Pressiteade

Jaga

RENAULT KEHTESTAB ELEKTRILISTE VÄIKESTE TARBESÕIDUKITE UUE AJASTU PÕHIREEGLID MUDELITEGA ESTAFETTE, GOLETTE, TRAFIC

•Renault avalikustab tulevaste väikeste tarbesõidukite nimed ja kerestiilid, mis annavad sellele turusegmendile uue tähenduse.

•See on brändi esimene tootesari, mis sisaldab Ampere’i poolt SDV (tarkvara määratletud sõiduk) kontseptsiooni ümber välja töötatud paindlikku ja skaleeritavat arhitektuuri.

•Kolm sõidukit toodetakse Prantsusmaal Sandouville'i tehases ja need jõuavad turule alates 2026. aastast.


ESTAFETTE, GOELETTE ja TRAFFIC: kolm tugevat nime kolmele isiksusele, mis on eristuvad, kuid täiendavad sellest hoolimata ühist DNA-d!


Need kolm sõidukit on loodud koostöös sõltumatu ettevõtja Flexisega, mille asutasid Renault Grupp, Volvo Group ja CMA CGM Group. E-Tech elektriautode uus valik on välja töötatud selleks, et rahuldada erinevaid ärivajadusi.


„Rulalaua” platvormil ja SDV arhitektuuril põhinevad kompaktsed, avarad ja kohandatavad kaubikud sillutavad teed kohandatud lahendustele, mis toetavad kliente energia- ja tehnoloogiaüleminekul.


See uus platvorm esindab märkimisväärseid edusamme sõidukite projekteerimisel. Paindlik, ergonoomiline ja ühendatud sõiduk vähendab jooksevkulusid, säilitades samal ajal kõrge ohutuse ja jõudluse.


Kõigil kolmel sõidukil on oma identiteet ja see on mõeldud konkreetsete vajaduste rahuldamiseks.


TRAFFIC: kaasaegne ja funktsionaalne


Selle neljanda põlvkonna mudeliga kirjutab TRAFFIC 1980. aastal alanud saagas uue peatüki. Sellest ajast saadik on toodetud üle 2,5 miljoni sõiduki ja see jätkab väga edukat karjääri.


TRAFIC Vanil on kaasaegsed proportsioonid ja üheruumiline disain, mis tagab puhta ja dünaamilise profiili. Sõidukil on lühike eesmine ülend ja laiendatud teljevahe ratastega, mis on paigutatud nurkadele, et maksimeerida siseruumi, säilitades samal ajal pöörderingi, mis on samaväärne Renault Clioga.


Selle kõrgus on alla 1,90 m, mis võimaldab kergesti pääseda maa-aluste parkimiskohtade juurde.


Sõiduki üldine välimus peegeldab täpselt Renault' uusi disainilahendusi voolavate ja struktureeritud joontega.


Esiosas rõhutab taustvalgustatud ülemine riba sõiduki kõrgtehnoloogilist välimust ning tipptasemel iseloomu lisavad külgmised päevatuled. Riba keskel püüab pilku taustvalgustusega logo, kajastades üldist tähelepanu detailidele.


Küljelt vaadates väljendab vööjoon jõudlust, andes peene visuaalse efekti, mis rõhutab liikumise ja energia muljet isegi siis, kui sõiduk on paigal.


Tagaosas on kõrge kerejoon samal tasandil külgakendega, tugevalt kumerdatud asümmeetriliste hingedega uksed ja deflektoritega spoiler aerodünaamika optimeerimiseks. Tagatuled saavad ainulaadse valguslahenduse, mida parendab 3D-kujundus ning mis lisab stiilile eristatava ja keeruka nüansi.


Vastupidavust lisab teraline must kere alaosa kaitse, eesmine ja tagumine kaitseraud ning madalamad suvad uksed, mis rõhutavad tugevuse muljet intensiivseks igapäevaseks kasutamiseks.

GOELETTE: mitmekülgne sõiduk

Ajalooline Renault LCV, Goelette oli teedel kümme aastat, alates 1956. aastast. Vastupidav, tugev ja lihtne ümber ehitada, oli see üks populaarsemaid veokeid autoparkide ja väikeste ettevõtjate seas, kellel olid spetsiifilised vajadused.

Laiade vajaduste rahuldamiseks loodud Goelette E-Tech elektriline on saadaval kolmes versioonis: šassiikabiin, kast ja kallur, pakkudes laia valikut ümberehitusi.

Kasutades täielikult ära selle uue sõidukigeneratsiooni paindliku ja nutika arhitektuuri, on Goelette E-Tech elektriline eriti hästi proportsioneeritud esiotsast kuni B-piilarini, samamoodi nagu Trafic E-Tech elektriline.

Tagumine osa ei sisalda spetsiaalset varustust. See on loodud praktiliselt lõputuks erinevate tarvikute ja kohandatud omaduste valikuks, kus struktuurielemendid suudavad mahutada kasti või muid konfiguratsioone, mis on kohandatud konkreetsete kasutaja vajadustega.

Tagatuled on nii funktsionaalsed kui ka elegantsetes, täiustades sõiduki üldist disaini. Saadaval kas jooksuplaadiga või ilma, on Goelette E-Tech elektriline funktsionaalne ja kaasaegne sõiduk, mis suudab kohanduda kõikidesse olukordadesse.


ESTAFETTE: kavandatud tänapäeva linnade jaoks


Estafette E-Tech elektriline on Renault ikoonilise 1960. aastate väikeveoki tänapäevane uuendus, mis on kohandatud kaasaegse linnalogistika nõudmistele.

Aja jooksul kandis nime Estafette rohkem kui pool miljonit sõidukit, alates 1959. aastast kuni 1980. aastani. See ikooniline nimi on sümboliks mitme põlvkonna jooksul tegutsenud LCV-le.

Selle disain on suuresti inspireeritud Renault Estafette kontseptsioonist, mis esitati eelmisel septembril. Pikkusega vaid 5,27 m ja laiuselt 1,92 m on see kompaktsed sõiduk, mida on linnas lihtne käsitseda. Kõrgus 2,60 m võimaldab inimesel, kes on kuni 1,90 m pikk, liikuda kergesti sõiduki sisemuses, kokpiti ja kaubaruumide vahel. Nagu Trafic E-Tech elektriline, on ka see erakordselt lihtne käsitseda, võimaldades sõita kitsastes tänavates ja tihedates linnapiirkondades.

Trafic E-Tech elektrilise disainist inspireeritud Estafette E-Tech elektriline on varustatud suure kolmekordse panoraamkinnisega, et pakkuda paremat nähtavust, turvalisust ja sõidumugavust. Kaasaegne esiosa sisaldab eristuvat valgustuse signatuuri: valgusriba täpselt joondatud päevatulesid, mis toovad esile sõiduki kõrgtehnoloogilise identiteedi. Renault logo lisab sellele harmoonilisele tervikule maitsekalt elegantse aktsendi.

Estafette E-Tech elektriline sisaldab funktsioone, mis on mõeldud linnas äritegevuse jaoks, näiteks libisev külguks, millel on nähtamatu integreeritud jälg, tagades sujuva avamise. Jooksuplaadid mõlemal küljel muudavad sõidukisse sisenemise ja väljumise lihtsamaks, pakkudes ergonoomilisemat kasutamist.

Tagumises osas on ühes tükis rull-šassii uks, mis optimeerib koormaruumit, samas kui roostevabast terasest jooksuplaat toob esile sõiduki robustse, kõrgtehnoloogilise iseloomu. Ülemiste ja alumiste kehaosade must kaitsekiht muudab sõiduki vähem kõrgeks, andes sellele modernse ja dünaamilise ilme. Need mustad detailid toovad esile ka kere tugevuse, pakkudes kaitset intensiivseks kasutamiseks linnakeskkonnas.

See uus sõidukite seeria hakkab valmima Prantsusmaal, Sandouville'i tehases, ja jõuab turule alates 2026. aastast. Täiendavat teavet avaldatakse lähikuudel.


Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.