Pressiteade
Renault on valinud kaks akut, mis on optimeeritud mahu, suuruse ja massiosas, kombineerituna põhjaliku aerodünaamikaga ja täiesti uue uuenduslikuplatvormiga.
Kaubikul on kaksenergiasalvestusvõimsust: 40 kWh ja 87 kWh. Akupakki on ehitatud ühtekorpusesse ja mõeldud sõidunõuetele nii linnades kui ka äärelinnades. Ja needei piira sõiduki kandevõimet – mis on selles segmendis oluline kriteerium.Renault optimeeris kaubiku sõiduulatust,käsitledes seda kahe nurga alt: Aerovan kontseptsioon ja mitme energiagaplatvorm (hõlmab peamootorit, uuenduslikku dünaamilist pidurisüsteemi ja akusoojusjuhtimissüsteemi).Just Aerovan disain tagab omakategooria kõrgeima tõhususe olenemata energiaallikast. Selle SCx on rohkem kui20% madalam, asetades kaubiku segmendi tippu.
Uus Renault Master E-Tech Electrictöötati välja tuuletunnelis. Selle siluett ja iga osa on lihvitudtäiuslikkuseni. Prototüübid veetsid arenduse ajal tunnelis tuhandeid tunde,seejärel, arvestades kaubiku suurust, viidi sertifitseerimiskatsed läbi lennukiteleehitatud tuuletunnelis.
Rahuldamaks kõiki professionaalsetekasutajate nõudmisi, täiustati jõudlust 300 Nm/105 kW mootoriga jajõuülekandesüsteemiga, mille suhtarvud on suuremate elektrikaubikute turul ühedkõrgemaid.
Uus Master E-Tech Electricu valikuson kaubikud, mille maksimaalne lubatud täismass on 4 tonni ja pukseerimisvõimeselline, mida oma segmendis pole varem nähtud, kahjustamata juhitavust isegikiirteel. Aku soojusjuhtimissüsteem hoiab temperatuuri konstantsena, missuurendab aku jõudlust ja pikendab selle kasutusiga.
Kabiini kliimaseade (mis on standardvarustus) aitab hoida kasisetemperatuuri optimaalsel tasemel ning kaubiku sõiduulatus on võimalikultpikk, nii suvel kui talvel.
Dünaamiline pidurisüsteem –esmakordne väikestel tarbesõidukitel – piirab ka komponentide arvumootoriruumis (pidureid käivitab sisemine mootor).
Lisaks pidurdusvõimendusele reageeribsüsteem kiiremini, mis parandab ka sõiduki aktiivset ohutust. Ühendades juhisurve pedaalile pidurdusmehhanismist lahti, saab süsteem muuta aeglustustestsaadava kineetilise energia elektrienergiaks, et laadida akut ja laiendadaselle tööulatust. Süsteem suudab sel viisil koguda kuni 95 kW energiat.
Kogu see töö on tõhusust vägareaalselt parandanud: uus Renault Master tarbib 27% vähem energiat kui praegunepõlvkond, selle WLTP sõiduulatus on 460 km ja kandevõime on märkimisväärne.
Uue Renault Master E-Tech Electricukandevõime on 1625 kg (B-kategooria juhiluba nõudval kaubikul) ja see võibvedada 2,5 tonni. Selle tarbimine jääb 87 kWh akuga mõistlikuks, 21 kWh/100 km(WLTP).
130 kW alalisvoolu kiirlaadiminelisab 252 km sõiduulatust 30 minutiga. 22 kW vahelduvvoolu Wallbox kodulaadijalaadib aku 10%-lt 100%-ni vähem kui 4 tunniga.
Täiesti uue Renault Masterijõuallikaks on 96 kW või 105 kW mootor, mis annab mõlemal juhul 300 Nmpöördemomenti. Esimene töötab 40 kWh akuga ja selle sõiduulatus on 200 km WLTP(kinnitus taotlemisel), teine aga 87 kWh akuga, mille WLTP sõiduulatus on üle460 km.
Kaubikul on ka V2X võimalused:
·sõidukistlaadimiseks (V2L) teiste seadmete laadimiseks kabiini või laadimisalapistikupesast, samuti adapterid elektritööriistade, arvutite ja muude seadmeteühendamiseks laadija pistikupesadesse. Saate toita ka otse akust eritellimuselvalmistatud kereosi (jahutuskambrid, töökoja seadmestik, automaatsedtagaluugid, lisakütte- või kliimasüsteemid jne).
·sõidukistvõrku (V2G) energia toiteks akust võrku, kasutades kahesuunalist laadijat.
Ja täiesti uus Renault Master on varustatud mitmeteeksklusiivsete funktsioonidega, mis pakuvad nutitelefonile sarnastkasutajakogemust.
Google Maps võtab arvesse kasutaja eelistusi jasoovitab nende järgi optimeeritud marsruute. Elektriline marsruudiplaneerijaaitab täpsustada ka elektrisõiduki marsruute.
Rakendus My Renault pakub hulgaliseltelektrisõidukitele kohandatud lisateenuseid ning hoiab kõrgtehnoloogilise jaalati käepärase uue Renault Master E-Tech Electricu ühendatuna kasutajadigitaalse ökosüsteemiga.
Lisaks on saadaval valik Mobilize'i lisateenuseid,mis muudavad teie elu täiesti uues elektrilises Renault Master kaubikus oluliselt lihtsamaks.
Renault Master E-Tech Electric on oma kategooriasainuke Prantsusmaal toodetud sõiduk: kolm versiooni (sisepõlemismootor,elektriline ja vesinik) ning kõik kered pärinevad Batilly (Ida-PrantsusmaaMetzi lähedal) samalt tootmisliinilt.
Saadaval alates 2024. aasta kevadest.
Lisateavet saate uut Renault Masterit tutvustavastpressiteatestsiin.
RENAULT KOHTA
Renaulton juba enam kui sajandi projekteerinud, valmistanud ja müünud väikeseidtarbesõidukeid, mis vastavad professionaalsete klientide nõudmistele kogumaailmas.
Express,Kangoo, Trafic ja Master: sõidukid, mis on tunnustatud kogu maailmasuuenduslike viiside poolest, millega need parandavad oma kasutajateigapäevaelu.
Enamkui kümne aasta jooksul on Renault Pro+ olnud Euroopa liider paljudel turgudel(ICE ja EV), pakkudes kohandatud ja nutikaid säästva liikuvuse lahendusiainulaadse lahenduste, teenuste ja rahastamispakkumiste kombinatsiooni kaudu,mis lihtsustab ja toetab professionaalsete klientide äritegevust. See ühendabuuenduslikud digitaalsed lahendused heakskiidetud keretootjate jatarbesõidukite ekspertide võrgustikuga, mis asuvad enam kui 600 Renault Pro+keskuses rohkem kui 30 riigis.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.