Pressiteade
See onsõna, mis on sarnane paljudes keeltes: „symbiosis" inglise keeles,„simbiose" hispaania keeles ja „simbiosi" itaalia keeles, muutes nimeSymbioz hõlpsasti mõistetavaks laiale publikule.
Soovisime sellele uuele kompaktsele pereautole inimliku tähendusega nime, mis väljendaks perekonna ja nende auto vahelist tihedat sidet. Nimi Symbioz illustreerib suurepäraselt elu meie sõidukiga – kohta, kus reisijad on oma sõiduki ja keskkonnaga üks. Sylvia Dos Santos, Renault' turundusosakonna nimestrateegia juht |
Renault Symbioz ja „elamiseks mõeldudautode" DNA
Interjöör on kujundatud nii, et see rahuldaks kogu peret, sestseal palju ruumi ja suur kandevõime.
See pakub parimat Renault’ tehnoloogiat, sealhulgas:
--
Renault jätkab arengut C-segmendis
Renault onseotud oma klientidega ja soovib rahuldada nende vajadusi, olgu need siis era-või ärikasutajad. Selleks on bränd Euroopas C-segmendis kasutusele võtnud hulgatäiendavaid sõidukeid nii elektri- kui ka hübriidmudelitena:
-oo
-oooArkana, dünaamilise disainiga kupeemaastur – 4,56 m
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.