Pressiteade

Jaga

Uus Renault Espace saavutas Euro NCAP turvatestis maksimaalsed 5 tärni

Sõltumatu autode passiivset turvalisust testiv organisatsioon Euro NCAP omistas Renault Espace'ile ohutuse eest maksimaalsed viis tärni. Täiskasvanute turvalisuse osas saavutas uus Renault Espace tulemuse, mis asetab ta kõikide autode seas päris tippu (31,4 punkti võimalikust 38-st). Laste turvalisuse eest omistati uuele Renault Espace'ile 44 punkti maksimaalsest 49-st, ka see tulemus asetab ta turu kõige paremate hulka. Uus Renault Espace on üks vähestest D-segmendi sõidukitest, mis pakub sukeldumisvastast tehnoloogiat ka teise istmerea sõitjatele. Ühtlasi kaitsevad autos tagapool sõitjaid turvakardinad ning turvavööde eelpingutid koos koormuspiirikutega.

  • Sõltumatu autode passiivset turvalisust testiv organisatsioon Euro NCAP omistas Renault Espace'ile ohutuse eest maksimaalsed viis tärni. Suurepärane tulemus saavutati vaatamata 2015. aasta jaanuaris kehtima hakanud rangematele normidele. See on järjekordne kinnitus Renault’ passiivse ohutuse alastele tugevustele.
  • Lõppskooriks saavutas uus Renault Espace 81 protsenti, tegemist on juba 16. Renault' mudeliga, mis on Euro NCAP-i turvatestis teeninud viietärnilise skoori.
  • Lisaks Euro NCAP-i kinnitusele uue Espace'i passiivse turvalisuse kohta tagab Renault' crossover tänu suurele hulgale juhiabi- ja sõitjaid kaitsvatele süsteemidele ning kindlale juhitavusele ka erakordse aktiivse turvalisuse.


TÄISKASVANUTE TURVALISUS

Täiskasvanute turvalisuse osas saavutas uus Renault Espace tulemuse, mis asetab ta kõikide autode seas päris tippu (31,4 punkti võimalikust 38-st).

Laupkokkupõrkel kaitsevad uue Renault Espace'i eesistmetel sõitjaid kaks suuremahulist turvapatja, mis täituvad vastavalt avarii iseloomule ja sõitja asendile. Sõitjaid kaitsevad ka nn sukeldumisvastase kujuga istmed ning turvavööde eelpingutid koos vastavalt avarii tugevusele toimivate koormuspiirikutega. Laupkokkupõrkel on suur roll mängida mootori abiraamil, mis neelab tänu erinevatele deformatsioonitsoonidele efektiivselt löögienergiat. Tugevdatud kesktunnel tagab sõitjateruumi algse kuju ka kõige raskemate avariide korral.

Külgkokkupõrkel kaitsevad eesistujaid kaks uusima põlvkonna külgmist puusa/rindkere/õlgade turvapatja ning kaks turvakardinat.


LASTE TURVALISUS

Laste turvalisuse eest omistati uuele Renault Espace'ile 44 punkti maksimaalsest 49-st, ka see tulemus asetab ta turu kõige paremate hulka. Uus Renault Espace on üks vähestest D-segmendi sõidukitest, mis pakub sukeldumisvastast tehnoloogiat ka teise istmerea sõitjatele. Ühtlasi kaitsevad autos tagapool sõitjaid turvakardinad ning turvavööde eelpingutid koos koormuspiirikutega.


PIKAAJALINE PÜHENDUMINE TURVALISUSELE

Vastavalt strateegiale, mille kohaselt on üks olulisemaid prioriteete liiklejate turvalisus, on Renault enam kui 15 aasta vältel läinud sõitjate ohutuse nimel kaugemale, kui seda nõuavad Euro NCAP-i kriteeriumid. Näiteks oli Prantsuse autotootja üks esimesi, kes pakkus eelmisel kümnendil sukeldumisvastast tehnoloogiat. Selle tehnoloogia eesmärgiks on vältida laupkokkupõrkel sõitjate turvavööde alt läbilibisemist. Käesoleva aasta alguse muudatustega lisati see ametlikult Euro NCAP-i hindamiskriteeriumite hulka.


PASSIIVSET TURVALISUST TÄIENDAB KÕRGEL TASEMEL AKTIIVNE TURVALISUS

Renault’ insenerid lõid uue Renault Espace'i taotlusega, et see pakuks sõidunaudingut, kuid oleks samas turvalise ja lihtsa juhitavusega ning sisendaks juhti kindlustunnet. Juhiabisüsteemide osas on see mudel D-segmendi autode parimate hulgas:

  • Et muuta sõitmine võimalikult turvaliseks, kuulub uue Renault Espace'i varustusse:
    • Adaptiivne kiirushoidik, mis kohandab automaatselt auto kiirust, et tagada eesliikuva sõidukiga piisav pikivahe.
    • Avariipidurdussüsteem hoiatab juhti visuaalselt ja heliliselt, kui kellelegi/millelegi otsasõitmise vältimiseks on tarvis pidurdada. Süsteem suudab ka ise automaatselt pidurdada.
  • Uue Espace'i varustusse kuulub ka neli tipptasemel hoiatussüsteemi:
    • Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus (visuaalsed ja helilised hoiatused).
    • Ohutu pikivahe hoiatus aitab juhtidel hoida eesliikuva sõidukiga mõistlikku pikivahet.
    • Liiklusmärkide tuvastus koos ülekiiruse-hoiatusega reageerib visuaalse hoiatusega lubatud sõidukiiruse ületamisele.
    • Pimenurga hoiatus edastab juhile visuaalse märguande, kui kummagi küljepeegli pimenurka jääb teine sõiduk.
  • Viimase, aga mitte vähemolulisena pakub uus Renault Espace järgnevat varustust, mis muudab juhi elu lihtsamaks ning aitab keskenduda juhtimisele:
    • Head-up infonäidik.
    • Automaatne lähi-/kaugtulede lülitamine (üht- ja teistpidi) juhi sekkumata.
    • Parkimisabisüsteemid, mille hulka kuuluvad iseparkimissüsteem Easy Park Assist, parkimisandurid (ees, taga ja külgedel) ning tagurduskaamera.

Uue Renault Espace'i aktiivset turvalisust täiendavad D-segmendis unikaalsed tehnoloogiad: nimelt 4Control veermik koos aktiivvedrustusega. Need süsteemid annavad uuele crossoverile linnaliikluses vilkuse, mis on võrreldav Clio omaga ning erakordse juhitavuse ja stabiilsuse kurvilistel teedel.


VAREM EURO NCAP-IL VIIS TÄRNI TEENINUD RENAULT' MUDELID

  • 2001: Laguna II
  • 2002: Vel Satis ja Mégane II
  • 2003: Espace IV ja Scénic II
  • 2004: Modus ja Mégane Coupé Cabriolet
  • 2005: Clio III
  • 2008: uus Laguna, Koleos ja uus Mégane
  • 2009: uus Scénic
  • 2012: uus Clio
  • 2013: ZOE ja Captur

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.