Pressiteade
Uue Dusteri müük algab 27. märtsil2024. Autod on Balti riikides Dacia müügisalongide võrgustikus saadaval alatesselle aasta juunist.
Brändi väärtustele truult ühendabuus Duster taskukohase hinna veelgi avarama interjööri ja hulga uuteunikaalsete varustuselementidega.
Hinna ja jõudluse suhte poolest onuus Duster oma klassis ainulaadne pakkumine. Essential varustustaseme hinnadalgavad Eestis 17 690 eurost ning Leedus ja Lätis 17 790 eurost.
VARUSTUSTASEMED
Uue Dusteri valikus on kolmvarustustaset: Essential, Expression ja kõrgeima tasemega, kusjuures kakserinevat, teineteist täiendavat ja hinnalt võrdväärset versiooni Extremeja Journey. Duster Extreme eristub ainulaadse disainija vaskpruunide dekoratiivelementide poolest, see on suunatud loodusesseiklemisest huvitatud klientidele, kes otsivad tugevat ja praktilist autot(lihtsalt pestav MicroCloudi polster, moodulkatusereelingud jne). Duster Journeyon seevastu mõeldud neile, kes seavad esikohale diskreetse elegantsi, mugavuseja täiustatud tehnoloogiad (automaatne seisupidur, Media Nav Live jne).
YouClip: uued loomingulised lahendused Daciastiilis. Lihtne, leidlik ja praktiline süsteem,millega saab ohutult kinnitada mitmesuguseid spetsiaalseid tarvikuid salongiolulistes kohtades. Uuel Dusteril on standardvarustuses 4 (Essentialvarustustase) või 6 tehases paigaldatud YouClip kinnituspunkti.Lisavarustusena saadava peatoe külge kinnitatava kronsteini abil on võimaliknende arvu suurendada veel kahe punkti võrra.
Kerevärvide valikut on rikastatudtooniga Sandstone (metallikvärv). Kliendil on valida ka kuue muu värvi vahel: khakisamblik, roheline seeder, pruun terrakota, hall kivi, must pärl ja alpivalge.
MOOTORIDJA KÄIGUKASTID
Uue Dacia Dusteri jõuallikaks ontäiesti uus TCe 130 bensiinimootor, millel on kerghübriidne 48 Velektriseerimise esimese tase, ja 6-käiguline mehaaniline käigukast. Uuepõlvkonna 1,2-liitrine 3-silindriline turboülelaaduriga bensiinimootor, mis onvarustatud kerghübriidsüsteemiga, vähendab kütusekulu ja CO2heitkoguseid keskmiselt 10%.[1] jõuülekanne, mille Dacia esmakordselt maailmas tutvustas 2023. aastalJoggeri mudelis, on nüüd uue Dusteri kapoti all koos siduritaautomaatkäigukastiga. Uus Duster HYBRID 140 suudab sõita täiselektrilisesrežiimis linnas 80% sõiduajast ja linnatsüklis võib kütusekulu olla kuni 40%madalam kui võrreldava võimsusega sisepõlemismootoriga versioonil, sedavajaduseta muuta kasutaja harjumusi .
Dacia on ainus tootja, kes pakubkahekütuselisi mootoreid (bensiin/LPG), mis on ECO-G nime all saadaval brändikõikidel sisepõlemismootoriga mudelitel. Uut Dusterit pakutakse ka selletehases paigaldatud ja end tõestanud tehnoloogiaga, mis tagab ohutuse jatöökindluse. Võrreldes sisepõlemismootoritega paiskab gaasirežiimis töötav uusDuster ECO-G 100 õhku keskmiselt 10% vähem CO2.
[1] Võrreldes sarnase võimsusegasisepõlemismootoriga.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.