Pressiteade

Jaga

Renault avas esimese veebipohise 3D-autosalongi

Renault täiendas oma veebilehte www.renault.fr ning rajas internetikasutajatele „Renault’ maailma“ www.univers.renault.fr, mis on esimene täielikult ruumiline (3D) autoveeb. Peaaegu 80% potentsiaalsetest autoostjatest surfavad enne müügiesinduse külastamist ja uue soiduki ostmist Internetis. Nüüd pakub Renault neile voimalust tutvuda täieliku mudelivalikuga virtuaalses autosalongis, enne kui nad seavad sammud müügisalongi. Uus liides annab tunnistust Renault’ soovist olla alati lähedal oma klientidele, pakkuda kvaliteetset teenindust ning tagada, et kliendid on enne ostu sooritamist hästi informeeritud. Kasutajasobralik interaktiivne kasutajaliides näitab taas, et Renault’ kvaliteedile keskendunud lähenemise keskmes on tema kliendid.

Renault täiendas oma veebilehte www.renault.fr ning rajas internetikasutajatele „Renault’ maailma“ www.univers.renault.fr, mis on esimene täielikult ruumiline (3D) autoveeb.

Peaaegu 80% potentsiaalsetest autoostjatest surfavad enne müügiesinduse külastamist ja uue soiduki ostmist Internetis. Nüüd pakub Renault neile voimalust tutvuda täieliku mudelivalikuga virtuaalses autosalongis, enne kui nad seavad sammud müügisalongi. Uus liides annab tunnistust Renault’ soovist olla alati lähedal oma klientidele, pakkuda kvaliteetset teenindust ning tagada, et kliendid on enne ostu sooritamist hästi informeeritud. Kasutajasobralik interaktiivne kasutajaliides näitab taas, et Renault’ kvaliteedile keskendunud lähenemise keskmes on tema kliendid.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.