Pressiteade
PARIIS (26. oktoober 2015) — Renault-Nissani liit annab rahvusvahelise konverentsi kasutusse suurima hulga elektriautosid. Renault-Nissan on Ühinenud Rahvaste Organisatsiooni (ÜRO) Pariisi kliimakonverentsi 2015/COP21 ametlik autopartner ning annab 30. novembrist 11. detsembrini toimuva konverentsi kasutusse 200 elektrisõidukist koosneva autopargi.
Arvestuslikult läbitakse Pariisi kliimakonverentsi kasutusse antud elektriautodega delegaate sõidutades üle 400 000 kilomeetri, kasutatakse vaid nullemissiooniga* sõidukeid. Konverentsist võtab osa rohkem kui 20 000 ÜRO liikme 195 riigist.
“Elektriautode tehnoloogia pakub tõhusat lahendust praktiliseks ja taskukohaseks transpordiks, sel on positiivne mõju meie linnade kliimale ja õhukvaliteedile. Käes on aeg kõikide huvitatud osapoolte koostööks, et kiirendada üleminekut nullemissiooniga transpordile,” ütles Renault'-Nissani liidu tegevjuht ja juhatuse esimees Carlos Ghosn.
Pariisi kliimakonverentsi autoparki kuuluvad Renault ZOE väikeautod, Nissan LEAF väike-keskklassiautod ja seitsmekohalised Nissan e-NV200 väikebussid. Ühistranspordi kõrval on need sõidukid ööpäevaringselt ja seitse päeva nädalas valmis delegaate sõidutama konverentsi põhiliste toimumiskohtade vahel.
See on esimene kord, kui ÜRO kliimakonverentsi autopargis kasutatakse eranditult vaid nullemissiooniga sõidukeid.
200 Renault’ ja Nissani töötajat vabatahtliku autojuhina Pariisi kliimakonverentsil
Kliimakonverentsi elektriautosid juhivad 200 professionaalset autojuhti ja 200 vabatahtlikku Renault’ ja Nissani ettevõtetest. Juunis tegi Renault-Nissan oma ettevõtetes üleskutse leida Pariisist ja selle ümbrusest vabatahtlikke, kes oleks valmis sõidutama konverentsi ajal delegaate. Huvi oli suur, sooviavaldusi saabus üle 450. Väljavalitud 200 kandidaati, läbisid konverentsi eel ettevalmistava treeningprogrammi, millest võtsid osa ka kõik delegaate sõidutavad professionaalsed autojuhid.
“Renault’ ja Nissani töötajad seisavad elektrisõidukite revolutsiooni esirinnas. Paljud neist sõidavad ka ise elektrisõidukiga. Nad on maailma parimad inimesed, kes suudavad rääkida nende autode eelistest ja nullemissiooniga transpordivahendite kasulikkusest,” ütles Ghosn.
(Vaata videot, kus Ghosn seletab, miks Renault-Nissan otsustas toetada Pariisi kliimakonverentsi ja milline roll on Renault-Nissani töötajatel):
http://blog.alliance-renault-nissan.com/node/2732/
Renault-Nissani liit paigaldab 90 standardsest ja kiirlaadimist võimaldavast laadimisjaamast koosneva võrgustiku, kus kasutatakse täielikult taastuvenergiat. Kiirlaadimisjaamad võimaldavad elektriauto akud 80% ulatuses täis laadida umbes 30 minutiga.
Renault-Nissani liit on nullemissiooniga sõidukite arvestuses ülemaailmne liider. Alates 2010. aasta lõpust, mil turule jõudis liidu esimene elektriauto Nissan Leaf, on müüdud üle 274 000 elektriauto.
* Homologeeritud sõidurežiimis (NEDC) puuduvad CO2 ja teised kindlaks määratud heitmed.
LÄHEMALT RENAULT-NISSANI LIIDUST
Renault-Nissani liit on strateegiline partnerlus Pariisis asuva peakontoriga Renault' ja Jaapanis Yokohamas asuva peakorteriga Nissani vahel. Iga kümnes maailmas müüdav auto on Renault-Nissani toodetud. Strateegilised partnerid ollakse alates 1999. aastast, 2014. aastal müüdi peaaegu 200. riigis kokku 8,5 miljonit autot. Liit teeb strateegilist koostööd autotootjatega nagu Saksamaa Daimler, Jaapani Mitsubishi, Hiina Dongfeng ja India Ashok Leyland, ühtlasi ollakse suurosanik ühisettevõttes, millele kuulub Ladade tootja Venemaa AVTOVAZ.
www.media.blog.alliance-renault-nissan.com
www.media.renault.com
www.nissan-newsroom.com
Lisateave
Rachel Konrad
Renault-Nissan Alliance Communications
rachel.konrad@renault-nissan.com
+33 (0)6 17 62 01 72
Aline Henry
Renault-Nissan Alliance Communications
aline.henry@renault-nissan.com
+33 (0)6 03 09 54 97
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.