Pressiteade

Jaga

ECO2: kõige ökonoomsemate ja loodussõbralikumate mudelite uus tähistus

Renault on juba üle 20 aasta pühendunud jätkusuutlike transpordilahenduste pakkumisele. 2007. aastal oli Renault esimene autotootja, kes tutvustas märgist —eco²— mis andis klientidele teada, et tegemist on eriti madala kütusekulu ja CO2 heitmega autoga.

Renault jätkab oma ökoloogilise jalajälje vähendamist ning tutvustab nüüd uut tähistust. Järjepidevuse huvides on nimi sama, aga tänase ECO2 märgise kriteeriumid on muutunud rangemaks. Seega omab uus ECO2 tähistus autojuhtide jaoks sügavamat mõtet ning on nende ootustega paremas kooskõlas. ECO2 tähistab Renault mudelite kõige madalamate CO2 heitmetega versioone.

Uus ECO2 tähistus sümboliseerib Renault' jätkuvat suunda oma sisepõlemismootoriga autode CO2 heitmete vähendamisele.

Ühtlasi käib see käsikäes Renault' keskkonnaalase strateegiaga, mille eesmärgiks on süsinikujalajälje vähendamine müüdud sõidukite kohta keskmiselt 3% võrra aastas, samuti iga järgneva mudelipõlvkonna ökoloogilise jalajälje vähendamine kogu auto elutsükli jooksul alates joonestuslauast kuni autolammutuseni.

Renault tutvustab uut ECO2 energiamärgist, mis tähistab varasemast rangeimaid nõudmisi.


Energiatõhusad mootorid

Uus ECO2 tähistus märgib kogu Renault' sisepõlemismootoriga autode mudelivaliku kõige väiksema CO2 heitmega versioone.

ECO2 kriteeriumid on rangemad kui eelmise eco2 märgise omad: sõiduautodel olid nendeks CO2 heide alla 120 g/km, tootmine ISO 4001 standardiseeritud tehases, taaskasutatav vähemalt 85% ulatuses ja (alates 2011. aastast) vähemalt 7% ulatuses taaskasutatud plastiku pruukimine.

Uus ECO2 märgis tähistab iga Renault mudeli kõige kütusesäästlikumaid versiooni (nii erineva kütusega kui käigukastgiga). Autojuhid võivad olla kindlad, et kõikide ECO2-autode energiatõhusus on omas kategoorias parimate hulgas.


Renault' tehnoloogia areneb

ECO2 tähistus käib käsikäes Renault' jätkuva tehnoloogilise arenguga, mis võimaldab CO2 heitmeid vähendada kõikidel sisepõlemismootoriga autodel.

Üks Renault' keskkonnastrateegia eesmärk on sisepõlemismootoriga autode tehnoloogia uuendamine nii, et see tagaks iga uue mudelipõlvkonna ökoloogilise jalajälje vähenemise ning energiatõhususe viimise autotööstuse hetke parimale tasemele. Renault' sisepõlemismootoriga autodele ECO2 märgise rakendamist monitooritakse pidevalt, et see peegeldaks Renault' tehnoloogiate ning keskkonnasäästlikkuse arengut.

Viimastel aastatael on paljud teised autotootjad Renault'st eeskuju võtnud ning hakanud kasutama oma vastavat märgist, millega tähistatakse oma mudelivaliku kõige väiksema ökoloogilise jalajäljega sõidukeid. 2015. aastal on uus ECO2 märgis senisest veelgi rangema iseloomuga.


Uus tähistus, uus embleem

Alates 2015. aasta juunikuust kannavad need Renault' mudelid, mis vastavad ECO2 valikukriteeriumitele, vastavat embleemi pakiruumi luugil.

Alates 2015. aasta septembrist ilmub uus ECO2 embleem ka teistele Euroopas müüdavatele kõige energiatõhusamatele Renault'dele. Tulevaste Renault'de jõuallikaid arendatakse nii, et need vastaksid uue ECO2 märgise standardile kohe algusest peale.

Loodussõbralikud ja säästlikud autod

Renault jaoks omab innovatsioon tähtsust ainult siis, kui see on kättesaadav suurele osale inimkonnast. Mida taskukohasema hinnaga on progressi viljad, seda rohkematel on võimalus neist kasu saada ja seda suurem on nende positiivne mõju keskkonnale.

ECO2 demonstreerib Renault' pühendumist jätkusuutliku transpordi pakkumisele ning julgustab sisepõlemismootoriga autode ostjaid valima kõige keskkonnasõbralikumaid ja madalamate sõidukuludega versioone.

See strateegia ühildub Renault' teedrajavate innovatsioonidega, mis on ühteaegu nii loodust säästvad kui ka võimalikult suurele hulgale kättesaadavad – nagu tõestavad ka Renault' täiselektrilised sõidukid ning laetava hübriidauto arendustöö (ideeauto EOLAB).


Ökonoomsuse ja keskkonnateadlikkuse alased teedrajavad lahendused

2007. aastal oli Renault esimene autotootja, kes tutvustas oma keskkonnamärgist. eco2 andis klientidele teada, millised Renault'd olid auto elutsükli kõikidel põhifaasidel kõige keskkonnasõbralikumad: tootmisel, kasutamisel ja lõpuks lammutamisel. eco2 tähistuse saamiseks pidi auto vastama kolmele tingimusele:

  • CO2 heide alla 120 g/km
  • valmistatud ISO 14001 standardile vastavas tehases
  • taaskasutatav vähemalt 85% ulatuses, plastikmaterjalide tooraine taaskasutatud materjalidest vähemalt 5% ulatuses (7% alates 2011. aastast)

Juba alates 2008. aastast on kõik Renault' tootmisrajatised ISO 14001-standardiseeritud. Keskkonnaalased juhtimisprogrammid tagavad neis jätkuva vee- ja energiatarbimise vähenemise ning kahaneva jäätvee ja heitgaaside tekke. Kõike seda jälgitakse ja auditeeritakse pidevalt, et veenduda tootmise panuses Renault' sõidukite iga järgneva põlvkonna keskkonnajalajälje vähenemisesse.

Renault' grupi Euroopas valminud sõidukid sisaldavad 30% taaskasutatud materjale, 2016. aastal tõuseb see protsent 33-ni. Renault on teenäitaja ka plastmaterjalide taaskasutamises, 2104. aastal oli nende osakaal 13%. Ka see näitaja on tõusuteel; uuel Espace'i plastmaterjalidest on 20% taaskasutatud.

Euroopas valminud Renault' sõidukid on 85% taaskasutatavad ja 95% ümbertöödeldavad. Materjalide taaskasutamine (näiteks plastiku ja vase) annab oma panuse toorainete kaevandamise ja tootmise ökoloogilise mõju vähendamisesse.


ECO2 – uus tähistus näitab Renault' sõidukite aina kahanevat ökoloogilist jalajälge

Juba 20 aastat on Renault' keskkonnaalane tegevus põhinenud sõidukite elutsükli juhtimisel, mis algab toormaterjalide kaevandamisest, jätkub tootmise, sõidukite tarnimise, kasutamise ja hooldusfaasidega kuni sõiduki lammutamise ja taaskasutamiseni välja. Selle eesmärgiks on Renault' sõidukite iga järgneva mudelipõlvkonna ökoloogilise jalajälje vähendamine.

Renault leiab, et sisepõlemismootoritega sõidukite efektiivsuse parandamine on globaalse soojenemise vastu võitlemisel võtmetähtsusega.


Renault pühendub oma süsinikujalajälje vähendamisele

Renault' keskkonnakäitumine peegeldab Renault' Drive The Change strateegiaga antud lubadust - vähendada oma ülemaailmset süsinikujalajälge 3% aastas sõiduki kohta aastatel 2010 kuni 2016. Ning samuti näidata kogu autotööstuses eeskuju ja vähendada iga järgneva mudelipõlvkonnaga sõidukite kogu elutsükli ökoloogilist jalajälge.

Süsinikujalajälg iseloomustab kasvuhoonegaaside heitmeid, mis põhjustavad globaalset soojenemist.

Renault on oma eesmärgi saavutamisele lähedal: 2010. kuni 2014. aastani õnnestus vältida 10,1 miljoni tonni CO2 teket – see võrdub 900 000 elanikuga Euroopa linna aastase süsinikuheitmega.

Uus ECO2 märgistus tähistab sel teel järjekordset sammu ning muudab tulevased püüdlused senistest saavutustest veelgi edukamaks. Sõiduki teekasutus annab 85% kogu tema elutsükli süsinikujalajäljest. Kuna ECO2 versioonid on kütusesäästlikumad, annavad need oma panuse fossiilsete kütuste kokkuhoidu. Kuna kütust läheb auto edasiliikumiseks vähem, kahaneb ka CO2 heide, samuti tähendab see, et väheneb kütuse kaevandamise ja tootmise protsessides tekkiva CO2 hulk.

Renault' ECO2 versioonid on süsinikujalajälje osas liidrid, kuid ka teiste Renault' sõidukite tase on väga kõrge; kolmandat aastat järjest kuulub Renault Euroopas kolme parima autotootja hulka sõiduautode kasutamisega seotud keskmise CO2 heitme poolest.

Igal aastal kulutab Renault umbes 60% oma arenduseelarvest keskkonnamõju vähendamisele. 2007. aastal alustati sisepõlemismootorite downsizingu-programmi. See tähendab mootori silindrimahu vähendamist ja seeläbi kütusekulu vähendamist, säilitades või isegi parandades samal ajal turbolaadurite ja optimaalsema põlemisprotsessi abil võimsust. Renault' inseneride teine püsiv fookus on auto põhiomadustel, sest kulutatav energia on väga tihedalt seotud massi, aerodünaamiliste omaduste ja veeretakistusega.

Renault' grupi tootevalik sisaldab palju silmapaistvalt säästlikke sõidukeid. 2014. lõpus kuulus nende hulka viis autot, mille CO2 heide oli väiksem kui 100 g/km: Renault Twingo, Clio, Captur ja Mégane.

2015. aastal esitletud 19-st versioonist 14 näitavad samuti sellest tähisest paremat tulemust. Kadjar Energy dCi 110 (manuaal või automaatkastiga) CO2 heide vaid 99 g/km on C-klassi crossoverite seas parim näitaja.

Renault' lipulaeva, esindusliku uue Espace'i mudelivaliku hulka kuulub ka versioon, mille CO2 heide on 116 g/km. Seda tänu eriti säästlikule mootorile, suurepärasele aerodünaamikale ja väiksele massile (250 kg kergem kui pika kerega Espace IV).

Teekasutuses on Renault' sisepõlemismootoriga sõidukite CO2 heide aastate jooksul püsivalt ja märkimisväärselt vähenenud. Näiteks Clio heitmetase on viimase viie aasta jooksul vähenenud 22,5% (106 g/km CO2 Clio III 1.5 dCi 85 eco²-l, 82 g/km Clio IV Energy dCi 90 ECO2-l). Samal ajal on kütusekulu väiksem 1 l/100 km kohta ja võimsus kasvanud (85 hj Clio I-l, 90 bj Clio IV-l).

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.