Pressiteade
Elektrisõidukitel on suurem pöördemoment, mis annab liikuma hakkamisel koheselt jõudu ja nõuab, et juhid harjuksid uue tehnoloogiaga ja oleksid veidi tundlikumad. Neile, kes ei ole kunagi varem elektriautoga sõitnud, soovitan kasutada ECO-režiimi, mis aitab aeglasemalt ja säästlikumalt sõita. - selgitab Mindaugas Plukys, Renault Balticu kommunikatsioonikoordinaator.
Elektriautoga sõitmine julgustab teid sõitma teadlikumalt ja säästlikumalt. Mida suurem on kiirus, seda rohkem energiat on vaja selle säilitamiseks. Sõitjad näevad vaevata, kuidas sõidustiil võib mõjutada aku energiataset ja kuidas näiteks sujuv sõit võib vähendada laadimissagedust või suurendada ühe laadimisega läbitud kilomeetrite arvu. Küsimus ei ole ainult sujuvas sõidus, vaid ka regeneratiivse pidurdamise ehk energia taastamise õppimises pidurdamise ajal. Elektriautoga sõites on hea mõte teadlikult kasutada (energia)regenereerimisrežiime. Kui me sõidame maanteel, võime selle režiimi välja lülitada, kuid linnasõidul võib regenereeriv pidurdamine paljudes olukordades asendada tavalist jalgpiduriga pidurdamist," lisab Renault'i esindaja.
Elektrisõidukid on tavaliselt varustatud energiatarbimist optimeerivate funktsioonidega.Need mõjutavad auto teatud seadmeid (küte, kliimaseade, roolivõimendi jne) ja sõitmisega seotud toiminguid. Läbisõiduulatust saab suurendada ka salongi eelsoojendamise või -jahutamisega.Kui auto on ühendatud laadimispessa, on võimalik eemalt programmeerida temperatuuri väljasõiduhetkel.Kuigi tänu tehnoloogilisele arengule suureneb elektriautode läbisõiduulatus iga aastaga, on pikema teekonna puhul parem reisi ette planeerida, võttes arvesse võimalikku peatust teele jäävas laadimisjaamas.Näiteks Renault’ mudelil Megane E-Tech electric on reisiplaneerija – prognoosiv funktsioon, mis võimaldab reaalajas kohaneda reisitingimustega ja juhatab saadaolevatesse laadimispunktidesse.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.