Pressiteade
·Üha suurem arv kliente valib täishübriidtehnoloogia: Renault on praegu Euroopa hübriidsõidukite müügi poolest teisel kohal, viimase viie aasta jooksul müüdi 750 000 täishübriidsõidukit.
·Täna esitleb bränd uut 1,8-liitrist täishübriidset E-Tech 160 hj jõuülekannet 1,4 kWh akuga. Saadaval nii Capturil kui ka Symbiozil pakub see rohkem energiat ja kiiremat reaktsiooni väiksema kütusekulu ja vaid 98 g CO2 /km heitega mõlemal sõidukil.
·Täishübriidse E-Tech tehnoloogiaga käivitub auto elektrilisel režiimil, et sõita vaiksemalt. Autojuhid saavad jääda elektrirežiimile kuni 80% sõiduajast linnades ja nende ümbruses.
·Tellimused avatakse 14. mail, esimesed tarned on kavandatud 2025. aasta juuli algusesse.
·Täishübriidse E-Tech 160 hj Capturi hinnad algavad 28 190 eurost Lätis ja Leedus ning 28 490 eurost Eestis.
·Symbiozi Evolution varustustaseme täishübriidse E-Tech 160 hj hinnad algavad 30 690 eurost Lätis ja Leedus ning 30 890 eurost Eestis.
Klientide tunnustus Renault' täishübriidsele E-Tech tehnoloogiale
Renault arendas selle uuendusliku hübriidmootori E-Tech 2021. aastal, tuginedes oma elektrisõidukite alastele teadmistele. Selle tehnoloogia jaoks on esitatud üle 150 patenditaotluse ning see põhineb Renault’ kogemustel vormel 1 sarjas, eelkõige energia taastamise valdkonnas. See vastab juba praegu paljudel mudelitel, alates Cliost kuni Rafale'ini, kõrgetele jõudluse ja tõhususe standarditele.
Renault on alates selle turule toomisest 2021. aastal müünud üle 750 000 sõiduki, mis on varustatud täishübriidse E-Tech jõuülekandega. Bränd on praegu hübriidsõidukite müügis Euroopas teisel kohal, kusjuures hübriidsõidukite osakaal kogumüügis suurenes 2025. aasta esimeses kvartalis 7,8% võrra võrreldes sama perioodiga 2024. aastal. Selline suundumus näitab, et tarbijad on üha rohkem huvitatud hübriidtehnoloogiast kui energiasektori ja majandusliku ülemineku lahendusest. Klientidele, kes ei ole veel valmis üleminekuks elektriautodele, pakuvad hübriidmootoriga E-Tech sõidukid kõiki elektrimootorite eelised: vaikne käivitamine, täielikult elektriline sõit madalatel kiirusel linnas ja selle ümbruses, samuti akude regenereerimine aeglustamisel ja pidurdamisel, mis tagab veelgi parema sõidujõudluse.
Rohkem jõudu ja täishübriidset jõudlust Capturi ja Symbiozi jaoks
Sarnaselt eelmisele põlvkonnale ühendab selle uue jõuülekande seeriaparalleelne hübriidarhitektuur kaks elektrimootorit (36 kW e-mootor ja 15 kW HSG – kõrgepinge käivitusgeneraator) 1,8 l neljasilindrilise 80 hj või 109 hj (69 kW ja 94 hj eelmise mootori puhul) bensiinimootoriga koos uue nutika mitmerežiimilise sidurita käigukasti ja 1,4 kWh akuga. Sidurita käigukast pakub kiireid käiguvahetusi minimaalse võimsuse kaotusega. See on ka mehaanilisest aspektist lihtsam, muutes selle usaldusväärsemaks.
Sõidujõudlus säilitatud
Eelmise põlvkonna kaudsissepritse on asendatud uue otsesissepritsesüsteemiga. Selle tulemusel on kütuse sissepritse täpsem ja kütuse aurustumine optimeeritud rõhul 350 baari, et suurendada täpsust ja tõhusust põlemisel. See parandab mootori jõudlust, vähendab heitkoguseid ja aitab vähendada kütusekulu.
Pöördemoment on 25% suurem (172 Nm ainult sisepõlemismootori puhul, st +22 Nm) võrreldes eelmise versiooniga. See tähendab, et maksimaalne pöördemoment (umbes 2000 p/min) on saadaval madalamatel pöördetel, et saavutada parem jõudlus ja reaktsioon, eriti kiirenduse ajal või kiirteedel kiiruse tõstmisel. Seetõttu on kiirendus dünaamilisem. Capturil võtab nüüd 0–100 km/h kiirendamiseks 8,9 sekundit, võrreldes varasema 10,6 sekundiga, pakkudes nii paremat reaktsiooni paindlikuma sõiduelamuse jaoks. Ka Symbioz parandab 0–100 km/h kiirendusaega: 9,1 sekundit võrreldes varasema 10,6 sekundiga.
Uus aku suurema mahutavusega 1,4 kWh
Uute hübriidsõidukite akude maht on 1,4 kWh (230V), võrreldes eelmise versiooniga, mille võimsus oli 1,2 kWh. Aku suurem võimsus pikendab sõiduki sõiduulatust elektrirežiimis, optimeerides kütusekulu ja pakkudes autojuhtidele suuremat paindlikkust linnasõidul või lühikestel vahemaadel.
Väiksem kütusekulu ja CO2-heide
Kütusekulu optimeerib regenereeriv pidurdusfunktsioon koos 1,4 kWh (230 V) aku suure iselaadimisvõimega ja E-Tech süsteemi tõhususega.
Captur ja Symbiozi kapoti all tarbib uus täishübriidne E-Tech jõuseade vaid 4,5 liitrit 100 km kohta võrreldes eelmise versiooniga, mis tarbis 4,7 liitrit. See optimeeritud süsteem võimaldab kütusesäästu kuni 40%, vähendades samal ajal CO2-heiteid mõlemal sõidukil kuni 98 g/km-ni.
Sujuv käiguvahetus
Sidurita käigukast on säilitatud: sidurita süsteem asendab nii ketiratta kui ka sünkronisaatori blokeerrõngad sidurivaba paigutusega, millel on tõhususe tagamiseks vähem hõõrduvaid osi. Seejärel peenhäälestati käigukast kiiremate ja sujuvamate käiguvahetuste jaoks. Selle tulemusena on käiguvahetus vaiksem ja reageerivam, vähendades vibratsiooni ja mootori müra ning suurendades sõitja mugavust. Lisaks sellele on kasutusele võetud uus elektrooniline käigukang (e-käigukang), mis tagab suurema täpsuse ja optimeeritud ergonoomia.
Suurendatud pukseerimisvõime
Uus täishübriidne E-Tech 160 hj jõuülekanne suurendab ka pukseerimisvõimsust 750 kg-lt 1000 kg-ni. See annab haagist või haagissuvilat pukseerivatele autojuhtidele suurema paindlikkuse.
Uus täishübriidne E-Tech 160 HP jõuülekanne on tõhus, reageeriv ja täielikult vastav uutele keskkonnastandarditele.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.