Pressiteade

Jaga

RENAULT ESTAFETTE CONCEPT: LINNADEST JA NENDES TÖÖTAVATEST PROFESSIONAALIDEST INSPIREERITUD ELEKTRIKAUBIK

Estafette Concept on osa Renault’ nägemusest elektrilistetarbesõidukite arengust. See annab ülevaate sellest, kuidas Flexis – sõltumatuettevõte, mille käivitasid Renault Grupp, Volvo Group ja CMA CGM Group – suudabvastata puhtale energiale ülemineku ja viimase kilomeetri logistika valdkonnaväljakutsetele.

···Estafette Concept on täielikult ühendatud ja kasutab SDV(Software-Defined Vehicle) arhitektuuri platvormil FlexEVan, mille on väljatöötanud Ampere. SDV elektroonilised arhitektuurid mängivad olulist rolli uuepõlvkonna sõidukite jõudluse ja kulutõhususe suurendamisel. Nad integreerivadka täiustatud funktsioone, sealhulgas reaalajas värskendusi ja prognoositavathooldust. Kokkuvõttes aitavad need vähendada kasutuskulusid umbes 30%.

E-kaubandus on käivitanud kaubaveo eksponentsiaalse kasvu, liikluspiirangud kesklinnades karmistuvad ning tarnespetsialistid, kaupmehed ja jaemüüjad mõistavad, et nende vajadused kasvavad peagi tavaliste kaubikute omadest välja. Renault Grupp kasutab uut FlexEVani platvormi, mille Renault arendas koos oma partneritega Flexises, et luua oma visioon järgmisest unistuste tarbesõidukist – 65 aastat pärast seda, kui Estafette tegi kaubikuuniversumis revolutsiooni. Spetsifikatsioonid põhinevad professionaalide nõudmistel ja tagasisidel ning kaks peamist eesmärki on juhtide ja kaupade ohutus ning peale- ja mahalaadimise kiirus.


„Oleme väga põnevil, et saame aidata ellu viia Renault Grupi ning selle partnerite Volvo Groupi ja CMA CGM Groupi visiooni, mille eesmärk on teha revolutsioon linnalogistikas, muuta tegevus jätkusuutlikumaks, turvalisemaks, linnasõbralikumaks, juhisõbralikumaks ja naabruskonnasõbralikumaks. Estafette Concept on esimene näide sellest, millised elektrisõidukid homme välja näevad: mõeldud linnades sõitmiseks, kompaktsed, ühendatud ja loodud täielikult jätkusuutliku kohaletoimetamisteenuste jaoks.

Philippe Divry, Flexis SASi tegevjuht



Estafette’i teedrajav pärand

Estafette Conceptil on Renault' sümboolse 1959. aasta kaubikuga palju rohkem ühist kui rõõmsameelsed ümmargused esituled. Need on mõlemad radikaalselt uuenduslikud ja praktilised. Algne Estafette oli esimene Renault brändi sõiduk, mille esiosale mahtus kogu jõuallikas – mootor ja käigukast –, et vabastada kogu tagaosa laadimisruumiks. Uus Estafette 4.0 on esimene, millel on FlexEVan elektriplatvorm, mis on valmis muutma tarbesõidukite maastikku. Mõlemad olid loodud selleks, et hõlbustada kohaletoimetamise autojuhtide, kaupmeeste ja jaemüüjate elu, ning mõlemad on märkimisväärselt kompaktsed – mahukad, kuid neid on lihtne parkida. Neil mõlemal on võrreldamatu mugavuse ja ohutuse tagamiseks kaks lükandust.

Ja mõlemad on välja töötatud koos professionaalidega ja nende jaoks. 1959. Aastal tõi Renault oma Estafette’i turule koos kogu Prantsusmaal toimuva tarneturniiriga. Estafette Conceptist saab kahe aasta pärast tootmiskaubik, nii et imetlege selle ruumikust!



Väliskujundus


„Estafette Concept kavatseb muuta seda, kuidas inimesed linnades kaubikuid tajuvad, rakendades ja kohandades sama sise- ja väliskontseptsiooni kogu tootevalikus. Kaubikud ei ole enam anonüümsed kujud: need on armsad, väljendusrikkad ja pilkupüüdvates värvides.“

Sandeep Bhambra, Ampere'i täiustatud disaini ja ideeautode peadisainer


„Seisva asendi" proportsioonid

Estafette Concepti jalajälg (4,87 x 1,92 meetrit) on samas liigas Kangoo L2 omaga (4,91 x 1,86 meetrit). Need mõlemad mahuvad tavalisse parkimiskohta (pikkusega alla 5 meetri), olles samas väledamad, pöörderingiga äärekivide vahel sarnaneb Clio omaga (veidi üle 10 meetri). Kuid Estafette Concept on tunduvalt kõrgem (2,59 meetrit võrreldes 1,85 meetriga), seega on selle siluett selgelt vertikaalne. Selle tulemusel saab juht salongi ja pakiruumi vahel vaevata edasi-tagasi liikuda.


Avad, mis muudavad elu lihtsamaks

Külgmised lükanduksed avanevad ühe kiire liigutusega, nii et juht ei pea neid pidevalt välja- ja tahapoole tõmbama ja siis uuesti tagasi lükkama. Need säästavad oluliselt aega ja on palju kergemad juhi randmele, kui nad teevad päevas kümneid peatusi.

Tagumine kate pöörleb enda ümber, avades kaubiku täiskõrguse. Ja sellel ei ole tagaluuki ega väljapööratavaid uksi, nii et te ei vaja taga ruumi (kuigi iga kord, kui katte avate, avaneb suur aste automaatselt). Kaubik võib laadimise hõlbustamiseks näiteks kuni dokini tagurdada ja kogu kandevõime on lähedane Trafic L1H2 omale (7,1 m3). Katet kasutatakse ainult pealelaadimiseks ja kõnnitee kõrval asuvat lükandust kasutatakse ainult mahalaadimiseks, et juht oleks täiesti ohutu.


Sujuv siluett

Stiilne kontuur – ainus silmapaistev detail on iluvõre riba alla moodustatud lainetus – annab Estafette Conceptile peene välimuse, mis peidab endas täiuslikku tipptasemel tehnoloogiat. Kujutlege, et Smegi külmik kohtub pehme mänguasjaga.


Pop-top katus

Linnad näeksid ülalt vaadates palju põnevamad, kui igal kaubaautol oleks pop-top katus! Estafette Concept ühineb lõbuga – troopikakollase katusega heeliumhalli kabiini kohal, kuid kahetoonilisel kerel on ka teine eelis: see mahendab kaubiku suurt kõrgust.

Jõuline väljendus

Estafette Concepti tuuleklaasi põhja all olevatest muidu pehmetest kontuuridest eendub valdav iluvõre riba, et juhtida pilku kaubiku brändile. Taustvalgustusega Renault Nouvel'R logo peegeldub selgelt uues LED-mustris, moodustades riba otstes suured vertikaalsed logofragmendid.

Põhiosale on paigaldatud kaks suurt esilaternat, mis jätavad 3D mulje, suurendamaks tehnoloogilist efekti. Neid ühendab must riba, mis on Renault monogrammi taustaks ja sisaldab sisseehitatud kaamerat. Monogramm on ka ukselävedel, et muuta bränd veelgi silmapaistvamaks.


Triptühhonit meenutav tuuleklaas

Andmaks juhile panoraamvaadet linnakeskkonnale, ulatub hiiglaslik tuuleklaas külgedele ning liitub kahe väga avara aknaga, moodustades triptühhoni. Väljastpoolt vaadates aitab silmapaistmatu raam luua kõrgtehnoloogilise „kiivri visiiri" efekti, mis vihjab kaubiku täiustatud turvafunktsioonidele.


Salongi disain


„Estafette Concepti kabiin on konstrueeritud nii, et see kiirgab kvaliteeti ja selle eesmärk on vähendada omamise kogukulusid. Nutikas disain muudab juhi töö lihtsamaks ja kaubik on ehitatud selleks, et nad saaksid sellega päevast päeva kõvasti tööd teha. Ja see sisaldab nutikaid turvafunktsioone, et kaitsta inimesi linnades.“

Yannick Bignon, LCV disainiprojekti direktor, Ampere


Ultraergonoomiline kokpit

Juhikabiini ala on üleni hõrkkollane ja juhi jaoks on üks iste (selle kõrval olev kokkuklapitav iste on mõeldud ainult koolitamiseks). Iste on platvormil, nii et juht on mugavas ja kindlas asendis. Kõik, mida nad peavad tegema, on istet pöörata, et püsti tõusta, ilma et nad peaks oma jalgu või keha täiendavalt koormata. Ja igaüks, kes on kuni 1,90 meetrit pikk, suudab sees täiesti sirgelt püsti seista. Istme all oleval platvormil on 7 sahtlit (3 ukse küljel, 4 teisel pool).


Kõrgtehnoloogiline modulaarne armatuurlaud

Estafette Concepti armatuurlaud on varustatud rikkaliku tehnoloogiaga ja sellel pole roolipiirkonnas sirmi. See on jagatud 7-tolliseks ekraaniks, mis kuvab armatuurlaua teavet, ja 12-tolliseks ekraaniks keskel, mis on suunatud juhi poole. Ekraani alaosa, pind rooli keskel ja uksepoolne ala sisaldavad mitmeid vidinaid, mis võimaldavad ühe puudutusega juurdepääsu juhi lemmikfunktsioonidele. Multimeediasüsteemi avatud tehnoloogia abil saab käivitada erinevaid tarkvara rakendusi, mis on välja töötatud spetsiaalselt sõidukit kasutavate ettevõtete jaoks.

Kaks 10-tollist vertikaalset ekraani armatuurlaua lõpus kuvavad väliskaamerate tahavaateid.


Keskele liikudes ei saa jätta märkamata armatuurlaua silindrilist kuju. See ala on tugevas kontrastis õhuliste ja tehnoloogiliste ekraanidega. Silindril ja armatuurlaua all olev soon on ehitatud nii, et see mahutab avatud või suletud hoiumooduleid.

Teine samalaadne silinder annab tuuleklaasi all lisaruumi, asendades pea kohal olevat pakisahtlit.


Mustrilised väikesed ruudud lisavad tasapinnalistele pindadele ja ekraani taustapildile 3D tunnet.


Funktsionaalne ja turvaline kaubaruum

Liuguks eraldab juhikabiini kaubaruumist. See sulgub automaatselt, kui juht kokpitti naaseb või sõidukist väljub – nii on tagapool olev kaup alati kaitstud. Kaubaruumis on neli kokkupandavat riiulit, kuhu juht saab kaupa selgelt ja loogiliselt paigutada.


Maksimaalne ohutus tööl

Iga välis- ja sisekujunduse detail on sujuvaks ja äärmiselt ohutuks töötamiseks voolujooneline. Näiteks kaubaringide ajal ei pea juht kunagi tagumist luuki avama ega teele välja astuma. See tagab nende ja nende kauba turvalisuse (kaup ei ole kunagi kaubiku väljastpoolt ligipääsetav ega nähtav).


SDV arhitektuur katalüüsib kaubiku uuendusi ja varustust


„Sõiduki intelligentseks muutmiseks lisasime korraliku aju, millel on kaks ülitõhusa närvisüsteemiga ühendatud poolkera."

Antoine Vuillaume, SDV programmi direktor, Ampere


Estafette Concept on Renault Grupi esimene sõiduk, mis on ehitatud SDV (Software-Defined Vehicle) elektroonilise arhitektuuri alusel. See avab ukse järgmise põlvkonna elektrilistele tarbesõidukitele, mis on intelligentsed, skaleeritavad ja modulaarsed. Selle SDV arhitektuuri töötas välja Ampere, Renault Grupi intelligentsete elektrisõidukite spetsialist, see on otse ühendatud pilvega ja mängib olulist rolli sõiduki töö- ja kulutõhususe suurendamisel. See seob kliendid uute teenustega, uuendab sõidukit kogu selle elutsükli jooksul, õpib tundma kasutaja harjumusi ja aitab vähendada kasutuskulusid umbes 30%.


Modulaarne

SDV tehnoloogia on eriti kasulik tarbesõidukites, sest pakub mitmesuguseid uusi isikupärastamisvõimalusi – mille järele on professionaalide seas väga suur nõudlus. Samuti võimaldab see klientidel lisada suure tõhususega pistikupesasid, mis on mitmete ümberehituste jaoks olulised (näiteks külmkambri või spetsiaalse valgustuse lisamiseks tööalale). Ja te ei vaja täiendavaid kaitsmeid: sisseehitatud paneel sisaldab kolme suure intensiivsusega pistikupesa ja see on ainus liides, mida vajate kõigi ümberehitusega seotud uute elektriseadmete turvaliseks toiteks.

Kaubiku SDV tehnoloogia kohandub ka kõigi autoparkide poolt praegu kasutatavate haldusinfrastruktuuride ökosüsteemidega. Ja olenevalt ümberehitusei tüübist võib armatuurlaud sujuvalt kuvada mis tahes seotud teavet (näiteks külmkambri temperatuur).


Intelligentne

SDV arhitektuur muudab sisuliselt sõiduki elektri- ja elektroonikajuhtmestiku nutikaks süsteemiks, mis hõlmab suure jõudlusega arvuteid ja uusi ühendatud seadmeid, mis omakorda varustavad kaubiku arvuteid koheselt tohutute andmemahtudega.


Skaleeritav

Kogemus SDV-ga on nagu kodus, kui uuendasime sissehelistamisega modemilt ADSL-ile ja seejärel fiiberoptikale: allalaaditav andmemaht on tunduvalt suurem. SDV saab kogu elutsükli jooksul alla laadida ja integreerida olulisi värskendusi, täiendusi ja uut sisu. Suurendamiseks peab tarkvara olema riistvarast eraldi ja teil on vaja tarkvara, mis kestab kõige kauem. Ja jällegi sarnaneb süsteem koduühendusega: peate suutma suurendada platvormi mälu ja jõudlust.


Avatud tarkvara aitab parandada ka elektrihaldust, muutes elektrisõidukid veelgi tõhusamaks ja nutikamaks. Uuenduste abil saavad SDV-d kohaneda ka kliendi eelistustega ja muutuda paremaks kogu elu jooksul. Ja autotööstus parandab pidevalt nii ohutust (juhi, reisijate ja sõiduki ümber asuvate inimeste jaoks) kui ka turvalisust (pardasüsteemide kaitsmiseks pahavara eest).


RENAULT KOHTA

Renault on juba enam kui sajandi projekteerinud, valmistanud ja müünud väikeseid tarbesõidukeid, mis vastavad professionaalsete klientide nõudmistele kogu maailmas.

Express, Kangoo, Trafic ja Master: sõidukid, mis on tunnustatud kogu maailmas uuenduslike viiside poolest, millega need parandavad oma kasutajate igapäevaelu.

Enam kui kümne aasta jooksul on Renault Pro+ olnud Euroopa liider paljudel turgudel (ICE ja EV), pakkudes kohandatud ja nutikaid säästva liikuvuse lahendusi ainulaadse lahenduste, teenuste ja rahastamispakkumiste kombinatsiooni kaudu, mis lihtsustab ja toetab professionaalsete klientide äritegevust. See ühendab uuenduslikud digitaalsed lahendused heakskiidetud keretootjate ja tarbesõidukite ekspertide võrgustikuga, mis asuvad enam kui 600 Renault Pro+ keskuses rohkem kui 30 riigis.


FLEXIS SASi KOHTA

2024. aastal asutatud Flexis on Prantsusmaal asuv originaalseadmete tootja ja sõidukipargi liikuvuslahenduste pakkuja. Flexis projekteerib, arendab ja toodab uue põlvkonna 100% elektrilisi tarbekaubikuid ning pakub tarkvara määratletud sõiduki (SDV) arhitektuuril põhinevaid sõidukipargi halduslahendusi. Rahuldadamaks ainulaadset vajadust vähese CO2-heitega tõhusate logistikalahenduste järele, vastavad Flexise sõidukid ja lahendused viimase kilomeetri kohaletoimetamise spetsialistide, nende juhtide ja linnade, kus nad tegutsevad, kombineeritud vajadustele. Esimesed Flexise elektrikaubikud veerevad Renault’ Sandouville’i tehase koosteliinilt maha 2026. aastal. Iseseisev äriühing Flexis on Renault Grupi, Volvo Groupi ja CMA-CGMi ühise ettevõtluse tulemus.


Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.