Pressiteade
le défilé renault ® the carwalki avamine on brändiuuendamise järgmine samm, mis peegeldab ettevõtte ambitsiooni „kirjutada ümberRenault’ linna- ja kultuuriajalugu Champs-Élysées’l“. Erinevalt konkurentideston Renault otsustanud jääda maailma kauneimale avenüüle, avades liikuvusele japopkultuurile pühendatud keskuse. See otsustav valik rõhutab Renault'ambitsioone positsioneerida end maailmale avatud riigi südamesse ning tegeledatänapäeva autotööstuses toimuvate ulatuslike muutustega.
Uus lipulaev näitab, kuidas Renault näeb autotööstuse tulevikku: kaasahaarav kogemus, mineviku kaja ja tulevikuvisioon, jagamise koht, mis inspireerib ka uudishimu. See tänapäevase sisu saanud ehitis püüab esitleda uuenduslikkust ja disaini ikoonilises, kuid sõbralikus ruumis. Hoone on ajalooline maamärk, sest just siin avas Louis Renault 1910. aastal esimese autotootjana müügisalongi Champs-Élysées'l.
Oma julge arhitektuuriga on see koht aja jooksul peegeldanud brändi kaasaegset lähenemist. Renault on alati olnud esindatud aadressil Champs-Élysées 53, arendades kontseptsioone, mis elavad edasi kollektiivses mälus: 1960. aastate Renault pubi ja 2000. aastate alguse Atelier Renault. Need kuulsad kohtumispaigad aitasid kaasa Champs-Élysées' muutmisele maailma kauneimaks puiesteeks.
Pärast kolmeaastast tööd naudib see ikooniline esitluskeskus taassündi uue identiteediga, olles autotööstuse popkultuurile pühendatud keskus.
Moodne ja mitmekülgne keskus, mis äratab ellu autotööstuse popkultuuri
Palju enamat kui lihtsalt müügisalong – le défilé renault ® the carwalk on kaasaegne paik, mis hõlmab üle 2260 m² suurust ala Champs-Élysées' keskel ja on loodud homsete liikuvuslahenduste laboriks. Voolav disainijoon loob sõbraliku õhkkonna, julgustades külastajaid ringi jalutama ja erinevaid alasid kogema: avatud keskosa, The Originalsi müügisalong, terrassikohvik ja spiraalne kaldtee, kus esitletakse nii tootevaliku uusimaid sõidukeid kui ka ikoonilisi mudeleid ja ideeautosid.
Kõrgmoe maailmast tuntud „catwalk’ile“ viidates nimetatud „carwalk“ ehk „autotee“ asub inspireeriva efekti saavutamiseks hoone keskel. Meenutades lõputut 170 meetri pikkust looklevat teed, on see ka maantee allegooria, vihjates Renault' brändi tegevusvaldkonnale ja väljendusurikkusele. Alla 4% kaldteega on see ligipääsetav kõigile, sealhulgas liikumispuudega inimestele, muutes selle külastajate huvi keskpunktiks.
Samuti pöörati suurt tähelepanu Renault logo kujundusele. Ülemiselt korruselt, millelt avaneb vaade Champs-Élysées' avenüüle, ripuvad kaks tohutut terasest teemanti, mis liiguvad aeglaselt läbi ruumi, kohtudes iga tunni tagant. Selle suurejoonelise etteastega püüab bränd oma visuaalset identiteeti ellu äratada, mängides logo kuju ja arhitektuuriliste detailidega. Seda lähenemisviisi peegeldab ka seinatahveldus, millel on geomeetrilised teemantide kujundid, mis sobivad sümboolselt ja visuaalselt atraktiivse logoga.
Nelja rahvusvaheliselt tuntud arhitektuuribüroo hulgast valitud Franklin Azzi töötas välja ambitsioonika visiooni, mis peegeldab Renault' DNA-d.
Kaitstes „globaalse arhitektuuri” ideed, on Franklin Azzil kogemusi suuremahuliste projektidega, mis hõlmavad laia valikut aspekte arhitektuurist sisekujunduseni. Selle projekti puhul oli tema lähenemine ainulaadne: minimalistlik välisilme – puhtad jooned suure 185 m² klaasfassaadiga ja visuaalsete barjäärideta – ning radikaalne sisekujundus, mis oli korraldatud „carwalk’i“ või spiraalse kaldtee ümber. Võimas arhitektuuriline avaldus, mis annab hoonekompleksile identiteedi.
Franklin Azzi tahtis algusest peale rajada le défilé Renault ® carwalk’i keskele autotee, et kasutada ära hoone ainulaadset ruumilist potentsiaali. Kõrgeid ja voolavaid ruume esile tõstes lõi Azzi puhta ja lihtsustatud interjööri, tuues esile arhitektuuri suurepärased detailid. Ammutades inspiratsiooni muuseumidest ja kunstikeskustest, asus ta looma ainulaadse arhitektuuristiiliga hoonet. Ta leidis inspiratsiooni ka teiste arhitektide kavanditest, kes on jätnud oma jälje autotööstuse ajalukku.
Alates kaldteed toetavast raamist, mis hõlmab keerukaid kipsist vorme, kuni tammepuust voodri ja kaldteed võlvitud lae külge kinnitavate pingutusdetailideni – iga komponent on osa sellest ainulaadsest kohast, aidates kaasa valgusele, liikumisele ja sensoorsele kogemusele. Le défilé renault ® the carwalk on Franklin Azzi ühtaegu elegantne ja peen arhitektuurilise saavutus. Külastajad ei tunne end kohe ülekoormatuna.
Kvaliteetsed, elegantsed ja keskkonnasõbralikud materjalid
Prantsusepärane rafineeritus on autotee kontseptsiooni keskmes. Materjalide (hele tamm, kvartsbetoon) vaikne elegants. Materjalide (hele tamm, kvartsbetoon, otse kaldteele vormitud kips, hallist terasest metallkonstruktsioonid jne) vaikne elegants loob rafineeritud ja kõrgtehnoloogilise viimistluse. Kipsiga kaetud rippuv kaldtee on krohvijate meeskonna käsitsi valmistatud meisterlikkuse ime, samas kui seinte puitpaneelid meenutavad Renault' tuntud teemantlogo.
Keskkonnasõbralikku lähenemist rakendades on valgustus minimaalne, rõhutades sisearhitektuuri peenelt, kuid mitte liiga domineerivalt. Sel viisil kinnitab Renault oma staatust viimase autotootjana Champs-Élysées'l, tehes arhitektuurilisi valikuid, mis on küll selged, kuid mitte kunagi üleliia lihtsad. Kuigi rippuv kaldtee püüab kohe pilku, on puidu kasutamine samuti oluline nüanss. Puidu kasutamine lisab teretulnud soojust, parandades akustilist mugavust ja aidates kaasa tasakaalu loomisele minimalistliku esteetika ja sõbraliku atmosfääri vahel.
Le défilé renault ® the carwalk kujundati kultuurikeskusena, mis on avatud kunstile, moele, muusikale ja kirjandusele, kasutades puhaste arhitektuuriliste joonte aluseks olevaid kvaliteetseid materjale ja erakordset meisterlikkust. Kõik need tegurid muudavad selle osaks tüüpiliselt prantsuse elustiilist, mis on ka Renault' identiteedi võtmeks.
Eritellimusel valmistatud mööbel sobib ideaalselt projektis kasutatud põhimaterjalidega, nagu pulbervärvitud metall, mustaks toonitud klaas, tamm, emailitud laava ja must nahk.
Elav ja modulaarne ruum
Le défilé renault ® the carwalk on loodud pakkuma huvi laiale publikule ning mitmesugused üritused muudavad meie arusaama autodest. Lühidalt öeldes on see elav avatud ruum, mis annan omanäoliselt edasi autosalongi kontseptsiooni, kuigi väljapanekus on palju ajaloolisi mudeleid ja ideeautosid. Ajaga kaasas käima loodud „carwalk“ on modulaarne esitlusruum, mis sobib näituste, kontsertide, linastuste, konverentside, töötubade jms korraldamiseks. Kaldtee, vahekorrused, avatud keskmine ala ja VIP-tsoon „Place des Libertés” on platvormid, mis on valmis muutma lavadeks, galeriideks või arutelualadeks ning mahutavad suurt publikut.
Väliterrass on loodud kooskõlas jalakäijatele ja jalgratturitele Champs-Élysées'l kehtivate uute eeskirjadega ning see annab paigale tugevama kohaliku profiili. Renault soovib muuta „carwalk’i“ populaarseks kohaks nii turistide kui ka pariislaste seas, mängides rolli Champs-Élysées' ümberkujundamises ja uues lähenemisviisis linnaelule kultuuriliste ja sotsiaalsete algatuste kaudu.
Avatseremoonia täht
Le défilé renault ® the carwalk’i avaüritusel esitletakse Renault 4 E-Tech electricu 2025. aasta versiooni, mis on kaasaegne tõlgendus 1961. aastal turule toodud ikoonilisest sõidukist. See auto kehastab kuuekümne aasta pikkuseid muutusi, uuendusi ja julget disaini. Ideaalne sümbol kohale, mis ühendab endas pärandi, kaasaegsuse ja loovuse.
MAISON4 avamisega tähistab le défilé renault ® the carwalk loovust kõigis selle vormides koos Pariisis toimuvate oluliste kultuurisündmustega. Iga päev korraldatakse üritusi ja elamusi muusika, kino, kaasaegse kunsti ja kirjanduse teemadel. Programm töötati välja koostöös mitmete partneritega, sealhulgas Gallimard Publishmentsi, sõltumatu kino Dulaci ja plaadipoe Dizonordiga.
Külastajad saavad neljapäeviti DJ-de saatel tantsida, reedeti filme vaadata või pühapäeviti kohtuda autoritega lugemissessioonidel.
Igapäevased üritused loovad Champs-Élysées'l pideva kultuurilise melu.
Le défilé renault® the carwalki kajastab eksklusiivne dokumentaalfilm, mis jõuab eetrisse CANAL+ kanalil 7. oktoobril. Neljas osasj utustatakse maailma kauneima puiestee lugu ning esitletakse Renault' katkematut kohalolekut Champs-Élysées'l alates 1910. aastast koos teiste juhtivate tootjatega.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.