Pressiteade

Jaga

RE-INDUSTRY PLAANIGA KÄIVITAB RENAULT GRUPP AMBITSIOONIKA KAVA OMA TÖÖSTUSLIKU BAASI PÕHJALIKUKS ÜMBER KUJUNDAMISEKS

• Renault Grupp teatas oma tööstusliku baasi põhjaliku ümberkujundamise kava käivitamisest. Ajavahemikus 2027. aastani kavatsetakse vähendada sisepõlemismootoriga sõidukite tootmiskulusid sõiduki kohta 30% ja elektrisõidukite puhul 50%. • Renault Grupi tööstuslik metaversum mängib ümberkujundamises võtmerolli, võimaldades grupil oma konkurentsieelist kiiremini ära kasutada ja sõidukite tootmise uuele tasandile viia. • Renault Grupp suurendab tööstusliku baasi paindlikkust ja teatab uute mudelite saabumisest oma tehastesse.

Renault Grupp teatas oma tööstusliku baasi põhjaliku ümberkujundamise kava käivitamisest. See kava on osa Renaulution plaani Revolution faasist, strateegilisest plaanist muuta Renault Grupp järgmise põlvkonna autotootjaks. Eesmärk on vähendada 2027. aastaks tootmiskulusid ühe sõiduki kohta sisepõlemismootoriga sõidukitel 30% ja elektrisõidukitel 50%. Samuti aitab plaan lühendada sõidukite arendamise aega kolmelt aastalt kahele. Nii liigub grupp kiiresti edasi, seades ambitsioonikaid eesmärke.

„Re-Industry on 360° ümberkujundamise plaan. Eesmärk on tugineda oma tugevatele külgedele ja kiirendada seda, mida me juba hästi teeme, ning uuendada kogu oma tööstuslikku baasi ning saavutada tipptaseme kõrgeimad standardid. Tööstuslik ümberkujundamine muudab meie baasi paindlikumaks, kaasaegsemaks ja konkurentsivõimelisemaks, võimaldades meil samal ajal klientide ootustele kiiremini reageerida.“ Thierry Charvet, Renault Grupi tööstus- ja kvaliteedijuht

KAVA SÕIDUKITOOTMISE PÕHJALIKUKS UUENDAMISEKS

Autotööstus on praegu oma ajaloo pöördepunktis ja Renault Grupil on väljakutsega toimetulemiseks hea positsioon. Grupp on teinud suuri edusamme oma kvaliteeditulemustes, suurendades meie sõidukite töökindlust kolm korda ja viies need parimate hulka. Selle tööstusobjektid on regulaarselt Harbour Report™ edetabeli esikohal. See on sõltumatu autoriteetne ülemaailmne autotööstuse uuring, milles võrreldakse tööstusobjektide tootlikkust. Renault Grupp on ülemaailmsetest ettevõtetest kolme parima seas energiatõhususe ja tööstusliku CO2 heitkoguste vähendamise poolest. Renault Grupp oli ka esimene tootja, kes rajas tööstusliku metaversumi ning on otsustanud sammu võrra ees püsida, kiirendades veelgi tööstusbaasi digitaliseerimist ja arendades tööjõu oskusi. Nendele tugevatele külgedele tuginedes on Re-Industry kava eesmärk edendada kõiki traditsioonilisi tööstusliku jõudluse valdkondi, andes samas uuenduslike protsesside arendamise kaudu tootmisele täiesti uue suuna. Näiteks seab grupp eesmärgiks kasutada tulevikus Renault 5 tootmiseks üheksa tundi.


KONKURENTSIVÕIMELISEM JA PAINDLIKUM TÖÖSTUSLIKU ÖKOSÜSTEEM, MIS PÕHINEB TEHNOLOOGIAL JA ANDMETEL, KESKENDUDES KESKKONNALE

12 000 ühendatud süsteemiga üle maailma, kaks miljonit andmeüksust igas minutis ja kolm miljardit päevas, Renault Grupi tööstuslik metaversum juhib nutikamat, kiiremat ja paremat tootmist, vähendades samal ajal tööstusprotsesside kulusid ja CO2-jälge. 2023. aastal on metaversum säästnud grupile 270 miljonit eurot, peamiselt tänu seadmete prognoositavale hooldusele. Lisaks töökohtadele ühendatakse kogu ökosüsteem (transport, tarnijad jne), mille abil saab Renault Grupp vähendada sõidukite tarnimisaega 60% ja sõidukite tootmise CO2-jälge poole võrra.

Samuti saab grupp kasutada tehisintellekti, et prognoosida energiatarbimist, vähendades tööstusrajatiste energiatarbimist 20% võrra. Ecogy portaali, ettevõttesiseselt välja töötatud paindliku ühendatud lahenduse, kaudu on ettevõte võimeline pidevalt jälgima tarbimist ja viivitamatult reageerima mis tahes kõrvalekaldumistele. Renault Grupi eesmärk on vähendada oma tööstusrajatiste energiatarbimist 2025. aastaks 40% ja on alates 2019. aastast juba poolel teel selles suunas. Tööstusrajatiste heitkoguste osas on Renault Grupp seadnud eesmärgi saavutada Co2-heite vaba tootmine ElectriCity keskuses ja Cléoni tehases 2025. aastaks, Euroopa tehastes 2030. aastaks ja kõigis oma tööstusrajatistes üle maailma 2050. aastaks.

DIGITAALTEHNOLOOGIA MEIE KONKURENTSEELISE KIIRENDAMISEKS…

Tänasel päeval kasutab Renault Grupp tööstusliku baasi jaoks enam kui 300 tehisintellekti rakendust, mis põhinevad pildi ja heli analüüsil. Näiteks rakendus POK.AI.OK sisestab tehisintellekti kontseptsioonid tööstuslikult kasutatavatesse suure jõudlusega autonoomsetesse juhtimissüsteemidesse. See juurdepääsetav ja intuitiivne süsteem vastab kasvavatele kvaliteedikontrolli, vastavuse ja jälgitavuse väljakutsetele. Süsteemi rakendatakse mitmes kohas erinevate kasutusviiside puhul ning sellel on juba olnud positiivne mõju tootlikkusele ja kvaliteedile. Seega tagatakse rehvide vastavus ja jälgitavus tehases paigaldamise ajal suurema usaldusväärsuse ja tõhususega.

Eesmärk on võtta 2025. aastaks kasutusele 3000 rakendust. Need projektid toetavad ka uute tehnoloogiate, näiteks tarkvarapõhine sõiduk, jõuelektroonika ning akude ja elektrimootorite kokkupanek, tööstuslikku kasutuselevõttu. Samuti vähendavad need kiirema töötlemise kaudu sõidukite tootmise aega.

.... JA LOOVAD INIMESTELE HÜVESID

Jälgides töökeskkonda ja pakkudes suuremat nähtavust, võimaldab metaversum olla ettevõtjatel otsuste tegemisel kiiremad ja sõltumatumad. Mängude maailma tehnoloogiad muudavad kasutajakogemuse kaasahaaravamaks. Nii on see näiteks värvimistöökojas, kus koolitus viiakse läbi virtuaalreaalsuse abil juba enne uue mudeli tootmist. See aitab lühendada ka sõidukite arendusaega. Tehisintellekti algoritmid aitavad töötajatel planeerida tulevasi tegevusi ning võimaldavad tarneahela ekspertidel optimeerida ja juhtida logistikavooge. Grupi välja töötatud tarneahela juhtimistorn suudab tagada tarneid tööstusobjektidele, kuvades kõigi tarnijate ja tehaste vahel liikuvate veokite asukohta ja sisu reaalajas. Samuti saab see tuvastada tarneriskid, mis on seotud näiteks ilmastikutingimuste või liiklusega mis tahes riigis, ja soovitada eelnevalt parimaid turvalahendusi. Suurem autonoomia, suurem meelerahu kõigi osaliste jaoks! Metaversumi abil saavad kõik tööstusliku baasi komponendid paremini ennustatavaks, reageerivamaks ja võimelisemaks end ise parandama, et teha kõik juba esimesel korral õigesti ja kiiresti.

TÖÖSTUSLIK BAAS, MIS MUUTUB PIDEVALT PAINDLIKUMAKS JA KIIREMAKS

Tööstussüsteemi konkurentsieelise teine võtmetegur on selle paindlikkus ja reaktsioonivõimekus. Renault Grupp teatas kaheksa uue Renault sõiduki tootmisest oma tehastes. Curitibas asuvas tootmiskohas hakkab Renault Grupp valmistama lisaks Renault Kardianile teist mudelit, mis põhineb Renault Grupi uuel modulaarsel platvormil. Bursa tehases Türgis on grupp teatanud nelja uue mudeli valmistamisest praegusest kuni 2027. aastani. Tootmisvõimsuste optimeerimise ja paindlike liinide kasutuselevõtuga mitme aasta eest on Renault Grupi tööstussüsteem muutumas kiiremaks, paindlikumaks ja võimekamaks koostama uusi mudeleid. Selle tulemusena on grupp viimase nelja aasta jooksul kapitalikulutusi poole võrra vähendanud ja suudab 2024. aastal turule tuua mitte vähem kui 12 uut mudelit. Grupi erakordse kohanemisvõimega tööstuslik baas suudab dünaamiliselt reageerida muutuvatele turuvajadustele ja toota uuenduslikke sõidukeid, mis vastavad kõrgeimatele ootustele.

Renault Grupi tööstusliku baasi ümberkujundamise kava rõhutab grupi pühendumust innovatsioonile ja tuleviku liikuvusele, tagades samal ajal oma tööstusrajatiste jätkusuutliku toimimise. See tähistab revolutsiooni autotööstuses, muutes selle kiiremaks, konkurentsivõimelisemaks ja tunduvalt paindlikumaks. Uuendades oma lähenemisviisi tootmisele, on grupp valmis vastama turu väljakutsetele, ehitades samal ajal sõidukeid, mis kujundavad autotööstuse järgmise ajastu.


Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.