Pressiteade
NELI PEAMIST MUDELIT KASVATAVAD ENDISELT MÜÜKI
Dacia Sandero müük kokku oli 199 516sõidukit, mis on 18,3% rohkem kui eelmisel aastal samal perioodil. Sanderosäilitab oma positsiooni erasõidukite müügi turuliidrina Euroopas alates 2017.aastast*.
Dacia Dusteri müük kasvas 154 460müüdud sõidukiga võrreldes 2022. aasta sama perioodiga 4,1%. See hoiab kohtaEuroopa eraklientidele maasturite müügi esikolmikus*.
Aasta esimese 9 kuuga müüdi 70 932Dacia Joggerit, kasv 76,1%. See on C-segmendi jaemüügi (välja arvatudmaasturid) juhtiv mudel*.
44 262 müüdud sõidukiga müüdi Springi40,6% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. See hoiab kohta Euroopaeraklientidele elektrisõidukite müügi esikolmikus*.
EDENEMINE KÕIGIL PEAMISTEL EUROOPA TURGUDEL
Euroopa erasõidukite turul, mis kasvas 16,9%, oli Dacia tõus19,6%.
Dacia turuosa Euroopa erasõidukitemüügis saavutas 4,4%, +0,1 punkti võrreldes sama perioodiga (2022), vaatamataebasoodsa müügikanalite kombinatsiooni mõjule turul.
Oma ajaloolise jaemüügi põhiklientidebaasil püsib Dacia Euroopa esikolmikus 8,4%* turuosaga.
Baltikumison Dacia turuosa jäänud stabiilseks (3,8%), kuigi müügimahud on võrreldes 2022.aastaga kasvanud. 2023. aasta esimese 9 kuu jooksul registreeriti kokku 2301Dacia sõidukit, mis on 6,82% rohkem kui 2022. aastal (2154 ühikut).
Leedusjätkab Dacia müügikasvu ja jääb kümne populaarseima automargi seas 8. kohale.2023. aasta esimese 9 kuuga müüdi 958 autot ehk 23,29% rohkem kui 2022. aastasamal perioodil (777 ühikut), turuosa kasvas 0,7 protsendipunkti. "B"segmendis, kus Sandero valitseb 19,1% osakaaluga, on Dacia endiselt liider.Linnamaasturite klassis on Duster Leedus kolmas kõige populaarsem auto.
Samas kui Lätis kahanes Daciasõiduautode ja maasturite müük vaid 0,12% võrra, kokku 810 ühikuni, mis on vaidühe auto võrra vähem kui eelmisel aastal samal perioodil. "Dacia onjaemüügis 4. kohal, 2 mudelit on 15 parima hulgas. "Sandero on B-segmendipimedaim, Duster aga 2. kohal kõige populaarsemas kompaktses linnamaasturiteklassis.
Eestisläheb Dacial kõige kehvemini. Siin on tootja kõigi kaubamärkide seas 12. kohal.Müüdi 533 autot, mida on 33 ühikut (5,3% vähem kui 2022. aastal (566 ühikut))vähem kui eelmisel aastal. Dacia turuosa on riigis 2,6%. "Dacia Sandero onB-segmendis kolmas kõige populaarsem mudel, kuid kõige rohkem müüdud on Duster.See tähendab, et iga teine müüdud Dacia auto on Duster.
DACIA ON VÕITNUD ÜLE 8 MILJONI KLIENDI
2023. aastal ületas Dacia8 miljoni müüdud sõiduki künnise.
Dacia brändipositsioneerimine ja strateegia võidavad jätkuvalt kliente.
2023. aasta algusestutvustatud Extreme varustustase on olnud väga edukas ja moodustab praegu 1/3klientide tellimustest.
UP&GOpakkumine vastab Dacia klientide vajadustele: osta uus sõiduk rohke varustusega(UP) ja kiire tarnega (GO). Pakkumine, mille on valinud juba üle 100 000kliendi.
XavierMartinet, Dacia turunduse, müügi ja operatsioonide asepresident
Ülemaailmne maht 9 kuud 2023 (era- +tarbesõidukid):
DACIA Sandero | 199 516 |
DACIA Duster | 154 460 |
DACIA Jogger | 70 932 |
Dacia Spring | 44 262 |
DACIA Logan | 20 789 |
Muu | 3 552 |
Kokku | 493511 |
*2023.aasta augusti lõpu tulemused / septembri lõpu tulemused puuduvad
Jaemüükeraklientidele Euroopas = Austria, Belgia, Horvaatia, Tšehhi Vabariik, Taani,Soome, Prantsusmaa, Saksamaa, Ungari, Itaalia, Luksemburg, Holland, Norra,Poola, Portugal, Rumeenia, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania, Rootsi, Šveits,Ühendkuningriik
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.