Pressiteade
Pärast 17. märtsil toimunud uuendatud mudeli ametlikku avalikustamist avab Renault broneeringud Renault 5 Turbo 3E* mini-superautole. 1980ndate legendaarsete Renault 5 Turbo ja Turbo 2 kaasaegne elektriline uuendatud mudel on saadaval esialgse hinnaga alates 155 000 eurost koos käibemaksuga, välja arvatud valikud, lisaseadmed ja isikupärastamise võimalused (eeldatav ajutine jaemüügihind, mis on piiratud esimese 500 Renault' võrgustikus tehtud prioriteetse tellimuse allkirjastatud lepinguga, ja mida võib muuta müügi avamisel). Seda müüakse Euroopas (sealhulgas Ühendkuningriigis), Türgis, Lähis-Idas, Jaapanis ja Austraalias.
*Sõiduk ei ole veel tüübikinnituse saanud – tehnilised spetsifikatsioonid võivad muutuda tüübikinnituse saamiseni.
Erakordne auto nõuab erakordset turundusplaani. Alates 22. aprillist saavad kliendid, kes soovivad tellida turvaliselt ühe Renault 5 Turbo 3E 1980st nummerdatud eksemplarist, täita vormi oma riigi Renault’ veebisaidi vastaval lehel. Nad valivad edasimüüja, kes võtab nendega ühendust, et kohtuda müügisalongis. Siin allkirjastavad nad broneerimisvormi ja maksavad 50 000 eurot. Sellega saavad nad eelisõiguse Renault 5 Turbo 3E ostmiseks, kui see müügile jõuab. Kliendid saavad soovi korral valida oma tulevase auto numbri (tasuline võimalus).
Kooskõlas eelfinantseerimise põhimõttega osalevad autosid broneerivad edasimüüjad – oma võimaluste piires peamiste partneritena – eelfinantseerimises samuti nagu ka kliendid. See ühine jõupingutus aitab rahastada Renault 5 Turbo 3E arendamist.
Ainulaadse auto loomine
Järgmine etapp algab 2026. aasta alguses, kui kliendiga võtab ühendust valitud edasimüüja, et täpsustada tema isikupärastamise valikuid. Seejärel on nad järjekorras esimesed, et tellida Renault 5 Turbo 3E, kui see müügile tuleb. Lisaks Renault 5 Turbo ja Turbo 2 ajaloolistele värvidele, nagu näiteks tootmismudelite Rouge Grenade või 1982. aasta Tour de Corse ralli võitnud Renault 5 Turbo must, kollane ja valge võistlusvärv, on saadaval uued „härrasmehest juhi" värvivariandid. Neil on võimalus kohtuda Renault’ disaineritega, et luua oma sõiduki väline ja sisemine värvigamma, valides värvid ja materjalid mitmesuguste funktsioonide jaoks: istmed, uksepaneelid, armatuurlaud jne, mis võimaldab neil luua tõeliselt ainulaadse auto.
Lõpuks saavad kliendid 2027. aasta esimesel poolel konfiguratsiooni lõpule viia ja auto edasimüüjalt ära tellida. Broneeringu eest makstud summa arvatakse maha kogu makstavast summast vastavalt valitud konfiguratsioonile. Esimesed konfigureeritud ja tellitud sõidukid tarnitakse 2027. aastal (vajalik tüübikinnitus).
540 hj rattasisesed mootorid
Renault 5 Turbo 3E, mis on ehitatud selle jõudlusele ja ambitsioonidele kohandatud spetsiaalselt projekteeritud alumiiniumplatvormile, on tähelepanuväärsete mõõtmetega sõiduk: 4,08 m pikk, 2,03 m lai ja 1,38 m kõrge. Kombineerides superautode laiust linnaautode pikkusega ja muljetavaldava jõudluse tasemega, võime väita, et oleme loonud uue sõidukiklassi: „mini-superautod”.
Renault 5 Turbo 3E on varustatud kahe uuendusliku rattasisese mootoriga tagaosas, mis muudab selle tagaveoga sõidukiks. Selle võimsus on 540 hj ja massiivne 4800 nm pöördemomenti, mis on kiirem kui tavalisel elektrimootoril. Täielikult süsinikkiust pealisehitusega kaalub see alla 1450 kilogrammi ja võib sprintida 0–100 km/h alla 3,5 sekundiga. 70 kWh aku ja kaasasoleva alalisvoolu laadijaga, mis suudab oma 800-voldise arhitektuuriga toetada kuni 350 kW, laadib see vaid 15 minutiga 15–80%. Standardne WLTP sõiduulatus on üle 400 km.
Renault Grupi brändide ja üksuste kõrgtehnoloogiline oskusteave
Renault Grupi ulatuslikule pädevusele tuginedes on Renault 5 Turbo 3E brändi kõigi aegade võimsaim ja kõrgeima jõudlusega maanteeauto. Alpine'i välja töötatud sõiduk ehitatakse Dieppe'is asuvas Jean Rédélé Alpine’i tehases. Ampere panustas oma tarkvara ja elektroonilise arhitektuuri pädevusega.
Kohtumiseni Goodwoodis
Pärast broneerimisetappi saab mudelit Renault 5 Turbo 3E näha hiljuti avatud RNLT kauplustes Pariisis, Brüsselis, Rotterdamis, Berliinis, Milanos, Madridis, Londonis ja Riyadhis, võimaldades potentsiaalsetel klientidel ja üldsusel seda lähemalt vaadata. Seejärel eksponeeritakse seda 10.–13. juulil 2025 üritusel Goodwood Festival of Speed.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.