Pressiteade
-Dacia on ainus autotootja, kes pakub kahekütuselisi bensiini- ja LPG ECO-G100 jõuallikaid kogu oma mudelivalikus – Sandero, Stepway, Logan, Duster ja Jogger.
-Dacia on alates 2010. aastast müünud 1 miljon vedelgaasil töötavat sõidukit, mis toetuvad klientide soovidele ja vajadustele üles ehitatud lihtsalt kasutatavale ja säästlikule tehnoloogiale.
-2024. aasta juuli lõpu seisuga 67% turuosaga Dacia on Euroopa vedelgaasiautode turul liider; ligi 40% brändi klientidest on valinud LPG sõidukid.
Dacia on pakkunud kahekütuselisi bensiini- ja LPG jõuallikaid alates 2010. aastast ning jõudis hiljuti 1 miljoni LPG-sõidukite verstapostini (kõigis selle asukohariikides kokku). Kahekütuseline süsteem, mis 2020. aastal nimetati ümber ECO-G100-ks, pakub kuni 170 Nm pöördemomenti alates 2000 p/min juures ning selle mitmekülgsus pakub mitmeid eeliseid.
-ECO-G100 jõuülekanne on bensiiniversioonist võimsam (10 hj rohkem ja 10 Nm rohkem), tarbib 10% vähem ja emiteerib 10% vähem CO2. Selle süsiniku jalajälg on väiksem ja see eraldab 90% vähem peenosakesi.
-Dacia on ECO-G100 jõuallika tehnoloogiat proovinud, katsetanud ja viimistlenud 14 aastat. See on tehases sõidukitesse paigaldatud ja varustatud Renault Grupi pädevusega. Ja see on sama kindel ja usaldusväärne kui bensiinimootor.
Sõidukid on konstrueeritud ja ehitatud vedelgaasiga sõitmiseks ning paak asub teiste autode varuratta sektsioonis, nii et see ei võta bensiinipaagis ega pagasiruumis ruumi. LPG mudelitel on sama 3-aastane või 100 000 km garantii nagu kõigil teistel mudelivalikus olevatel sõidukitel.
-ECO-G100 jõuühendus on taskukohane ostmiseks ja ökonoomne juhtimiseks. LPG on üks odavamaid kütuseid turul: see maksab kuni 40% vähem kui pliivaba 95 näiteks Prantsusmaal, säästes umbes 40 eurot igal tankimisel*.
-See tehnoloogia annab omanikele ka õiguse saada maksusoodustusi (kergemad keskkonnaalaste kahjustuste karistused, soodustused vahetamiseks, täielikud või osalised vabastused registreerimismaksust olenevalt piirkonnast jne).
Kahe kütusega bensiini- ja LPG-sõiduk töötab mõlemal kütusel võrdselt hästi. Sellel on kaks eraldi paaki ja kumbki mahutab olenevalt mudelist umbes 50 liitrit**. Ja seda on lihtne kasutada: juht saab käsitsi lülituda ühelt teisele ja seejärel tagasi või auto lülitub automaatselt bensiinile, kui LPG paak on tühi.
ECO-G100 jõuülekandel on rekordiline sõiduulatus – kuni 1500 km***.
* Põhineb kütuse hindadel Prantsusmaal 9. septembril 2024 (https://fr.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/).
** Joggeril on 40-liitrine LPG paak.
*** Mõõdetud WLTP tsükli järgi; tegelik sõiduulatus võib olenevalt sõidukist ja sõidustiilist erineda.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.