Pressiteade

Jaga

Dacia esitles oma esimest crossoverit

Dacia esitles Genfi autonäitusel oma esimest linnamaasturi ideeautot Duster.

Dusteri joulise ja sportliku ilme loovad selle korgus (1,49 m), lühikesed esi- ja tagakaitserauad (vastavalt 65cm ja 80cm), pikk teljevahe (2,80 m) ning üldised kere mootmed (4,25 meetrit pikkust, 1,64 meetrit laiust).

 

Voimsust rohutab omakorda esiosas asetsev kahe horisontaalse ohuvotuavaga kaitseraud. Iluvore osas on säilinud soiduautol Dacia stiilile omased nüansid.

 

Antratsiithall värv ja ühes tükis klaaskatus, mida voimaldab keskmise piilari puudumine, tostab keredisaini veelgi enam esile.

 

Tagaossa graveeritud Dacia logo rohutab kontseptauto joulisust ja kinnitab soiduki usaldusväärsust.

 

Sarnaselt Logan’iga on Duster 4,25 meetrit pikk ja soiduauto loomupärane väledus tagab kindluse linnadžunglist koju joudmiseks. Soiduautole lisavad sportlikkust 21 tollised viie kodaraga alumiiniumveljed ja trapetsikujulised alumiiniumist summutitorud.

 

Duster on kütusesäästlik ja keskkonnasobralik linnamaastur. Filtriga varustatud 1,5 dCi 105 hobujoulise mootoriga (77kW) maasturi keskmine kütusekulu on koigest 5,3 l/100 km ning paiskab keskkonda 139g CO2/km.

 

Dacia kvaliteeditunnistusega linnamaastur

Futuristlik linnamaastur Duster esitleb kaubamärgi pohiväärtusi – lihtsust, joulisust ja usaldusväärsust. Seejuures on Dusteri salongi disainis kasutatud Daciale omapärast leidlikkust.

 

Kontseptauto kahevärviline šokolaadipruuni ja sinisega interjöör väljendab heaolutunnet ja roomsameelsust. Klaasist katus täidab salongi valgusega, samal ajal kui endasse mähkivad esiistmete vormid pakuvad korgema klassi mugavust ja tuge.

 

Kasutajasobraliku armatuurlaua kujundus on voolujooneline ja väljendusrikas. Juhipoolne eesmine turvapadi paikneb rooliratta alumises osas, mis voimaldab asetada näidikute ekraani rooliratta keskmesse. Sisekujundus voimaldab ees istuvale reisijale 280 mm laia ruumi polvedele. Kahetooniline armatuurlaud on ühendatud 20 liitrise kindalaekaga, samuti sisaldavad ukse siseküljed kaheksaliitriseid hoiulahtreid. Üks hoiukoht on kavalalt paigutatud tagumise parempoolse istme taha. Kerge toukega libiseb pakiruumist konteiner, mis mahutab 470 dm3 VDA. See on märkimisväärne saavutus Dusteri suuruse auto kohta.

 

Duster on kohandatav, modulaarne kontseptauto. Näiteks saab neljaistmelise “igapäevase juhi” paigutuse muuta kergesti nn vabaaja soiduki jaoks sobilikuks. Reisija iste libiseb juhi istme alla mööda porandale paigutatud siine, jättes alles vaid ühe esimese istme. Sedasi vabastatakse salongiruumi kahe kuubikmeetri vorra. Tänu peidukohale porandal ja rihmale, mis on paigutatud armatuurlaua alla, saab seda ruumi kasutada näiteks maastikuratta transportimiseks.

 

Mootmed

Pikkus (mm)

4,250

Laius (mm)

1,640

Korgus (mm)

1,495

Kogu kere laius avatud ustega (mm)

4,285

Teljevahe (mm)

2,804

Kaal (kg)

1,300

Pakiruumi mahutavus (dm3 VDA)

470

 

Tehnilised andmed

Mootori tüüp

dCi 105

Maksimaalne voimsus hp (kW)

105 (77)

Maksimaalne pöördemoment (Nm)

2,000rpm juures 240

Kiirendus 0-100 km/h (s)

9.6

CO2 emissioon

 

Kombineeritud kütusekulu

139g/km

 

5,3 l/100km

Ülekanne

Kuuekäiguline manuaalkäigukast

Rehvid

245/35 ZR21

Rattad

21 tollise diameetriga

 

Partnerid

ProtoStyle

Keredisain

Michelin

Rehvid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.