Pressiteade

Jaga

DACIA SANDRIDERS TÄIES VALMIDUSES DAKAR RALLI SEIKLUSEKS


•Dacia Sandriders panustab edule FIA World Rally-Raidil Saudi Araabias

•Tähtkoosseisu, kuhu kuuluvad Al-Attiyah / Boulanger, Gutiérrez / Moreno ja Loeb / Lurquin, ootab kurnav võistlus

•Tiimipealik Tiphanie Isnard ütleb: „Me võtame vastu erakordse inimliku väljakutse"


Pärast seda, kui Dacia Sandriders võitis oktoobris Maroko ralli, on Dakari ralli, kõige suurem seiklus autospordis, saanud meeskonna järgmiseks tõsiseks väljakutseks.


2025. aasta FIA Rally-Raid maailmameistrivõistluste (W2RC) avavoor, mis toimub 3.–17. jaanuarini, on proovikivi nii sõitjale kui ka masinale.


Saudi Araabia läänest itta üle liivaluidete ja kiviste kurude toimuv Dakari ralli tähistab Dacia Sandridersi 2025. aasta W2RC tiitlivõistluste algust ja järgneb 1:2 finišiga lõppenud Maroko rallile, mis oli peamiselt Dakari ralli peaprooviks.


Pärast 3. jaanuaril toimuvat proloogietappi koosneb 2025. aasta Dakari ralli 5145 ajavõtuga kilomeetrist pingelise võistluse 12 päeva jooksul.


See algab Saudi Araabia lääneosas Bishast ja lõpeb idas Shubaytah'is, puhkepäevaga Hailis ja ööbimisega pealinna Riyadhis. Teekonna hulka kuulub 48-tunnine Chrono etapp, mis katab 971 võistluskilomeetrit.


Dacia Sandridersi tiimi juhil Tiphanie Isnardil pole kolme autoga meeskonna ees ootava raske väljakutse osas illusioone.


„Me võtame vastu selle, mida saame kirjeldada kui erakordset inimlikku väljakutset, kuid oleme otsustanud sellele julgelt ja veendunult vastu astuda, arvestades seda, kui kõvasti oleme ettevalmistuse nimel tööd teinud," ütles Isnard.


„Kuigi see on raske üritus, mis kestab peaaegu kolm intensiivset nädalat, oleme põnevil selle üle, mis meid ees ootab, ja me ei jõua ära oodata, millal alustada.


Loomulikult läheme me võistlusele hiljutise Maroko ralli võitjatena. Kuid see tulemus ei tähenda midagi, kui me alahindame oma ülesannet või kui me ei ole keskendunud igale etapile.“


MAROKO RALLI VÄÄRTUSLKUD ÕPPETUNNID PRAKTIKASSE


Maroko ralli oli Dacia Sandridersil vähem kui kuu aega, et valmistada ette oma BFGoodrichiga varustatud Ultimate kategooria autod, enne nende lahkumist meritsi Saudi Araabiasse. Tehnikadirektor Philip Dunabin selgitas, milliseid muudatusi on säästva kütusega Dacia Sandridersis enne 2025. aasta Dakari rallit tehtud.


„Esimene ja teine koht Maroko rallil näitasid, et Dacia Sandrideril on hea jõudlus", ütles Dunabin. „Kuid Marokost Dakarile minnes on tähelepanu keskmes olnud usaldusväärsus, et saaksime kaks nädalat probleemideta läbida. Alates Marokost olime terve päeva jooksul Walesis Sweet Lambis, töötades mootori võimalike töökindlusprobleemide parandamise nimel. Meil oli ka teine seanss, mis keskendus mootori jahutusvõime optimeerimisele ja auto muudele aspektidele. See tehti Ühendkuningriigis MIRA rajatise kliima tuuletunnelis. Maroko katsetel ja rallil oli meil teatud hulk probleeme elektroonikaga, mis juhtis mootorite ventilaatoreid.


Alpine Racingi abiga oleme suutnud üsna sügavalt sukelduda ventilaatorite elektroonikasse ja oleme koos ventilaatoritootjaga võtnud kasutusele mitmeid meetmeid nende komponentide töökindluse parandamiseks. Oleme töötanud ka piiratud elueaga toodete kallal, et tagada piisav varustus Dakari läbimiseks. Me tuginesime nende komponentide toimivuse hindamisele Maroko ralli ja kõigi katsete ajal, nii et meil on hea arusaam iga komponendi elueast, tagamaks, et jõuame Dakarile minimaalse arvu probleemidega. See suurendab meie võimalusi saada Dacia Sandridersi jaoks parim võimalik tulemus.“


PEAMISED TSITAADID


NASSER AL-ATTIYAH (KATAR), RALLISÕITJA, DACIA SANDRIDERS

„Eesmärk on võit ja ma olen väga kindel, et see on võimalik. Näitasime Marokos, kui tugev oli meie Dacia Sandrider, aga ka seda, kui konkurentsivõimelised me rasketes tingimustes olla suutsime ja kui hea on meie noor meeskond. Kuid raskel marsruudil, eriti esimesel nädalal, peame olema nutikad, vältima tarbetute riskide võtmist ja püsima keskendunud.


Minu viiest Dakari võidust kaks on tulnud Saudi Araabias, nii et mul on hea ettekujutus sellest, mida võime oodata, kuid see on ralli, kus iga päev tuleb oodata ootamatusi rohkem kui kahe nädala jooksul. See ei saa olema lihtne, kuid teeme kõik endast oleneva, et võita.“


CRISTINA GUTIÉRREZ (HISPAANIA), RALLISÕITJA, DACIA SANDRIDERS

„Minu tunded enne Dakarit on väga tugevad. See on olnud uskumatu õppimise aasta, oleme Pabloga nagu kaks väikest last, tunneme, et oleme Ultimate kategoorias väga hästi kohanenud ja see on pannud meid ka endas parima välja tooma. Mul on väga hea meel olla osa Dacia Sandridersist, sest tunnen, et olen osa terviklikust perekonnast. Õhkkond kogu meeskonna seas on uskumatu ja ma arvan, et läheme suure entusiasmiga head Dakarit tegema. Oleme teadlikud, et see on esimene aasta, kui kõik koos sõidame, kuid oleme enesekindlad ka pärast katseid ja Maroko rallit. Olen väga põnevil selle üle, mis Dacia Sandridersiga saama hakkab.“


SÉBASTIEN LOEB (PRANTSUSMAA), RALLISÕITJA, DACIA SANDRIDERS

„Ma olen väga elevil, et alustan Dakarit Dacia Sandridersiga. Oleme selleks võistluseks valmistumise nimel kõvasti tööd teinud ja nüüd on põnevus tõesti kasvamas. Meie eesmärk on alati võita, kuid me teame, kui palju kriitilisi tegureid peavad sujuvalt toimima, et see juhtuks. See tuleb raske Dakar ja võib-olla peame oma positsioone ümber mängima, kui pingutame, et see võita. Me hindame, kuidas asjad päev-päevalt arenevad, kuid ma loodan, et meie kogemus on oluline eelis. Meie oleme valmis andma kõik, mis meil on, ja ma tean, et meeskond teeb sama.“


DACIA SANDRIDERSI DAKARI RALLI 2025 RIVISTUS

#200: Nasser Al-Attiyah (QAT) / Édouard Boulanger (FRA)

#212: Cristina Gutiérrez (ESP) / Pablo Moreno (ESP)

#219: Sébastien Loeb (FRA) / Fabian Lurquin (BEL)


DAKARI RALLI 2025: SUUR NUMBER

7726: 2025. aasta Dakari rallil ootab Dacia Sandriderit kokku 7726 km, sealhulgas äärmiselt kiired 5180 km.


Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.