Pressiteade

Jaga

Dacia kasvab Euroopas 16,7 % ja Baltikumis 6.82 % 2003 aasta esimese 9 kuuga

• Dacia müüs 2023. aasta esimese 9 kuuga kokku 493 511 era- ja tarbesõidukit, mis on 16,7% rohkem kui 2022. aasta samal perioodil. Ainuüksi III kvartalis registreeris Dacia 148 124 müüki, mis on 2,4% rohkem kui 2022. aasta III kvartalis, mis on turuosa poolest aasta tugevaim kvartal. • Baltikumis on Dacia turuosa jäänud stabiilseks (3,8%), kuigi müügimahud on võrreldes 2022. aastaga kasvanud. 2023. aasta esimese 9 kuu jooksul registreeriti kokku 2301 Dacia sõidukit, mis on 6,82% rohkem kui 2022. aastal (2154 ühikut). • Brändi neli peamist mudelid näitavad aasta esimese 9 kuu jooksul tugevat kasvu: Spring +40,6%, Sandero +18,3%, Duster +4,1% ja Jogger +76,1%. • Dacia erasõidukite turuosa oli 2023. aasta esimese 9 kuu jooksul Euroopas stabiilne, vaatamata jaeturu mõningasele kokkutõmbumisele (Euroopa eratarbijate jaemüügi langus 44%-lt 40%-le*). • Oma põhilisel eraklientide turul saavutab Dacia Euroopa esikolmikus 2. koha 8,4% turuosaga*, mis on 0,8 punkti rohkem kui 2022. aastal.

NELI PEAMIST MUDELIT KASVATAVAD ENDISELT MÜÜKI

Dacia Sandero müük kokku oli 199 516sõidukit, mis on 18,3% rohkem kui eelmisel aastal samal perioodil. Sanderosäilitab oma positsiooni erasõidukite müügi turuliidrina Euroopas alates 2017.aastast*.

Dacia Dusteri müük kasvas 154 460müüdud sõidukiga võrreldes 2022. aasta sama perioodiga 4,1%. See hoiab kohtaEuroopa eraklientidele maasturite müügi esikolmikus*.

Aasta esimese 9 kuuga müüdi 70 932Dacia Joggerit, kasv 76,1%. See on C-segmendi jaemüügi (välja arvatudmaasturid) juhtiv mudel*.

44 262 müüdud sõidukiga müüdi Springi40,6% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. See hoiab kohta Euroopaeraklientidele elektrisõidukite müügi esikolmikus*.

EDENEMINE KÕIGIL PEAMISTEL EUROOPA TURGUDEL

Euroopa erasõidukite turul, mis kasvas 16,9%, oli Dacia tõus19,6%.

Dacia turuosa Euroopa erasõidukitemüügis saavutas 4,4%, +0,1 punkti võrreldes sama perioodiga (2022), vaatamataebasoodsa müügikanalite kombinatsiooni mõjule turul.

Oma ajaloolise jaemüügi põhiklientidebaasil püsib Dacia Euroopa esikolmikus 8,4%* turuosaga.

Baltikumison Dacia turuosa jäänud stabiilseks (3,8%), kuigi müügimahud on võrreldes 2022.aastaga kasvanud. 2023. aasta esimese 9 kuu jooksul registreeriti kokku 2301Dacia sõidukit, mis on 6,82% rohkem kui 2022. aastal (2154 ühikut).

Leedusjätkab Dacia müügikasvu ja jääb kümne populaarseima automargi seas 8. kohale.2023. aasta esimese 9 kuuga müüdi 958 autot ehk 23,29% rohkem kui 2022. aastasamal perioodil (777 ühikut), turuosa kasvas 0,7 protsendipunkti. "B"segmendis, kus Sandero valitseb 19,1% osakaaluga, on Dacia endiselt liider.Linnamaasturite klassis on Duster Leedus kolmas kõige populaarsem auto.

Samas kui Lätis kahanes Daciasõiduautode ja maasturite müük vaid 0,12% võrra, kokku 810 ühikuni, mis on vaidühe auto võrra vähem kui eelmisel aastal samal perioodil. "Dacia onjaemüügis 4. kohal, 2 mudelit on 15 parima hulgas. "Sandero on B-segmendipimedaim, Duster aga 2. kohal kõige populaarsemas kompaktses linnamaasturiteklassis.

Eestisläheb Dacial kõige kehvemini. Siin on tootja kõigi kaubamärkide seas 12. kohal.Müüdi 533 autot, mida on 33 ühikut (5,3% vähem kui 2022. aastal (566 ühikut))vähem kui eelmisel aastal. Dacia turuosa on riigis 2,6%. "Dacia Sandero onB-segmendis kolmas kõige populaarsem mudel, kuid kõige rohkem müüdud on Duster.See tähendab, et iga teine müüdud Dacia auto on Duster.

DACIA ON VÕITNUD ÜLE 8 MILJONI KLIENDI

2023. aastal ületas Dacia8 miljoni müüdud sõiduki künnise.

Dacia brändipositsioneerimine ja strateegia võidavad jätkuvalt kliente.

2023. aasta algusestutvustatud Extreme varustustase on olnud väga edukas ja moodustab praegu 1/3klientide tellimustest.

UP&GOpakkumine vastab Dacia klientide vajadustele: osta uus sõiduk rohke varustusega(UP) ja kiire tarnega (GO). Pakkumine, mille on valinud juba üle 100 000kliendi.

„Dacia edulugu jätkub 2023. aasta esimese9 kuu jooksul 16,7% kasvuga. Dacia strateegia, mille kohaselt tuleb pidevaltümber määratleda, mis on oluline, pakkudes samal ajal parimat hindade jateenuste suhet, on alates 2004. aastast võitnud üle 8 miljoni kliendi jatugevdanud oma positsiooni Euroopa paremuselt teise jaemüüjana. Hindame kõrgeltklientide usaldust meie vastu.”

XavierMartinet, Dacia turunduse, müügi ja operatsioonide asepresident

Ülemaailmne maht 9 kuud 2023 (era- +tarbesõidukid):

DACIA Sandero

199 516

DACIA Duster

154 460

DACIA Jogger

70 932

Dacia Spring

44 262

DACIA Logan

20 789

Muu

3 552

Kokku

493511

*2023.aasta augusti lõpu tulemused / septembri lõpu tulemused puuduvad

Jaemüükeraklientidele Euroopas = Austria, Belgia, Horvaatia, Tšehhi Vabariik, Taani,Soome, Prantsusmaa, Saksamaa, Ungari, Itaalia, Luksemburg, Holland, Norra,Poola, Portugal, Rumeenia, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania, Rootsi, Šveits,Ühendkuningriik

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.