne. Kuigi uus Laguna on suurem ja ruumikam kui tema eelkäija, on ta keskmiselt umbes 15 kg kergem. Mudelit on alates turuletoomisest voimalik osta mitme erineva voimsa ja ökonoomse mootoriga, koikide puhul kasutatakse kuuekäigulist manuaal- voi automaatkäigukasti.
…ning täielik meelerahu
Uus Laguna tagab koikidele tema reisijatele täieliku meelerahu. Ohutuse osas on mudelil kasutatud Renault’ paljukiidetud teadmust toimunud liiklusonnetuste kohta ning koiki viimaseid tehnoloogiaid, eriti aga külgkokkuporke puhul rakenduvat ja rindkere kaitsvat topeltturvapatja. Peentehnoloogiline kliimasüsteem voimaldab parimat soojusmugavust oma klassis. Sama palju tähelepanu on pööratud ka uue Laguna akustikale, mis kuulub samuti oma klassi parimate hulka. Uus ökonoomne ja keskkonnasäästlik Laguna dCi 110 hj, mis kannab Renault eco2 nimetust, tarbib kombineeritud tsükli puhul ainult 5,1 liitrit kütust 100 km kohta, mis tähendab vaid 136 g CO2 heitmeid kilomeetri kohta. Uus Laguna on keskkonnasäästlik alates mudeli tootmisest kuni soiduki olelusringi lopuni.
Uus Laguna tuuakse turule alates 12. oktoobrist 2007 ning seda peetakse peresedaanide segmendis tuleviku vordkujuks, pidades silmas kasutamis-, hooldus- ning remondikulusid.?
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.