Pressiteade
Renault Rafale'i esitletiesmakordselt eelmise aasta juunis Prantsusmaal Le Bourget's toimunudrahvusvahelisel lennundus- ja kosmosenäitusel.Rafale sümboliseerib Renault' üleminekut järgmiseletasemele.Pärast C-segmendi vallutamist, mis oli strateegilise kava Renaulution üksprioriteete, liigub bränd edasi D-segmenti, kuhu pärast Espace'i tutvustamistilmub veel üks esindaja dünaamiline linnamaastur-kupee Rafale.
Rafale E-Tech full hybrid on 4,71 m pikk, 1,86 mlai, 1,61 m kõrge ja ehitatud CMF-D platvormile.Auto pilkupüüdevvälimus ja dünaamilised proportsioonid tagavad sõidunaudingu kõigilereisijatele, kes kasutavad suurt salongi ja uuenduslikku varustust.
Teises reas onreisijatele ruumi küllaga, põlveraadius on 302 mm.Vaatamata kupeelaadselesiluetile on taga pea kohal ruumi 880 mm.
Rafale pakub uuenduslikku PDLC- (PolymerDispersed Liquid Crystal) tehnoloogiaga projekteeritud Solarbay®klaaskatust, mida saab soovi korral heledamaks või tumedamaks muuta. Lihtnekasutada, seda saab juhtida häälega, kasutades Google'i assistenti võijuhtnuppu. Pagasiruumi maht on 627 liitrit.
Renault Rafale E-Tech full hybrid pakubstandardvarustuses ökonoomset hübriidmootorit võimsusega 200 hj jamitmekäigulist automaatkäigukasti, mis tõstab Renault Rafale oma segmendi tippunii sõiduulatuse (kuni 1100 km) kui ka CO₂ heite (4,7 l/100 km ja 105 grammiCO₂/km) poolest.
Versioon esprit Alpine on saadavalneljarattalise roolisüsteemiga 4Control advanced, mis tagab võrreldamatusõidukogemuse.
See süsteem parandab oluliselt manööverdusvõimetsõitmisel linnas või kurvides suurematel kiirustel.
Rafale pakub ka Google'i teenustega integreeritudainulaadset multimeediasüsteemi openR link enam kui 50 saadaoleva rakendusega.
Aasta lõpus pakub Renault suure jõudlusegaversiooni Rafale E-Tech 4 x 4 võimsusega 300 hj, mis tagab veelgi suuremasõidunaudingu. See versioon on varustatud täiendava elektrimootoriga tagateljelja kasutab spetsiaalseid šassiiseadistusi.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.