Pressiteade
•Dacia jätkab Springi täiustamist, et rahuldada paremini klientide vajadusi.
•Spring saab uuendatud platvormi ja kaks uut mootorit – 70 hj ja 100 hj –, mis asendavad elektrilise 45 hj ja elektrilise 65 hj mootori, pakkudes suuremat sõidurõõmu ja mitmekülgsust.
•Põhivajadustele vastav ja tõhus Spring on endiselt turu soodsaim elektriauto, millel on väiksemad kasutuskulud ja tarbimine vaid 12,4 kW/100 km*!
Dacia täidab kõik oma esimese täiselektrilise mudeli Spring puhul antud lubadused.
Lubadus muuta nullheitega* liikuvus taskukohasemaks. Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud üle 179 000 sõiduki (kuni juunini 2025). 2025. aastal saavutas Spring tugeva tulemuse, müües üle 17 000 sõiduki ja kindlustades endale teise koha Euroopa jaemüügikanalis müüdavate elektriautode turul (segmendid A, B, B-SUV). Need tulemused peegeldavad auto edu, mis on endiselt täiselektriliste autode turul kõige soodsam ja kohandatud klientide tegelikele vajadustele.
Lubadus muuta see täiselektriline mudel veelgi atraktiivsemaks iga-aastaste oluliste täiustuste abil: Dacia uus identiteet 2022. aastal, uus tõhusam 65 hj jõuallikas 2023. aastal ja suur uuendus 2024. aastal, mis hõlmab täielikult uuendatud disaini ja digitaalsemat kogemust.
Täna taas täidetud lubadus: Spring astub suure sammu edasi, pakkudes paremat sõidukogemust, rohkem rõõmu, suuremat turvatunnet ja suuremat mitmekülgsust igapäevaseks kasutamiseks.
UUENDATUD PLATVORM UUE SÕIDUKOGEMUSE JAOKS
Täiusliku kompaktautona sai Spring juba 2024. aastal maanteevõimekuse optimeerimiseks hulga täiustusi, sealhulgas: elektrilise roolivõimendi seaded, mis on täpsemad ja tagasisidet parandavad, uued 15-tollised rattad ja uus rool parema haarduvuse tagamiseks.
Täna viib Spring protsessi uuele tasemele struktuuriliste muudatustega, mis aitavad kaasa täielikult uuendatud ja täiustatud sõidukogemusele.
•Platvormi tugevdatud keskosas (vt allpool) asub uus aku. Need muudatused muudavad konstruktsiooni jäigemaks ja optimeerivad kaalujaotust esi- ja tagatelje vahel, et parandada sõiduki üldist tasakaalu.
•Pidurdamine on tänu võimsamale toetusele ohutum. Alates expression varustustasemest standardvarustuses olevad 15-tollised rattad aitavad Springi teelpüsivust parandada.
•Springile on esmakordselt lisatud ka stabilisaatorivardad, mis on kõigi versioonide standardvarustuses. Seega paraneb auto stabiilsus kurvides ning seda täiustatakse veelgi amortisaatorite ja vedrude uute seadete abil.
Lisaks on täiendatud Springi aerodünaamilisi omadusi.
•Ees, külgedel ja taga on komplekt katteid, mis on loodud auto all oleva aerodünaamilise turbulentsi vähendamiseks.
•Uus spoiler piirab turbulentsi tagaluugi ülemise osa ümbruses.
Sellest on Springi tootevalikule väga käegakatsutav kasu, mille tulemuseks on SCx märkimisväärne paranemine: 0,660 võrreldes 0,745-ga 14-tolliste rataste puhul ja 0,665 võrreldes 0,743-ga 15-tolliste rataste puhul.
UUS JÕUSEADMETE VALIK VEELGI NAUDITAVAMA STRESSIVABA JUHTIMISE JAOKS
Kaks uut mootorit, 70 hj/52 kW ja 100 hj/75 kW, asendavad varasemaid 45 hj/33 kW ja 65 hj/48 kW seadmeid. Need pakuvad suuremat võimsust ja pöördemomenti kiirusvahemikus 80–120 km/h (kuni +20%). See tähendab, et Spring saab hõlpsalt sõita väljaspool linnu ning sobitub loomulikult maantee- ja kiirteeliiklusse, pakkudes mugavamat sõidukogemust.
Need uued jõuseadmed töötavad uue 24,3 kWh akuga, mis kasutab Renault Grupis esmakordselt liitium-raudfosfaadi (LFP) tehnoloogiat ning pakub optimeeritud termilist ohutust, pikaealisust ja maksumust.
Dacia filosoofiaga kooskõlas on Spring endiselt, isegi paljude optimeeritud omadustega, turu kergeim neljakohaline elektriauto, kaaludes umbes ühe tonni. Selle väike kaal aitab pakkuda valikut, mis vastab klientide tegelikule kasutusele. Tõepoolest, kliendid läbivad umbes 34 km päevas nelja reisi jooksul keskmise kiirusega 34 km/h. Seega 225 km sõiduulatusega (WLTP kombineeritud tsükkel 15-tolliste ratastega versioonidel) saab Spring ühe laadimisega hõlpsasti katta terve töönädala.
Laadimine on optimeeritud uue sisseehitatud 40 kW alalisvoolu laadijaga, võrreldes varasema 30 kW-ga. Olenevalt riigist on see saadaval lisavarustusena expression ja extreme varustustasemetel ning laeb aku 20%-lt 80%-le kõigest 29 minutiga. Kõigil Springi mudelitel on endiselt standardvarustuses 7 kW vahelduvvoolulaadija, mis koos uue akuga võimaldab kiiremat laadimist 20%-lt 100%-le: 7 kW seinakarbis 3 tundi ja 20 minutit 4 tunni asemel ning koduses pistikupesas 10 tundi ja 11 minutit.
Uus 70 hj jõuseade on saadaval essential ja expression varustustasemetega, uus 100 hj jõuseade aga extreme varustustasemega.
DACIA SPRING ON ENDISELT...
•Ökonutikas
Turu soodsaim elektriauto, mille alghind on 16 900 eurot ja kogu mudelivalik jääb alla 20 000 euro.
•Tugev ja seikluslik
Spring on alati varustatud massvärvitud plastosadega ning extreme varustustasemel vastupidavuse lisamiseks ka kummimattide ja ukselävedega. Auto on igapäevaseks kasutamiseks praktiline ja pakub oma klassi parimat pakiruumi mahtu: 308 liitrit – ja alla klapitud tagaistmetega isegi 1004 liitrit. See on oluliselt avaram kui teistel A-segmendi sõidukitel ja vastab B-segmendi mudeli mahutavusele. Springi salong pakub ka rohkelt panipaiku – kindalaegas, keskkonsool, uksetaskud –, mille kogumaht on üle 32 liitri, mis seab oma kategoorias uue standardi.
Samuti pakub see Power to Object valikut (V2L, sõidukist laadimiseks), mis võimaldab kasutajatel ühendada ja toita väliseid elektriseadmeid.
•Põhivajadusi rahuldav, kuid samas lahe
Digitaalne kogemus koos YouClip lisatarvikute leidlikkusega. Kõigil Springi mudelitel on standardvarustuses kohandatav 7-tolline digitaalne näidikupaneel.
Media Control on standardvarustuses essential ja expression varustustasemel. See roolil olevate juhtnuppudega multimeediasüsteem kuvab meediateavet ja telefonikõnesid digitaalsel armatuurlaual. Tasuta Dacia Media Control rakendusega ühenduse loomisel saavad juhid hallata raadio ja meedia funktsioone ning pääseda juurde lisafunktsioonidele otse oma nutitelefoni ekraanilt.
10,1-tollist keskset puutetundlikku ekraani ja Apple CarPlay™ ja Android Auto™ abil juhtmevaba ühenduvust pakkuv Media Display on standardvarustuses extreme varustustasemel ja lisavarustuses expression varustustasemel. Spring extreme on saadaval ka Media Nav Live**-iga, mis pakub kaheksa-aastast ühendatud navigatsiooni reaalajas liiklusolude ja pidevalt uuendatavate Euroopa kaartidega.
Spring võimaldab hõlpsalt kasutada YouClip lisatarvikuid. See Dacia inseneride väljatöötatud nutikas ja hõlpsasti kasutatav süsteem võimaldab turvaliselt ja mugavalt kinnitada mitmesuguseid spetsiaalseid lisatarvikuid salongi võtmepunktidesse. Springi standardvarustuses on kolm YouClipi kinnituspunkti (üks armatuurlaual, kaks keskkonsoolil). Nendesse kohtadesse saab panna hoiukoti, mobiiltelefoni hoidiku induktsioonlaadijaga või ilma või nutika „3-in-1“ seadme, mis ühendab endas topsihoidja, kotikonksu ja kaasaskantava taskulambi. Kõik YouClip tarvikud on saadaval Dacia võrgustikus.
*CO2 nullheide summutitorust WLTP sertifitseerimistsükli kohaselt, välja arvatud kuluvosad.
**Koos City Packiga, mis sisaldab ka eesmisi parkimisandureid..
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.