Pressiteade
Renault Trafic on müügihitt, mida on alates 1980. aastast usaldanud üle 2,4 miljoni professionaali, ja nüüd on tootesarjas versioon, mis täiendab Renault' täiselektriliste kergete tarbesõidukite sarja koos täiesti uue Renault Kangoo Van E-Tech Electricu ja Master E-Tech Electricuga.
KÕIK TRAFICU TUGEVUSED JA TÄISELEKTRILINE
See versioon on nagu kõik teised Renault' elektrilised LCV-d: säilitab sisepõlemismootoriga kolleegide tugevad küljed, pakkudes silmapaistvat jõudlust ning rohkelt valiku- ja kohandamisvõimalusi.
Renault Trafic Van E-Tech Electric on pärinud kõik plussid, mis on selle mudeli viimase 40 aasta jooksul nii edukaks muutnud, seades selle oma segmendis ikooniks ja olles Euroopas enimmüüdud kerge tarbesõiduk.
Trafic Van E-Tech Electric pakub kaubikute seas endiselt parimat pikkuste valikut, mitmekülgsust ja hoiuruumi kohandamise võimalusi:
•kaks pikkust (5,08 m ja 5,48 m) ja kaks kõrgust (1,967 m ja 2,498 m)
•laadimismaht (kaubikurežiimis) vahemikus 5,8 kuni 8,9 m3
•koorma pikkus kuni 4,15 m (laiendatud versioonis L2 koos varjatud luugiga vaheseinas)
•pukseerimisvõime kuni 750 kg ja kandevõime 1,1 tonni
•saadaval põrandakabiini versioonina
•ülim modulaarsus ja peaaegu piiramatud kohandamisvõimalused meie enam kui 359 heakskiidetud keretootjast koosnevas võrgustikus.
Kabiinis olevad panipaigad lisavad kuni 88 l hoiuruumi (19,7 l konsoolis, 14,6 l ustes, 54 liitrit pinkistmes).
Mõnel varustustasemel on kindalaegas tegelikult Easylife sahtel nutika avamissüsteemiga, mis muudab selle juhi jaoks eriti käepäraseks ja mahutab tervelt 6,6 l.
Trafic Van oli esimene kerge tarbesõiduk, millel oli „mobiilne kontor". Kui klapite istme keskelt alla, saab seljatoest kirjutuslaud (sealhulgas märkmiku hoiukoht) või söögilaud. Tänu Renault Trafic Vanile on see nutikas varustus muutunud äriinimeste jaoks hädavajalikuks.
52 kWh võimsusega liitiumioonakuga suudab täiesti uus Trafic Van E-Tech Electric laadimiste vahel sõita kuni 297 km (WLTP). Tavaliselt piisab sellest terveks päevaks – parima omamis- ja kasutuskuluga.
Akudele kehtib 8-aastane või 160 000 km garantii. Kui nende tervislik seisund langeb alla 70% nimiväärtusest, asendatakse need garantii ajal tasuta.
Täiesti uus Trafic Van E-Tech Electric on varustatud 90 kW (122 hj) mootoriga, mis pakub 245 Nm koheselt saadaolevat pöördemomenti, nii et sõit on sujuv ja lõõgastav igas olukorras. Sõiduki võimsust piirav Eco-režiim tagab optimaalse sõiduulatuse ning saadaval on ka „pika sõiduulatusega" versioon, mis annab 90 km/h piiratud kiirusega sõiduulatuseks 322 km.
Tavaline hüdrauliline pidurisüsteem on nüüd varustatud ARBS-iga (Adaptative Regenerative Brake System), mis maksimeerib energia taastamise.
Täiesti uuel Trafic Van E-Tech Electricul on valida kolme tüüpi laadijate vahel:
•ühefaasiline 7 kW vahelduvvoolulaadija, mis töötab igat tüüpi koduste pistikutega
•22 kW vahelduvvoolu kiirlaadija avalike jaamade jaoks, mis tagab 50 km sõiduvahemiku (WLTP) täiendamise vähem kui 25 minutiga
•50 kW alalisvoolu kiirlaadija tuleb müügile järgmisel aastal
Lõpetuseks, MyRenault nutitelefonirakendusel või Renault Easy Link multimeediasüsteemi (standardsena kõigil varustustasemetel) kaudu on täiesti uuel Trafic Van E-Tech Electricul teatud teenused, näiteks:
•plaaniline aku laadimine ja aku oleku kaugjälgimine
•plaaniline kabiini eelsoojendus
•laadimispunktid teie marsruudil
•sihtkohade loend, kuhu jõuate aku järelejäänud laetustasemega
L2 (H1 ja H2 Van, FloorCab ja CrewCab) tellimused avatakse tänavu oktoobris, tarnetega alustatakse novembris. L1 (H1 Van ja CrewCab) tellimine algab novembris ja tarned detsembris.
VALMISTATUD PRANTSUSMAAL, SANDOUVILLE’I TEHASES
Otsus toota Renault Traficut Sandouville'is tehti 2010. aastal. Renault investeeris tehase kapitaalremondiks ja ümberehitamiseks 230 miljonit eurot, et ehitada 600 võimaliku kombinatsiooniga kergeid tarbesõidukeid.
Tootmine algas 2014. aastal ja nüüd veereb Sandouville'ist iga päev välja peaaegu 600 Renault Traficu kaubikut – või üks Trafic iga 80 sekundi järel kahes vahetuses. Umbes 75% selles tehases valmistatud sõidukitest eksporditakse.
Sandouville on endiselt tipptasemel ja valmistub tänavu 100% elektrise Trafic E-Techi tootmise käivitamiseks.
Tehase 1677 töötajat toodavad sõidukeid ka Nissanile (Primastar) ja Renault Trucksile (Trafic Red Edition) ning tegelevad mitmete väljakutsetega, mis on seotud puhtale energiale ülemineku ja CO2 heite vähendamisega (tehase energiahaldussüsteem sai 2023. aasta veebruaris ISO 50001 sertifikaadi), samuti toimub protsesside digitaliseerimine ja uuendamine.
Täiesti uue Trafic Van E-Tech Electricu mootor ja laadijad on valmistatud Renault’ tehases Normandias Cléonis, aku pannakse kokku Flinsis ja Gretz-Armainvilliers tegeleb sõidukite elektrifitseerimisega.
Viimased uudised Renault brändi kohta leiate meedia veebilehelt.
RENAULT KOHTA
Renault on juba enam kui sajandi projekteerinud, valmistanud ja müünud väikeseid tarbesõidukeid, mis vastavad professionaalsete klientide nõudmistele kogu maailmas.
Express, Kangoo, Trafic ja Master: sõidukid, mis on tunnustatud kogu maailmas uuenduslike viiside poolest, millega need parandavad oma kasutajate igapäevaelu.
Enam kui kümne aasta jooksul on Renault Pro+ olnud Euroopa liider paljudel turgudel (ICE ja EV), pakkudes kohandatud ja nutikaid säästva liikuvuse lahendusi ainulaadse lahenduste, teenuste ja rahastamispakkumiste kombinatsiooni kaudu, mis lihtsustab ja toetab professionaalsete klientide äritegevust. See ühendab uuenduslikud digitaalsed lahendused heakskiidetud keretootjate ja tarbesõidukite ekspertide võrgustikuga, mis asuvad enam kui 600 Renault Pro+ keskuses rohkem kui 30 riigis.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.