Pressiteade

Jaga

RENAULT BRÄNDI MÜÜGIKASV EUROOPAS KIIRENEB 2023. AASTA III KVARTALIS VÕRRELDES EELMISE AASTAGA 25%

• Renault brändi ülemaailmne müük jõudis 2023. aasta III kvartalis 356 747 ühikuni, mis tähendab märkimisväärset 11% kasvu võrreldes 2022. aasta III kvartaliga. Aasta esimese 9 kuu jooksul müüs Renault kokku 1 128 885 sõidukit, mis on 11% rohkem kui 2022. aastal. Kui Baltimaades vähenes müük -1,82%, siis Eestis oli 9 kuu müügimuutus positiivne ja müük kasvas peaaegu 10%. • Renault on 2023. aastal Euroopas teine enimmüüdud bränd, kasvav III kvartalis 25% ja aasta algusest septembri lõpuni 22% (726 938 müüki). Renault’ C-segmendi müük kasvas aasta algusest septembri lõpuni 36%. • Renault kinnistab oma liidripositsiooni Prantsusmaa turul nii sõiduautode 206 734 (+18% vs 2022) kui ka tarbesõidukite müügis 80 422 (+12%) aasta algusest septembri lõpuni. Austral võtab 22 700 müügiga C-segmendi maasturite liidrikoha. • Renault saavutab väikeste tarbesõidukite turul paremaid tulemusi kahekohalise müügikasvuga kogu maailmas (+21%) ja eriti Euroopas (+26%). Renault on kaubikute liider Euroopas. • Renault avalikustab oma „rahvusvahelise mänguplaani 2027" 25. oktoobril 2023.

KASV ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKITE TURUL


Hübriidautode (HEV) müügi järsk 48% kasv 127 224 ühikuni võimaldas Renault brändil elektrifitseeritud sõidukite turul märkimisväärset edu saavutada. HEV müügi kasv tõi kaasa elektrifitseeritud sõidukite müügi üldise tõusu 19%, kokku müüdi 200 000 autot. Austral ja Arkana mängisid selles märkimisväärses edus võtmerolli vastavalt 65% ja 55% HEV-versioonide müügist. Lisaks on Espace näidanud Euroopa turul paljutõotavat müügi algust Prantsusmaal ja Hispaanias ning alates 2023. aasta oktoobrist on kavas laieneda ka teistesse Euroopa riikidesse.


Megane E-Tech Electric saavutas sel aastal üle 35 000 müügi. See aitas oluliselt kaasa Renault elektrisõidukite (EV) müügile, moodustades sellest peaaegu 54%, mis ulatus 64 854 ühikuni. Euroopas esindab Megane E-Tech Electric 2,2% elektrisõidukite turust.


Brändi elektrisõidukite pakkumise edasiseks mitmekesistamiseks jõuab 2023. aasta septembris Müncheni autonäitusel esitletud Scenic E-Tech Electric müügile 2024. aasta jooksul. Scenic E-Tech Electricu tellimused avatakse 2023. aasta lõpus.



KASV KÕRGE VÄÄRTUSEGA TOODETE MÜÜGIS


Renault brändi C-segmendi mudelivalikul on üldises müügis on jätkuvalt üha suurem tähtsus, näidates märkimisväärset kasvu, kokku müüdi 190 535 sõidukit, mis on 36% rohkem. Austral on sellesse edusse suure panuse andnud, 2023. aasta esimese 9 kuu jooksul müüdi 60 305 sõidukit, samas kui Arkana edeneb järjekindlalt 59 542 müüdud sõidukiga.


Vaatamata püsivatele tarnepiirangutele saavutab Renault oma jaemüügi eesmärgi ja hoiab selle optimeeritud tasemel, eraklientidele müüakse rohkem kui üks kahest sõidukist. Jaemüük ulatub 2023. aastal kuni aruandepäevani 50%-ni, mis on +7 punkti võrreldes turu keskmisega (43%).



KASV VÄIKESTE TARBESÕIDUKITE TURUL

Renault jätkab väikeste tarbesõidukite turul edukate tulemustega, saavutades kahekohalise müügikasvu. Ülemaailmne müük ulatus 2023. aasta esimese 9 kuu jooksul 281 404 autoni (+21%) ning Euroopas, kus turg tõusis 14%, kasvas müük 26% 214 255 autoni.

Selline dünaamiline esitlus Euroopas oli tingitud brändi lipulaevade, mudelite Express (+25%), Kangoo (+33%), Trafic (+29%) ja Master (+13%) edust.



RENAULT BRÄND

RAHVUSVAHELINE MÄNGUPLAAN 2027


25. oktoobril esitleb Renault bränd oma 2027. aasta rahvusvahelist mänguplaani koos Renault Kardiani maailma esmaesitlusega, mis on esimene väljapool Euroopat turustamiseks kavandatud mudel.


Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.