Pressiteade
Dacia Sandriders saavutas pärast viis päeva kestnud kurnavat võistlust peaaegu 2500-kilomeetrisel karmil maastikul suurepärase debüüttulemuse, saavutades Rallye du Marocil 1-2 finiši.
See oli täiesti uue meeskonna ja selle jätkusuutliku kütusega sõitva Dacia Sandridersi jaoks väga kõva proovikivi, mis lõppes FIA Rally-Raid maailmameistrivõistluste silmapaistva võiduga.
Suurem tähtsus oli aga asjaolul, et Rallye du Maroc oli ideaalne ettevalmistus jaanuaris toimuvaks Dakariks, mis on rahvusvahelise motospordikalendri raskeim sündmus ja Dacia Sandridersi järgmine väljakutse.
Esmaspäevase esimese etapi võiduga algusest peale juhtinud Nasser Al-Attiyah ja Edouard Boulanger kindlustasid võidu, saades vastavalt FIA Rally-Raidi maailmameistriks 2024. aasta sõitja ja kaassõitjana, kui võtta arvesse aasta alguses erinevate meeskondadega saavutatud tulemusi.
Katarist pärit Al-Attiyah on nüüd kolmekordne maailmameister, samas kui tema Rallye du Maroci võit oli kokkuvõttes seitsmes.
Võitnud kolmapäevase pikima etapi, 325-kilomeetrise Zagorast Mengoubi, lõpetasid Sébastien Loeb ja Fabian Lurquin Rallye du Maroci, võites Dacia Sandridersi kuulsal reedel 5. etapi. Pärast viimase päeva alustamist neljandalt positsioonilt viis Loebi pingeline sõit nad üldarvestuses teiseks, andes Dacia Sandridersile kindla 1-2 võidu.
Cristina Gutiérrez ja Pablo Moreno võitlesid tagasi mitmest varasemast tagasilöögist kaotatud aja, saavutades 5. etapil seitsmenda koha, mis peeti tüüpiliselt väljakutseid pakkuval maastikul.
Kolme etapivõiduga viiest ja 1-2 finišiga suutis Dacia Sandriders näidata suurepärast jõudlust, kogudes samal ajal ka olulisi andmeid ja tagasisidet.
Kuid töö selleks, et olla valmis 2025. aasta Dakariks, mis toimub Saudi Araabias 3.–17. jaanuaril, on alles alanud ning ees on kuu aega intensiivset ettevalmistust, enne kui Dacia Sandriders suundub aasta lõpus Lähis-Itta, et võtta vastu oma seni suurim väljakutse.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.