Pressiteade
KASV ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKITE TURUL
Hübriidautode (HEV) müügi järsk 48% kasv 127 224 ühikuni võimaldas Renault brändil elektrifitseeritud sõidukite turul märkimisväärset edu saavutada. HEV müügi kasv tõi kaasa elektrifitseeritud sõidukite müügi üldise tõusu 19%, kokku müüdi 200 000 autot. Austral ja Arkana mängisid selles märkimisväärses edus võtmerolli vastavalt 65% ja 55% HEV-versioonide müügist. Lisaks on Espace näidanud Euroopa turul paljutõotavat müügi algust Prantsusmaal ja Hispaanias ning alates 2023. aasta oktoobrist on kavas laieneda ka teistesse Euroopa riikidesse.
Megane E-Tech Electric saavutas sel aastal üle 35 000 müügi. See aitas oluliselt kaasa Renault elektrisõidukite (EV) müügile, moodustades sellest peaaegu 54%, mis ulatus 64 854 ühikuni. Euroopas esindab Megane E-Tech Electric 2,2% elektrisõidukite turust.
Brändi elektrisõidukite pakkumise edasiseks mitmekesistamiseks jõuab 2023. aasta septembris Müncheni autonäitusel esitletud Scenic E-Tech Electric müügile 2024. aasta jooksul. Scenic E-Tech Electricu tellimused avatakse 2023. aasta lõpus.
KASV KÕRGE VÄÄRTUSEGA TOODETE MÜÜGIS
Renault brändi C-segmendi mudelivalikul on üldises müügis on jätkuvalt üha suurem tähtsus, näidates märkimisväärset kasvu, kokku müüdi 190 535 sõidukit, mis on 36% rohkem. Austral on sellesse edusse suure panuse andnud, 2023. aasta esimese 9 kuu jooksul müüdi 60 305 sõidukit, samas kui Arkana edeneb järjekindlalt 59 542 müüdud sõidukiga.
Vaatamata püsivatele tarnepiirangutele saavutab Renault oma jaemüügi eesmärgi ja hoiab selle optimeeritud tasemel, eraklientidele müüakse rohkem kui üks kahest sõidukist. Jaemüük ulatub 2023. aastal kuni aruandepäevani 50%-ni, mis on +7 punkti võrreldes turu keskmisega (43%).
KASV VÄIKESTE TARBESÕIDUKITE TURUL
Renault jätkab väikeste tarbesõidukite turul edukate tulemustega, saavutades kahekohalise müügikasvu. Ülemaailmne müük ulatus 2023. aasta esimese 9 kuu jooksul 281 404 autoni (+21%) ning Euroopas, kus turg tõusis 14%, kasvas müük 26% 214 255 autoni.
Selline dünaamiline esitlus Euroopas oli tingitud brändi lipulaevade, mudelite Express (+25%), Kangoo (+33%), Trafic (+29%) ja Master (+13%) edust.
RENAULT BRÄND
RAHVUSVAHELINE MÄNGUPLAAN 2027
25. oktoobril esitleb Renault bränd oma 2027. aasta rahvusvahelist mänguplaani koos Renault Kardiani maailma esmaesitlusega, mis on esimene väljapool Euroopat turustamiseks kavandatud mudel.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.