Pressiteade

Jaga

E7A, Renault’ ja Valeo välja töötatud „järgmise põlvkonna" elektrimootor

Kasutades oma pädevust mähitud rootormootorite osas, mis olid 2012. aastal autosektoris teerajajaks, astub Renault Grupp järgmise sammu ja kavandab uut mootorit, mis on maailmas omaette klassis, veelgi võimsam ja tõhusam ning ei kasuta haruldasi muldmetalle. See kolmas mootoripõlvkond on meeskondlik ettevõtmine Valeoga, mis panustab oma teadmistega staatoritest. E7A mootor on endiselt prototüübi staadiumis ja valmis debüteerima 2027. aastal.

Prantsusmaal välja töötatud murrangulinetehnoloogia toob kaasa võimsama, kompaktsema ja puhtama elektrimootori:


Renault Grupp ja Valeo ühendavad teadmised, et luua uus elektrimootoritepõlvkond. Autotootja ja seadmetootja regulaarsete vestluste tulemusena kasvas2021. aastal alguse saanud partnerlus peagi ühiseks arendusettevõtmiseks.Kumbki panustas oma võtmepädevuse (Renault Grupp rootor, Valeo staator) ningoma teadmised tehnoloogia arendamise ja tootmise vallas. Praegu viimistlevadnad oma E7A kõrgtehnoloogilist mootorit.

Ilmaharuldaste muldmetallideta ja keskkonnasõbralikum

Renault oli 2012. aastal ZOE turule toomisega teerajajaks elektriliseltergastatud sünkroonmootorite (EESM) kasutuselevõtul seeriasõidukites. Seeoskusteave võimaldab tal pakkuda uuele E7A mootorile kõik-ühes arhitektuuri (olemakssamaväärse võimsuse juures 30% kompaktsem kui praegused Megane E-Tech Electricuja täiesti uue Scenic E-Tech Electricu mootorid) ja ilma haruldastemuldmetallideta rootortehnoloogiat (süsinikujälje vähendamiseks 30%). Kasutadespüsimagnetite asemel mähitud rootorit, parandab Renault mootori võimsust,kindlustab selle tarneahela ja väldib sõltuvust haruldasi muldmetalle jamagneteid tootvatest riikidest.

Võimsam jatõhusam

Kolmanda põlvkonna mootor aitab kalühendada aku laadimisaega, sest süsteem ehitatakse 800 voldi jaoks 400 voldiasemel, mis on tänasel päeval standard. Ja Valeo staator suurendab võimsust jatõhusust. Selle tulemusena tagab uus E7A mootor kuni 200 kW. Samuti annab seerohkem energiat ilma rohkem elektrit tarbimata. E7A mootoril kasutataksevasktraatide kokkupanemiseks juuksenõelatehnoloogiat, mis on Valeospetsialiteet alates 2010. aastast.

Selles etapis onmootor veel väljatöötamisel. Enne seeriatootmiseni jõudmist tuleb läbida kateisi etappe. Uue põlvkonna mootori masstootmine algab Renault Grupi Cléonitehases 2027. aasta lõpus.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.