Pressiteade

Jaga

AUTODE JAEMÜÜGI TULEVIK: uus müügikoha kontseptsioon

Renault täiustab oma turustusvõrku uue kontseptsiooniga müügikohaga,mida nimetatakse „rnlt©“. See on nimi, mis peegeldab uut tüüpi turundust:kaasaegne, kompaktne, tõeline brändi kokkuvõte. Uued kauplused pakuvadkülastajatele igakülgset kogemust Renault brändi ja selle toodetega.

Brändi esitlemiseks paigutatakse rnlt© kontseptsiooni kauplusedtäiesti kesklinna ja suurtesse kaubanduskeskustesse. Nende suurepärane asukohtlinlastest tarbijatele võimalikult lähedal tagab optimaalse ligipääsetavuse jamaksimaalse nähtavuse, võimaldades potentsiaalsetel klientidel avastadauusimaid Renault’ mudeleid ja uuendusi.

Kompaktses ruumis,mille mõõtmed on väiksemad kui klassikaliste Renault’ müügisaalide puhul, oniga detail hoolikalt läbi mõeldud, et pakkuda täielikku sukeldumist Renault’universumi. See on koht, kus tehnoloogia kohtub kirega, kus külastajad saavadnäha uusi tooteid ja sukelduda brändi kütkestavasse universumisse külalislahkeskohas, kus on ühendatud uuenduslikkus ja disain.

Külastajad saavad tutvuda välja pandud kahe või kolmebrändi juhtiva sõidukimudeliga.

Igas kaupluses on ka valik The Originals Renault kaupu, nagumudelautod, rõivad ja tarvikud. Need on ideaalsed kingituseks, Renault’ säralisamiseks oma riietusele või lihtsalt mõne brändi toote või lemmikauto kojuviimiseks. rnlt© müügikohad töötavad sünergias olemasolevatetraditsiooniliste müügisalongidega, mis asuvad äärelinnas, et võimaldadakesklinnas elavatel klientidel hõlpsamat kasutada kõiki täiendavaid müügi- jamüügijärgseid teenusteid: proovisõidud, sõidukite tarnimine ja üleandmine, hooldus/remont,parendused jne.

Koostööserainvestoritega luuakse veel paarkümmend rnlt© müügikohta Pariisis,Neuilly-sur-Seine'is, Brüsselis, Milanos, Roomas, Rotterdamis, Madridis,Londonis, Berliinis, Medellínis, Soulis jne.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.