Pressiteade
ROHKEM DUSTERIT ON IKKA DUSTER
Dacia ikoonilise maasturi Duster uusim versioon esineb 2024. aasta Genfi autonäitusel esmakordselt.
2010. aastal loodud, seejärel 2017. aastal esmakordselt uuendatud Duster on kehtestanud end maasturite turul täiesti uute väärtustega. Duster on saavutanud tohutut edu – praeguseks on toodetud enam kui 2,2 miljonit autot.
CMF-B platvormil välja töötatud kolmanda põlvkonna Duster on oma disainiga vastupidavam ja kindlam, pakub erinevaid mootoreid, mis vastavad igaühe vajadustele, sealhulgas ECO G100 LPG, HYBRID 140 ja 48V TCe 130 mahehübriid, mis on saadaval 4x2 ja 4x4 käigukastiga.
Alla 20 000 euroga alustades jääb uus Duster oma hinna ja kvaliteedi suhte poolest klassi parimaks peremaasturiks.
UUS SPRING: AHVATLEVAM KUI EALES VAREM, IKKA ELEKTRILINE
Uuel Springil on täiesti uus välis- ja sisekujundus.
Uus Spring on Euroopas ainus täiselektriline auto, mis kaalub alla tonni.
Hoolimata kompaktsusest paistab see silma oma segmendi parima laadimismahu ja paljude vahvate funktsioonidega.
Digitaalsem kui kunagi varem kohandatava digitaalse armatuurlauaga, millel on 7-tolline ekraan ja 10-tolline multimeedia keskekraan.
Uuel Springil, mis on mitmekülgsem kui kunagi varem, on Essential ja Expression varustustasemel 45 hj mootor ning Expression ja Extreme varustustasemel 65 hj.
Taskukohasena nagu alati, jääb uus Spring Euroopa parima hinna ja kvaliteedi suhtega elektriautoks.
SANDRIDER: MISSIOONI EESMÄRK – OSALEDA DAKAR 2025 RALLIL!
Genfis esitleb Dacia prototüüpsõidukit, millega Dacia Sandriderid sõidavad esimest korda 2025. aastal Dakari rallil ning osalevad hiljem Rally-Raidi maailmameistrivõistlustel.
Brändi kolme tähtmudelit arendades annab Dacia pidevalt olulistele asjadele uut tähendust: tugev ja seikluslik, põhivajadusi rahuldav, kuid samas lahe ja ökonutikas.
Dacia strateegia sobib ideaalselt sellega, mida Dakaril vaja on: elusuurune tehnoloogiline labor, mis on pühendunud vähese CO2-heitega liikuvusele.
Võistlus annab Daciale võimaluse keskenduda kõige olulisematele asjadele, et katsetada sõidukit kõige keerulisemal maastikul.
Dacia tähelepanu keskmes on vähene CO2-heide, kusjuures Sandrider töötab Aramco valmistatud sünteetilisel kütusel.
Sandrideri disain on algusest peale inspireeritud võidusõidumeeskondade tagasisidest ja on täiesti kooskõlas Dacia DNA-ga.
Sébastien Loeb külastab 26. veebruaril 2024 kell 11.00–11.30 Sandrideri prototüübi lähedal asuvat Dacia boksi.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.