Pressiteade
•Täiesti uus Bigster pakub rohkem Daciat. See täiesti uus sõiduk muudab C-segmendi maasturi jõudluse taas taskukohaseks.
•Stiilsem, disainiga, mis vastab otse põhivajadustele, vastupidav ja ruumikas, koos paljude lisafunktsioonidega kõige nõudlikumatele klientidele, sealhulgas kahevärviline kerevärv ja 19-tollised veljed.
•Rohkem tehnoloogiat, elektrifitseeritud jõuallikad, 10,1-tolline keskne puuteekraan, digitaalne armatuurlaud ja elektriline tagaluuk.
•Rohkem mugavust, salongi erakordne ruumikus, optimeeritud heliisolatsioon, kahetsooniline tagumiste õhutusavadega kliimaseade, panoraamvaatega avatav katuseluuk, elektriline juhiistme ning kuue kõlari ja Arkamys 3D Soundiga multimeediasüsteem. Unustamata nutikat YouClipi süsteemi.
•Suurem kandevõime, mahukas pakiruum, modulaarsed katusereelingud ja 40/20/40 pinkiste pikkade esemete vedamiseks, kui autos on neli sõitjat.
•Mitmekülgsem, tõelise maastikuvõimekuse ja 4X4 jõuallikaga kõige nõudlikumatele klientidele.
•Uue Bigsteriga jääb Dacia oma väärtustele truuks, pakkudes C-segmendi maasturite jaoks parimat hinna ja kvaliteedi suhet.
Nagu 2021. aasta jaanuaris Renaulutioni strateegilises plaanis teatati, kavatseb Dacia vallutada C-segmendi. Juba Euroopa juhtiv B-segmendi bränd Dacia siseneb C-segmendi maasturite turule Bigsteriga, täiesti uue sõidukiga, mis illustreerib Dacia väärtusi – põhivajadusi rahuldav, kuid samas lahe, ökonutikas, jõuline ja seikluslik.
Täiesti uus Bigster on kohandatud pidevalt kasvava turu spetsiifilistele nõuetele. Tõusvad kulud on probleemiks paljudele C-SUV segmendi ostjatele, kes soovivad osta uut autot, tegemata järeleandmisi mugavuses, jõudluses ja ruumis.
Denis Le Vot, Dacia tegevjuht: „Alates Renaulutionist 2021. aastal on Dacia täielikult uuenenud brändi identiteediga: uued värvid, uus logo, uus territoorium, uued müügisaalid. Endale truuks jäädes muutsime Dacia ihaldusväärsemaks kui kunagi varem ning siiski parima hinna ja kvaliteedi suhtega. Täna koos Bigsteriga vastab Dacia C-segmendi klientide ootustele rohkem kui eales varem.“
Dacia siseneb C-SUV segmenti hoolikalt kavandatud tootestrateegiaga. Täiesti uuele Bigsterile järgneb veel kaks sõidukit.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.