Pressiteade
•Veelgi paremini põhivajadusi rahuldav, kuid samas lahe
oUus Dacia valguslahendus ees ja taga (välja arvatud Loganil), uued rattad ja uued ilukilbid
oTehnoloogiad, mis muudavad igapäevase sõidu lihtsamaks: uus multimeediasüsteem ühendatud navigatsiooni ja 10-tollise ekraaniga, digitaalne värviline näidikupaneel, uus rool, juhtmevaba telefonilaadija, YouClip lisatarvikud ja palju muud
oUued turvasüsteemid lõõgastavama juhtimiskogemuse tagamiseks
•Veelgi ökonutikam
oUus 155 hübriidjõuseade on juba saadaval Joggeril ja jõuab Sandero Stepwayle 2026. aasta neljandas kvartalis.
oOptimeeritud LPG-pakkumine, uus Eco-G 120 jõuseade uue automaatkäigukasti ja pikema sõiduulatusega
oSanderol uus tõhus ja mitmekülgne TCe 100 mootor
•Veelgi tugevam ja seikluslikum
oSandero Stepway ja Joggeri kerekaitse Starkle®-ist, massvärvitud materjalist, mis sisaldab 20% ringlussevõetud plasti
oUus sisustuskangas, elegantne ja vastupidavam
Sanderol, Sandero Stepwayl, Joggeril ja Loganil on Dacia kestvas edus võtmeroll. Sandero on Euroopa enimmüüdud jaemüügiauto, olles seda positsiooni hoidnud alates 2017. aastast. 2024. aastal oli Sandero isegi Euroopa enimmüüdud auto kõigis müügikanalites ja esimene Dacia, mis müüs ühe aasta jooksul üle 300 000 sõiduki (309 392 sõidukit*, mis on 14,5% rohkem kui 2023. aastal).
Euroopas ainulaadse sõidukina muutub Jogger jätkuvalt menukamaks. 2024. aastal oli see Euroopa C-segmendis (välja arvatud maasturid) teine enimmüüdud sõiduk, müües kokku 96 440 sõidukit, mis on 2,4% rohkem kui 2023. aastal.
Jätkates seda edulugu, teatab Dacia ulatuslikest uuendustest kõigis neljas mudelis, pakkudes veelgi paremat hinna ja kvaliteedi suhet ning turul ainulaadset hinna ja omaduste suhet.
*Sealhulgas Sandero Stepway, mis moodustab umbes kaks kolmandikku koguarvust.
VÄLISKUJUNDUS: UUE PEATÜKI ALGUS
Sandero, Sandero Stepway, Jogger ja Logan on ikoonilised Dacia mudelid, disainistiili, mis läheb otsekoheselt kõige olulisemani, „kaitsjad“.
Täna on need brändi esimesed mudelid, mis on võtnud kasutusele uue LED-valguslahenduse, millel on uute esitulede kohal ümberpööratud T-täht, mis rõhutab auto jõulist hoiakut ja identiteeti Daciana.
Valguslahendus on ühendatud iluvõrega – mis on samuti uus – peene pikslilaadsete valgete täppide rea abil, mis paistavad iluvõre musta taustal selgelt silma.
Uus iluvõre/esitulede komplekt sobib ideaalselt uue kaitserauaga, luues sujuva terviku. Kogu esiosa näib olevat valmistatud ühest tükist – lihtne, moodne, kuid siiski põhivajadusi rahuldav.
Tagaosas rõhutab Sandero, Sandero Stepway ja Joggeri isikupära uus LED-pikseltulede disain. Joggeril on tuled lihtsa ilme saavutamiseks tagaluugi akna kohal pikendusena. Kuna tuled on vertikaalse kujuga, järgivad need tiibade kontuure, rõhutades visuaalselt auto tugevat disaini ja hoiakut.
Sandero Stepway vastupidavat disaini rõhutab uus mattmust triibuline riba tagatulede ja ümberkujundatud kaitseraua vahel.
Sandero Stepway ja Jogger kinnitavad oma maastikuvõimekust uute Starkle® materjalist kaitsmetega rattakoobastel, kere alumisel küljel ja udutulede ümbruses. Dacia inseneride leiutatud ja uuel Dusteril esmakordselt kasutatud Starkle® sisaldab 20% ulatuses ringlussevõetud plastikut. Koostis annab materjalile valgete osakestega täpilise välimuse. Töötlemata ja värvimata kujul on Starkle®-l tootmisel väiksem CO2 jälg ning see on vastupidavam igapäevaste kriimustuste suhtes.
Sõltuvalt viimistlusest saavad Sandero, Sandero Stepway, Jogger ja Logan expression viimistluse standardvarustuses uued ilukilbid või kergmetallist valuveljed ja haiuimekujulise antenni.
Sandero, Sandero Stepway ja Logani mudelitele lisandub uus metallikvärvi Amber Yellow, samas kui Sandero, Joggeri ja Logani mudelitele on nüüd saadaval Sandstone toon.
SISEKUJUNDUS IGAPÄEVAELUKS
Välis- ja sisekujunduse vahelisele seosele viidates on uutel armatuurlaua õhuavadel tagurpidi T-kujuline disain, mis sarnaneb tulede kujunduselemendiga. Armatuurlaud ja esiuksed on saanud uue viimistluse: sinine kangas expression viimistlusel ja sinise teksakangas journey viimistlusel.
Sanderol, Sandero Stepwayl, Joggeril ja Loganil on istmetel, armatuurlaual ja ustel uued, vastupidavamad kangad, mis annavad salongile kutsuva ilme. Essential ja expression viimistlustel istmed on polsterdatud uue riidest kangaga: must Joggeril, Sanderol ja Loganil ning helesinine Sandero Stepwayl. Journey viimistlusel on soe ja kaasaegne sinine teksariie, samas kui extreme viimistlusel on säilinud embleemne pestav MicroCloud TEP-polster rohelises ja mustas värvitoonis ning kummist põrandamatid ees, taga ja pakiruumis.
Uue rooli optimeeritud ergonoomika muudab selle kasutamise eriti nauditavaks. 155 ja Eco-G 120 hübriidide automaatkäigukastidega mudelitel suurendavad juhtimismugavust veelgi uus intuitiivne ja elegantne E-Shifter ning roolilabad (saadaval ainult automaatkäigukastiga Eco-G 120-l).
Tänapäeva kliendid ootavad sujuvat ja täiustatud ühenduvust. Selle nõude täitmiseks on Sandero, Sandero Stepway, Jogger ja Logan nüüd saadaval uue multimeediasüsteemiga, millel on 10-tolline keskne ekraan ja ühendatud navigatsioon, samuti telefoni induktsioonlaadija (vt allpool). Täieliku ja optimaalse kogemuse tagamiseks on 7-tollisel digitaalsel näidikupaneelil uus liidesedisain.
Nagu kõik Dacia mudelid, on ka uuxs Sandero, Sandero Stepway, Jogger ja Logan varustatud YouClipiga – lihtsa ja nutika süsteemiga, mis võimaldab kinnitada laia valikut spetsiaalseid lisatarvikuid salongi võtmepunktidesse praktilisel ja vastupidaval viisil.
Sanderol ja Sandero Stepwayl on tagaluugi sees täiendav kinnituspunkt. Jogger lisandub pakiruumi ühele küljele veel üks kinnituspunkt.
Neid kinnituspunkte saab kasutada tahvelarvuti hoidiku, hoiukoti, telefonihoidiku, riidepuu jms jaoks. Dacia võrgustikus on nüüd saadaval ka kaks uut YouClip-ühilduvat lisatarvikut: prillikott ja ostukott.
UUED JÕUSEADMED PAREMAKS JUHITAVUSEKS JA TÕHUSUSEKS
Uus hübriid 155 jõuseade: parim Dacia hübriidtehnoloogiast Sandero Stepwayl ja Joggeril
Bigsteril esitletud uus hübriid 155 jõuseade on nüüd saadaval ka Joggeril, asendades hübriid 140. Sandero Stepwayl on see saadaval 2026. aasta neljandas kvartalis, andes sellele esmakordselt elektrifitseeritud jõuseadme.
Hübriid 155 ühendab endas 109 hj 1,8-liitrise neljasilindrilise bensiinimootori, kaks elektrimootorit (50 hj mootor ja kõrgepingestarter/generaator), 1,4 kWh aku (230 V) ja automaatse elektrilise käigukasti, millel on neli käiku sisepõlemismootori jaoks ja kaks käiku elektriliseks tööks. See kombineeritud tehnoloogia on võimalik tänu siduri puudumisele.
Uus võimas jõuseade (155 hj, 170 Nm pöördemomenti) ja suure jõudlusega automaatkäigukast pakuvad erakordset igapäevast juhitavust ning 10% väiksemaid heitkoguseid ja kütusekulu võrreldes Joggeri eelmise hübriid 140 jõuseadmega. Linnas saab Jogger sõita kuni 80% sõiduajast täiselektrilises režiimis. Lisaks käivitub auto alati täiselektrirežiimis.
Uus Eco-G 120: esimene LPG-jõuseade, mis on saadaval automaatkäigukastiga
Euroopa vaieldamatu liidrina vedelgaasiga (LPG) sõidukite valdkonnas on Dacia ainus tootja, kes pakub Eco-G märgise all kõigile oma sisepõlemismootoriga mudelitele kahekütuselisi bensiini-/LPG jõuseadmeid. Dacia Eco-G jõuseadmed on loodud mugavuse, lihtsuse ja mitmekülgsuse tagamiseks igapäevases kasutuses, vähendades LPG-režiimis heitkoguseid sama võimsusega bensiinimootoriga võrreldes umbes 10%.
Uus Sandero, Sandero Stepway, Jogger ja Logan Eco-G 120 on nüüd saadaval uue, võimsama 1,2-liitrise 3-silindrilise turbomootoriga kahekütuselise jõuseadmega (120 hj võrreldes varasema 100 hj-ga), mis ühendab esmakordselt kõik LPG eelised automaatkäigukasti omadustega. Sujuv ja reageeriv 6-käiguline topeltsiduriga käigukast on saadaval kõigil mudelitel alternatiivina 6-käigulisele manuaalkäigukastile.
Et kliendid saaksid LPG eeliseid veelgi kauem nautida, on Dacia suurendanud oma LPG-paakide mahtu:
₋Sanderol, Sandero Stepwayl ja Loganil 49,6 l 40 l asemel
₋Joggeril 48,8 l 40 l asemel
Selle tulemusel suureneb sõiduulatus LPG-režiimis 20%. Sandero ja Logani koguläbisõit (LPG + bensiin) on 1590 km ning Stepway ja Joggeri puhul 1480 km.
Duster on samuti saadaval selle uue jõuseadmega, mis asendab Eco-G 100.
Uus TCe 100 mootor: parem juhitavus Sanderol ja Loganil
Sanderole ja Loganile saadaval olev 1,0-liitrine 3-silindriline turbomootoriga bensiinimootor pakub nüüd 100 hj – võrreldes varasema 90 hj-ga –, et parandada igapäevast sõidukogemust. See on endiselt ühendatud kuuekäigulise manuaalkäigukastiga
OPTIMEERITUD ÜHENDUVUS KÕIGI VAJADUSTE RAHULDAMISEKS
Kuigi kõik kliendid soovivad autos täiustatud ühenduvust, ei ole kõigil samad vajadused. Kõigi vajadustele vastamiseks säilitab Dacia oma kolmeosalise pakkumise, lisades samal ajal uuele Sanderole, Sandero Stepwayle, Joggerile ja Loganile uuendusi igal tasemel.
Media Control: liides rakendusele Dacia Media Control
Essential varustustasemel standardvarustusse kuuluv Media Control on roolil olevate juhtnuppudega multimeediasüsteem, mis kuvab meediateavet ja telefonikõnesid armatuurlaua ekraanil. Sellel on neli kõlarit, Bluetooth-ühendus, USB-port ja armatuurlauale sisseehitatud telefonihoidik.
Tasuta rakenduse Dacia Media Control uus liides on veelgi intuitiivsem, võimaldades juhtidel oma telefoniekraanilt juhtida raadio/meedia funktsioone ja pääseda ligi teistele funktsioonidele.
Media Display: uus 10-tolline puutetundlik keskekraan
Expression, extreme ja journey varustustasemetel (lisavarustusena essential tasemel) saadaval olev Media Display süsteem pakub juhtmevaba ühenduvust Apple CarPlay™ ja Android Auto™ abil ning uut 10-tollist HD-puutetundlikku keskekraani (varem 8”).
Media Nav Live: ka ühendatud navigatsiooniga
Joggeri journey tasemel standardvarustuses ja expression ning extreme varustustasemetel lisavarustusena saadaval olev Media Nav Live süsteem sisaldab ka ühendatud navigatsiooni reaalajas liiklusolude teabe ja kaardiuuendustega kaheksa aasta jooksul. Media Nav Live'il on ka Arkamys 6 kõlariga 3D-helisüsteem.
UUED MUGAVUS- JA OHUTUSFUNKTSIOONID
Mobiiltelefoni laadimiseks või laetuna hoidmiseks Apple CarPlay™/Android Auto™ juhtmevaba ühenduse ajal on Sandero, Sandero Stepway, Joggeri ja Logani keskkonsoolil esmakordselt saadaval induktsioonlaadija. Joggeri extreme ja journey tasemetel on see standardvarustuses, teiste mudelite extreme ja journey varustuse puhul aga saadaval lisavarustusena.
Kliendid, kes otsivad veelgi suuremat sõidumugavust ja ohutust, saavad nüüd valida kolme uue funktsiooni vahel:
₋automaatsed esituled. Automaatsed esituled optimeerivad öist nägemist teisi liiklejaid pimestamata. Süsteem maksimeerib kaugtulede kasutamist ja lülitub automaatselt lähituledele, kui ilmub teine sõiduk.
₋mitmevaateline kaamera. Keskekraanil kuvatakse sõiduki ja kõigi takistuste õhuvaade, mis hõlbustab madala kiirusega manöövreid, näiteks parkimist.
₋elektriliselt kokkuklapitavad uksepeeglid. See funktsioon on eriti kasulik küljepeeglite kaitsmiseks kahjustuste eest kitsastel tänavatel parkimisel.
Need kolm funktsiooni on koondatud juhtimispaketti, mis on Jogger journey puhul standardvarustuses ja teistel journey ja extreme varustustasemega sõidukitel saadaval lisavarustusena.
Uus Sandero, Sandero Stepway, Jogger ja Logan on kõik saanud uued juhiabisüsteemid, mis vastavad uusimatele Euroopa ohutusstandarditele: automaatne hädapidurdus (linnas/maanteel sõidukite, jalakäijate, jalgratturite ja mootorrataste tuvastamisega) ja juhi tähelepanu jälgimise süsteem.
Klientide elu lihtsamaks muutmiseks on Dacia lisanud nutika „My Safety” nupu, mis pakub lihtsat juurdepääsu juhi eelistatud ADASi konfiguratsioonile.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.