Pressiteade
Anatomy of a Comeback, 13. detsembrist Prime Videos saadaval olev dokumentaalsari sisaldab ootamatut lihavõttemuna neljanda ja viimase osa lõpus: tulevase Renault 5 Turbo 3E seeriamudeli eksklusiivne esitlus.
See 1980. aastate Renault 5 Turbo ja Turbo 2 kaasaegne elektriline variant on suurejooneline sportauto – ratastel adrenaliin. Lihtsalt haarake rool ülima sõiduelamuse ja võimsa kiirenduse saamiseks.
Renaulutioni lugu, nähtuna seestpoolt
Anatomy of a Comeback(1) on dokumentaalsari, mis on saadaval Prime Videos alates 13. detsembrist. See räägib loo sellest, kuidas Renault Grupp muutis end, et ületada kriis, mis oli ulatuslikum kui miski, mida selles sektoris oli varem nähtud. Olles 2020. aastate alguses kokkuvarisemise äärel käivitas ettevõte Renaulutioni – autotööstuses ainulaadse ümberkujundamise tegevuskava. Viimase võimaluse plaan. Selle dokumentaalfilmiga avab ettevõte oma uksed pärani, pakkudes ainulaadset ülevaadet oma tootmissaladustest ja uute mudelite (nt Renault 5) disainist, samuti viib meid Alpine’i vormel 1 meeskonna telgitagustesse. Samuti tutvustab see eksklusiivset uut mudelit. Tõeline inimlik seiklus, mis sisaldab nii raskusi ja ebaõnnestumisi kui ka edu, vaadatuna eesliinil olevate inimeste pilguga.
Maailmas esimene dokumentaalfilmi kujul
Maailmas esmakordselt kasutab Renault dokumentaalfilmi uue seeriasõiduki avalikustamiseks. Neljanda osa lõpus on lihavõttemuna. Vaatajad jälgivad Renault Grupi tegevjuht Luca de Meo, Renault brändi tegevjuht Fabrice Cambolive’i ja Renault disaini asepresident Gilles Vidali külaskäiku disainiosakonda, et näha tulevast Renault 5 Turbo 3E-d, mille Luca de Meo kinnitas tulevaseks tootmismudeliks. Nelikümmend kuus aastat pärast esimese Renault 5 Turbo turule toomist on Renault valmis selle ülima spordiikooni taaselustamisega entusiaste lummama. Avalikustamine dokumentaalfilmi kaudu on ebatavaline idee, kuid see sobib hästi tõeliselt ainulaadse mudeli jaoks. Sellele järgneb 2025. aastal hulk eksklusiivseid tegevusi, mis kergitavad veelgi Renault 5 Turbo 3E eesriiet.
Ülevoolavus, sportlikud tunnused ja hingemattev sooritus
Dokumentaalfilm paljastab tulevase tootmismudeli kohta veidi rohkem. Renault 5 Turbo ja Turbo 2, Renault 5 Turbo 3E kaasaegne mudel oli väljas 2022. aasta Pariisi autonäitusel samanimelise näituseautoga (link CP-le). Täiuslik jõudlus ja rikkalikkus, mis annab palju vihjeid mootorspordi maailmale. Võistlusrajale ehitatud auto välimusega mudel kannab 1980. aastate alguse ühe ralliversiooni ajaloolisi värve. Renault 5 Turbo 3E on retrofuturistliku disainiga täielikult elektriline luukpära, mille ühes tagumises õhuvõtuavas on silmapaistvalt kaasaegne laadimispesa, mis toob meelde originaalse Turbo stiili. Süsinikmaterjalist pealisehitus on nii kerge kui ka äärmiselt jäik – kaks omadust, mis on oma nime ja pärandit vääriva „taskuraketi” jaoks põhilised.
Nagu selle ikooniline eelkäija, on ka Renault 5 Turbo 3E-l tagaveoline. Kaks tagaratastesse paigutatud elektrimootorit annavad igale rattale kohese võimsuse, koguvõimsusega üle 500 hj. Rooli taga kogevad juhid ülimat sõidupõnevust välkkiirendusega. Renault 5 Turbo 3E kihutab 0-100 km/h vaid 3,5 sekundiga, mis on super- või isegi hüperauto vääriline jõudlus. Grupp paneb Renault’ brändi ülima ikooni arendamisse oma parimad oskused ja teadmised.
(1)Kahe aasta jooksul 4 x 40-minutiliste osadena filmitud sarja Anatomy of a Comeback tootjad on Sans Borne ja Breath Film (Elephant).
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.