Pressiteade
"human first program": liiklusõnnetuste tegelike põhjuste kõrvaldamine
Renault arendab 360-kraadise lähenemisega arvukaid ohutusega seotud uuendusi. Programm põhineb neljal sambal: ennetamine, korrigeerimine, kaitse ja päästmine. Eesmärk on tegutseda enne õnnetust, selle ajal ja pärast seda.
Sellega seoses avas Renault veebruaris patendi tuletõrjujate juurdepääsule, võimaldades kõigil tootjatel seda kasutada tasuta litsentsi alusel päästeotööde hõlbustamiseks õnnetuste korral.
Liiklusõnnetused on maailma noorte seas peamine surmapõhjus (1).
Vaatamata autotootjate pingutustele õnnetuste arvu ja raskuse vähendamiseks, on liiklusõnnetustes hukkunute arvu langus alates 2010. aastast aeglustunud. Tänasel päeval on 52% liigse kiirusega seotud surmaga lõppevatest õnnetustest seotud alla 35-aastaste juhtidega (1). Sellele vastuseks püüab Renault tõsta noorte autojuhtide teadlikkust ülemäärase kiirusega sõitmise ohtudest.
Vormel 1 juht tõstab üle maailma noorte autojuhtide teadlikkust liigsest kiirusest
Filmis võtab BWT Alpine Formula One® meeskonna sõitja Pierre GASLY treeneri rolli, juhendades noort Clioga sõitvat juhti Monaco Grand Prix ringrajal. Ta jagab oma nõuandeid ja kogemusi kiiruse osas, et aidata juhil omandada enesekindlust, rõhutades samal ajal üliolulist sõnumit: kiirus kuulub rajale, mitte maanteele.
See ülemaailmne kampaania käivitati 6. aprillil, kusjuures esimene teleülekanne Prantsusmaal toimus Jaapani vormel 1 Grand Prix ajal. Seda edendatakse ka sotsiaalmeedias, et jõuda otse 18–24-aastaste sihtrühmani.
Täiendav algatus hõlmab kahepoolset teabelehte Prantsuse ajakirjanduses alates 10. aprillist.
„safety car": kiiruse piiramise pakett Clio jaoks
Enimmüüdud mudelina on Clio sõiduk, millega paljud noored õpivad juhtima. Renault pakub praktilist lahendust selle maksimaalse kiiruse (2) piiramiseks tasemele 110 km/h (3) tagasipööratava kiiruse piiramise seadme abil, mis on saadaval Renault võrgustikus.
Kiiruse piiramine saavutatakse müügijärgse mootori juhtimisüksuse konfigureerimise abil, mis piirab sõiduki kiiruse seadistusi ja kiirusepiirajaga püsikiirusehoidiku maksimaalselt 110 km/h-le.
Kui see on aktiveeritud, võib juht siiski seadistada kiirusepiirajaga püsikiirusehoidikut, kuid mitte üle 110 km/h.
See toiming on tagasipööratav ja sõidukile saab taastada esialgse konfiguratsiooni pärast järgmist külastust Renault' võrgustikku.
Esmakordselt pakutakse teenust Prantsusmaal 59 euro eest ühele operatsioonile, mis on mõeldud ainult Clio mudelitele, mida müüakse selles riigis (2).
(1) tasulistel kiirteedel, allikas: ASFA, 2019–2023 periood
(2) vt kõlblikkuse tingimusi www.renault.fr/safetycar
(3) maksimaalne lubatud kiirus maanteel 2- või 3-aastase katseperioodi jooksul pärast juhiloa väljaandmist
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.