Pressiteade
Aasta pärast turuletoomist jagab Ampere,intelligentsetele elektrisõidukitele keskendunud tootja, viimase kaheteistkümnekuu jooksul tehtud suuri edusamme.
Vaatamata elektrisõidukite turu hiljutisele aeglustumisele kiirendab Ampere, et jõuda järele liidritele ja suurendada vahet samalaadsete tootjatega Euroopas. Ampere kavatseb ära kasutada elektriautode turu prognoositavat kasvu, mis on järgmise viie aasta jooksul ligikaudu 25% aastas, et juhtida autotööstuse turu kasvu.
Sügavalt Prantsusmaal juurdunud, et teenindada Euroopa turgu ja kaugemalgi, asutas Ampere Põhja-Prantsusmaal ElectriCity, oma elektrisõidukite tootmise sõlmpunkti, võimendades tervet ökosüsteemi, et toota oma elektrisõidukeid konkurentsivõimelisel viisil: Megane E-Tech Electric, Scenic E-Tech Electric, Renault 5 E-Tech Electric ja Renault 4 E-Tech Electric. ElectriCity, mis koondab Douai, Maubeuge'i ja Ruitzi tehaseid ning teeb tihedat koostööd Cléoniga e-jõuülekande jaoks, vähendab oma tootmisaega, et toota Renault 5 vähem kui 10 tunniga.
Aasta tagasi välja kuulutatud Twingo arendus kulgeb plaanipäraselt, valmis turule jõudma 2026. aastal, arendatud vähem kui kahe aastaga, müügihinnaga alla 20 000 euro. Selleks otsisime parimal tasemel tehnoloogilisi uuendusi ja kliendikogemust.
Pärast esimest edukat tehnoloogilist koostööd oma varsti turule toodava kompaktse elektriautoga palus Nissan Ampere’il uurida oma järgmise A-segmendi elektriauto väljatöötamist, kasutades ära äsja juurutatud läbimurdeprotsesse. Sellele autole tuleks kasuks Ampere kulude vähendamise tegevuskava ja lühendatud arendusaeg.
See uus võimalus näitab Ampere'i tugevat positsiooni suuremate brändide tehnilise platvormi pakkujana: Alpine AmpR Mediumi platvormil välja töötatud A390-ga ja AmpR Small'i platvormil A290-ga, mis on toodetud Douai's; Nissan kompaktse elektriautoga, mille Ampere on välja töötanud ja tootnud, ja tulevase A-segmendi elektrisõidukiga ning Mitsubishi elektrilise C-segmendi maasturiga, mis on välja töötatud AmpR Mediumi platvormil ja hakatakse tootma Douai's alates 2025. aastast.
Elektrisõidukite väljatöötamise kiirendamiseks tugineb Ampere spetsiaalsele üksusele nimega Advanced China Development Center, mis on loodud selleks, et panna kokku meeskond, kes teeb väga tihedat koostööd Hiina partneritega. Sellise integreeritud meeskonna ambitsioon on õppida arendusprotsesside ökosüsteemist ja saada sellest maksimumi nii Ampere’i kui ka Renault Grupi meeskondade jaoks.
Ampere on saavutanud ka LFP (liitium, raud, fosfaat) tehnoloogia oma autodesse 18 kuu jooksul koos NMC-ga (nikkel, mangaan, koobalt), mis näitab selle paindlikkust volatiilsuse ajal ja võimet viia läbi suuri muutusi rekordilise aja jooksul, et kulusid oluliselt vähendada. Cell-to-Pack tehnoloogiaga, töötades samas cell-to-chassis tehnoloogia kallal, pakub Ampere oma klientidele parimat autonoomiat parima hinnaga, olenevalt nende kasutusviisist.
2028. aastaks on Ampere valmis tegema järgmise tehnoloogilise hüppe keemia valdkonnas koobaltivabade akudega, kombineerides NCM-i energiatiheduse, LFP maksumuse ja ohutuse ning vähem kui 15-minutilise laadimise. See näeb ette meie eesmärki kahekordistada 2030. aasta paiku NCM-i energiatihedust tänu koobaltivabale katoodile ja liitiummetall-anoodile, mis on rakendatud struktuursele tahkisakule.
Ampere'il on 2026. aastal esimene Euroopa SDV koos FlexEVaniga, mis on üks näide selle horisontaalse lähenemisviisi kehtivusest, mis võimaldab vähendada kulusid, säilitades samal ajal intellektuaalomandi südamiku. See lähenemisviis on võtmetähtsusega tarkvara valdkonnas koos Google'i ja Qualcommiga, aga ka akude valdkonnas koos nelja Euroopa partneriga ning energiaelektroonika osas, et kiirendada arengut selles valdkonnas, mis moodustab olulise osa elektrilise jõuseadme kulust.
Viimase aasta jooksul tehtud edusammude kombinatsioon võimaldab Ampere'il olla 2028. aastal esimese ja teise põlvkonna C-segmendi elektrisõidukite kulude 40% vähendamise tegevuskavaga õigel teel, eelkõige tänu LFP-le ja uutele tehnoloogiatele, nagu Cell-to-Pack.
Meie järgmise põlvkonna C-segmendi elektrisõidukid pakuvad 2028. aastal parimat tõhusust tänu läbimurdele energia integreerimises, soojusjuhtimises ja muude uute tehnoloogiate, näiteks meie kolmanda põlvkonna haruldaste muldmetallideta mootorite, kasutuselevõtul. Nende autodega kavatseb Ampere olla konkurentsis parim ja jõuda järele kahele põlvkonnale sama ajaga.
Liikudes kaugemale elektriautodest nullheitega liikuvuseni avaldab Ampere töö, mis on tehtud suurte inseneriteaduse ja innovatsiooniga seotud probleemide lahendamiseks, mille tulemusel sündis Renault Emblème. Olles veendunud, et dekarboniseerimine on saavutatav ainult meeskonnatööna, koondas Ampere võtmevaldkondades tipptasemel tehnoloogiad, et muuta oma ambitsioon uueks ja toimivaks autoks.
„Oleme loonud Ampere'i, et pakkuda ainulaadset tehnoloogiat ja kliendikogemust ning jõuda parimatele rekordilise ajaga järele. Ampere'i kõigest ühe aasta jooksul tehtud suured edusammud tõestavad, et see on kindlasti Euroopa autotööstuse kõige põhjendatum vastus uutele konkurentidele idast ja läänest. Me panustame muutustesse ja meie eesmärk on võtta juhtroll Euroopas ja mujal,” ütles Renault Grupi tegevdirektor Luca De Meo.
Ampere’i kohta
Ampere on esimene Euroopa intelligentsete elektrisõidukite tootja. Renault Grupi kuuluv Ampere projekteerib, arendab, toodab ja turustab kõigile kättesaadavaid täiselektrilisi sõidukeid, millel on tipptasemel tarkvaratehnoloogia. Kliendikogemust, aga ka sotsiaalset ja keskkonnamõju võetakse kogu sõiduki arendusprotsessis arvesse, et tagada nende vastavus brändi vastutusele oma klientide, planeedi ja sellel elavate inimeste ees. Lisateabe saamiseks külastage www.ampere.cars või jälgige Ampere’i veebis LinkedIn või X.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.