Pressiteade
Renault täiendas oma veebilehte www.renault.fr ning rajas internetikasutajatele „Renault’ maailma“ www.univers.renault.fr, mis on esimene täielikult ruumiline (3D) autoveeb.
Peaaegu 80% potentsiaalsetest autoostjatest surfavad enne müügiesinduse külastamist ja uue soiduki ostmist Internetis. Nüüd pakub Renault neile voimalust tutvuda täieliku mudelivalikuga virtuaalses autosalongis, enne kui nad seavad sammud müügisalongi. Uus liides annab tunnistust Renault’ soovist olla alati lähedal oma klientidele, pakkuda kvaliteetset teenindust ning tagada, et kliendid on enne ostu sooritamist hästi informeeritud. Kasutajasobralik interaktiivne kasutajaliides näitab taas, et Renault’ kvaliteedile keskendunud lähenemise keskmes on tema kliendid.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.