Pressiteade

Jaga

Dacia Sandero votmekampaania voitis parima trüki- ja välireklaami tiitli

5. -6. märtsini Tartus toimunud konverentsil Aasta Turundussündmus Password 2009 kuulutati välja möödunud aasta parimad turundusteod. Aasta Meediategu 2008 tiitli trüki ja välireklaami kategoorias sai Dacia Sandero votmekampaania.

„Meil on tunnustuse üle hea meel, sest kampaania oli edukas ka äriliselt: olukorras, kus autoturg langes 25%, kasvas antud perioodil Dacia läbimüük 5%,“ ütles Daciaid müüva ABC Motors AS-i turundusjuht Indrek Poolak.

Dacia Sandero votmekampaania tellis Renault Polska ja selle viisid ellu meediaagentuur Carat koostöös reklaamiagentuuriga Publicis.

Dacia automargi ametlikud esindajad Eestis on ABC Motors AS ja City Motors AS.


Lisainformatsioon

Indrek Poolak
ABC Motors AS turundusjuht
Tel:  747 709
Mob: 53 420 916
E-post: indrek.poolak@abcmotors.ee

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.