Pressiteade

Jaga

RENAULT GRUPP JÄTKAB KASVU TÄNU TÄIENDAVATELE BRÄNDIDELE

[1](+6,7 %), jätkub Renault Grupi kogumüügi kasv I poolaastal (+1,9 %), etjõuda 1 154 700 müüdud sõidukini.


Maailma enimmüüdud prantsuse automark

Renault brändi müügitulu kasvas 2024. aasta esimesel poolel 2,0% (787 223 sõidukit) võrreldes 2023. aasta sama perioodiga tänu oma edule Euroopas, kus müük kasvas 8,2% (535 238 sõidukit). 5,5% kasvanud turgu ületades tugevdas bränd oma positsiooni Euroopa kolmanda PC+LCV brändina, mis põhines peamiselt Hispaanias (+ 12,7%), Itaalias (+ 18,4%) ja Ühendkuningriigis (+ 32,7%) saavutatud tulemustel.


Koduturul Prantsusmaal kindlustas Renault liidripositsiooni 214 881 müüdud sõidukiga, mis on 8% kasv PC+LCV koguturul. Peaaegu iga viies Renault’ müüdud sõiduk on elektrifitseeritud.


Väljaspool Euroopas teeb bränd edusamme ka Türgis (10,8%), Brasiilias (5,3%) ja Marokos (1,5%). Aasta esimestel kuudel võeti kasutusele rahvusvaheline mänguplaan 2027. Renault taaskäivitab oma brändi Lõuna-Koreas Grand Koleosega, samas kui Kardian on Brasiilias hästi alustanud enam kui 5200 registreeringuga. See sõiduk on ka Mehhikos väga hästi vastu võetud ja Marokos tuuakse see turule aasta teisel poolel. Türgis esitles bränd hiljuti Renault Dusterit, mis tuleb aasta teisel poolel rahvusvahelistele turgudele.


Väärtustele orienteeritud müügipoliitika: iga teine müük jaeklientidele Euroopas koos tõusuga C-segmendis ja kõrgemal

Viies peamises Euroopa riigis müüb Renault iga teise toote jaeklirndile, mis on kõrget väärtust loov turg. Clio ja Captur on jaemüügi edetabelis 10 parima hulgas.

Renault suurendab ka jõupingutusi Euroopas, et vallutada tagasi C-segment ja eeskätt C-maasturid ja D-maasturid (+10%) Australi, Espace'i ja Rafale'i eriti kõrge varustusega versioonidega, mis annavad suurema osa müügist. 55% Australi ja 72% Espace E-Tech Hybridi müügist on Iconic või Esprit Alpine versioonis.


Euroopa nr 1 väikeste tarbesõidukite bränd.


Bränd tugevdab oma liidripositsiooni LCV turul 171 202 müüdud sõidukiga, mis on 19,2% rohkem kui 2023. aasta I poolaastal, turul, mis kasvas 12,9%. Edu taga on lipulaevade Kangoo ja Expressi edu (+30,7% vs 2023. aasta I poolaasta), aga ka Master (+16,0% vs 2023. aasta I poolaasta), mis kõik on oma segmentides liidrid. Samal ajal on Trafic (+22,5% võrreldes eelmise aastaga) nüüd oma segmendis kolmas enimmüüdud sõiduk.


Asjakohased tehnoloogilised valikud ja kaheosaline elektrifitseerimisstrateegia

Peaaegu iga teine Renault’ müüdud sõiduk on elektrifitseeritud. Bränd jätkab oma elektrifitseerimist kahesuunalise strateegiaga, mis tasakaalustab kogu elektrisõidukite valiku täishübriidvalikuga.


Renault on Euroopas number kaks hübriidsõidukite bränd, mille müügitulu moodustab enam kui üks kolmest ning müügikasv on muljetavaldav (ligi +45% võrreldes 2023. aasta I poolaastaga). Clio, Austral ja Captur kuuluvad 10 enimmüüdud hübriidauto hulka.


Täiselektrilised sõidukid moodustavad peaaegu 12% Renault brändi müügist ja jätkavad kasvu mudelitega Scenic E-Tech Electric ja Renault 5 E-Tech Electric. 2022. aasta keskel turule toodud Mégane E-Tech Electric on Euroopas oma klassi 3 parima hulgas.


2024: arvukalt uusi turule toodud mudelid Renault brändilt

Kavas on seitse uut sõidukit, mistõttu on 2024. aasta Renault' jaoks rikas kommertsesitluste poolest. Brändil on paljutõotav I poolaasta, oodates Symbiozi, Masteri ja Renault 5 E-Tech Electricu turuletoomist Euroopas. Rahvusvaheliselt jätkab bränd oma rahvusvahelise mänguplaani elluviimist Renault Dusteri ja Grand Koleose turuletoomisega, samas kui Kardiani tuuakse turule uutel turgudel.


Dacia bränd

Pidevad edusammud

Dacia müük kasvas I poolaastal 358 497 registreeritud autoga 3,8%. Euroopas müüs Dacia 309 816 sõidukit, mis tähendab 4,0% kasvu (PC+LCV). Bränd on sõiduautode turul endiselt üheksandal kohal ja püsib sõiduautode ja tarbesõidukite müügi Euroopa edetabelis.


Uuest tugevast brändikuvandist ajendatud tulemus

Uuest tugevast brändikuvandist ajendatuna kindlustab Dacia oma positsiooni Euroopa jaemüügi poodiumil, mis on brändi põhiline kliendibaas, olles nelja samba mudeli ning saavutus- ja lojaalsusmääradega turu kõrgeimal tasemel.


Dacia Sandero ülemaailmne müük ulatus 164 789 autoni, mis on 18,5% rohkem kui 2023. aasta esimesel poolel. Alates 2017. aastast jaemüügis enimmüüdud sõiduk Sandero on ka 2024. aasta I poolaastal enimmüüdud mudel Euroopas kõigis kliendikanalites.


Dacia Dusteri (sh teine põlvkond ja hiljuti välja toodud kolmas põlvkond) müük kasvas 1,7% võrra võrreldes 2023. aasta I poolaastaga. See säilitab oma positsiooni maasturite jaemüügi poodiumil Euroopas.


Dacia Joggerit müüdi maailmas 50 841 autot, mis on 2023. aasta I poolaastaga võrreldes 0,7% rohkem. See on Euroopa jaemüügis enimmüüdud mitte-maasturist C-segmendi sõiduk.


Dacia Springi müük langeb valitsuse toetuse ja sõiduki tootetsükli muutuste tõttu. Sellegipoolest oli Spring 2024. aasta esimesel poolel väikeste elektrisõidukite (A- ja B-segmendid) jaemüügis Euroopas viiendal kohal.

Tootevaliku uuendamine

Uus Dacia Duster, mida saab tellida alates 2024. aasta märtsi keskpaigast, on müügisaalides olnud alates 2024. aasta juunist. Sõiduk võeti väga hästi vastu ja seda on erinevatel turgudel juba korduvalt auhinnatud.


Täiselektriline uus Spring on tellimusteks avatud alates 2024. aasta aprillist Mandri-Euroopas ja alates 2024. aasta juunist Ühendkuningriigis. Müügisaalidesse jõuab see 2024. aasta sügisel.


2024. aasta teisel poolel esitleb bränd oma tulevast C-segmendi linnamaasturit Bigsterit, mis peaks jõudma esindustesse 2025. aasta esimesel poolel.


Alpine bränd

Brändi tulemused

Alpine teatas 2720 registreeringust, mis on uus rekord ja 47,2% kasv võrreldes 2023. aasta I poolaastaga, eelkõige Prantsusmaal (+58,9%), Saksamaal (+45,9%), Ühendkuningriigis (+27,2%) ja Belgias. (+29,5%).


Elektrisõidukite hoogne algus:

Juunis alustas Alpine oma elektriliste sõidukite tutvustamist Le Mansi 24 tunni üritusel A290 brändi sportliku 5-kohalise luukpära esitlemisega. Tellimused avatakse sel suvel.


Rahvusvahelise kasutuselevõtu kiirem tempo:

Rahvusvahelises plaanis avas Alpine 2024. aasta esimesel poolel Türgis oma esinduse ning Barcelonas esimese Atelier Alpine’i, kogemusliku kontseptsioonikaupluse, mis avatakse peagi ka Londonis ja Pariisis. 2024. aasta lõpuks plaanib bränd avada uued Alpine’i kauplused Hollandis, Ungaris ja Rootsis ning Prantsusmaal (sh Guadeloupe’is).

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.