Pressiteade
TÄISKASVANUTE TURVALISUS
Täiskasvanute turvalisuse osas saavutas uus Renault Espace tulemuse, mis asetab ta kõikide autode seas päris tippu (31,4 punkti võimalikust 38-st).
Laupkokkupõrkel kaitsevad uue Renault Espace'i eesistmetel sõitjaid kaks suuremahulist turvapatja, mis täituvad vastavalt avarii iseloomule ja sõitja asendile. Sõitjaid kaitsevad ka nn sukeldumisvastase kujuga istmed ning turvavööde eelpingutid koos vastavalt avarii tugevusele toimivate koormuspiirikutega. Laupkokkupõrkel on suur roll mängida mootori abiraamil, mis neelab tänu erinevatele deformatsioonitsoonidele efektiivselt löögienergiat. Tugevdatud kesktunnel tagab sõitjateruumi algse kuju ka kõige raskemate avariide korral.
Külgkokkupõrkel kaitsevad eesistujaid kaks uusima põlvkonna külgmist puusa/rindkere/õlgade turvapatja ning kaks turvakardinat.
LASTE TURVALISUS
Laste turvalisuse eest omistati uuele Renault Espace'ile 44 punkti maksimaalsest 49-st, ka see tulemus asetab ta turu kõige paremate hulka. Uus Renault Espace on üks vähestest D-segmendi sõidukitest, mis pakub sukeldumisvastast tehnoloogiat ka teise istmerea sõitjatele. Ühtlasi kaitsevad autos tagapool sõitjaid turvakardinad ning turvavööde eelpingutid koos koormuspiirikutega.
PIKAAJALINE PÜHENDUMINE TURVALISUSELE
Vastavalt strateegiale, mille kohaselt on üks olulisemaid prioriteete liiklejate turvalisus, on Renault enam kui 15 aasta vältel läinud sõitjate ohutuse nimel kaugemale, kui seda nõuavad Euro NCAP-i kriteeriumid. Näiteks oli Prantsuse autotootja üks esimesi, kes pakkus eelmisel kümnendil sukeldumisvastast tehnoloogiat. Selle tehnoloogia eesmärgiks on vältida laupkokkupõrkel sõitjate turvavööde alt läbilibisemist. Käesoleva aasta alguse muudatustega lisati see ametlikult Euro NCAP-i hindamiskriteeriumite hulka.
PASSIIVSET TURVALISUST TÄIENDAB KÕRGEL TASEMEL AKTIIVNE TURVALISUS
Renault’ insenerid lõid uue Renault Espace'i taotlusega, et see pakuks sõidunaudingut, kuid oleks samas turvalise ja lihtsa juhitavusega ning sisendaks juhti kindlustunnet. Juhiabisüsteemide osas on see mudel D-segmendi autode parimate hulgas:
Uue Renault Espace'i aktiivset turvalisust täiendavad D-segmendis unikaalsed tehnoloogiad: nimelt 4Control veermik koos aktiivvedrustusega. Need süsteemid annavad uuele crossoverile linnaliikluses vilkuse, mis on võrreldav Clio omaga ning erakordse juhitavuse ja stabiilsuse kurvilistel teedel.
VAREM EURO NCAP-IL VIIS TÄRNI TEENINUD RENAULT' MUDELID
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.