Pressiteade
25 aasta jooksul, mil Renault Kangoo oli oma klassikalise disaini, kõrgetasemelise praktilisuse ja esimese liikuva külguksega ludospace'i (mitmeotstarbelised vabaajasõidukid) segmendi teerajaja, on see jäänud oma ajaga sidusaks ja olnud päriselt uuenduslik.
Sõiduk on ka ainulaadne edulugu: Renault on müünud üle 4,4 miljoni Kangoo sõiduki 50 riigis üle maailma ning elektriversioon on olnud oma segmendis enimmüüdud alates 2011. aastast. See on parim mõlemast maailmast: elegantse disaini ja küllusliku ruumiga pereautod ja professionaalide autod, eelkõige mahuka pakiruumi ja vastupidavuse tõttu.
Renault Kangoo tootevalikut, mis on aastate jooksul pidevalt liikunud turu ülaosa poole, on veelgi täiustatud ning sisaldab nüüd pikemat versiooni Grand Kangoo.
KÕIK KANGOO TUGEVUSED, KÕIK UUENDUSED JA ROHKEM RUUMI
Täiesti uus Grand Kangoo on sama praktiline kui standardversioon ning see on varustatud kõigi ohutusseadmete ja mugavustega:
•3 korralikku istet teises ja 2 kolmandas reas, mis mahutavad mugavalt 7 täiskasvanut ja muudavad sõiduki ruumikamaks kui ükski teine selles kategoorias
•oma klassi parim põlveraadius 3. rea reisijatele (164 mm)
•rohkem kui 58 liitrit ligipääsetavat hoiuruumi, sealhulgas Easy Life lükandsahtel ja põrandaalused hoiualused 2. reas
•500-liitrine pakiruum 7-kohalises versioonis, mida saab suurendada 3750 liitrini, kui tagaistmed on eemaldatud ja kaassõitja iste kokku klapitud
•5 „päris" sõltumatut tagaistet, libistatavad, kokkuklapitavad, sissetõmmatavad ja eemaldatavad, mis võimaldavad kuni 1024 istmekonfiguratsiooni
•koormatav pikkus 3,11 m, kui kaassõitja iste on kokku klapitud
•14 juhiabi, sealhulgas 2. taseme autonoomne sõit ohutuse suurendamiseks
Sarnaselt Kangoole on sisekujunduses harjatud tumeda puiduga viimistletud armatuurlaud, mugav kabiin ja täiustatud ergonoomika. Armatuurlauda on uuendatud, et lisada elektrilise versiooni jaoks spetsiifilised E-Tech andmed.
Juurdepääsu 3. reale muudavad lihtsamaks kaks 83 cm laiust lükandust (+18 cm võrreldes Kangooga), madal ukselävi ja 2. rea kokkuklapitavad istmed. Praktiline, et lihtsustada teiste reisijate (täiskasvanute või teismeliste) sisenemist ja väljumist või lapse Isofix-kinnitustega kindlalt kinnitatud turvatooli paigaldamiseks.
Grand Kangood saab kasutada mis tahes otstarbel. Klaasitud tagaluugiga standardvarustuse kõrval on võimalikud ka 2/3-1/3 klaaspaketiga hingedega tagauksed, mis võimaldavad hõlpsat juurdepääsu pakiruumile, eriti kui kõrgus on piiratud.
Suur siseruum sobib ideaalselt peredele, kes otsivad 7 suurt istekohta regulaarseks kasutamiseks ning see mahutab igas suuruses reisijaid suurima mugavuse juures.
Sõiduk sobib suurepäraselt ka lastehoolduse professionaalidele, 5 Isofix-kinnitusega istet, ergonoomilised istmed lastele beebiistmetel või istmekõrgendustel või soovi korral transport, mis mahutab mugavalt 7 täiskasvanud reisijat, kus igal istmel on lihtne liikuda, ja võimalus muuta modulaarsust (näiteks 2/2/2), et reisijatel oleks veelgi lihtsam siseneda.
Täiesti uue Grand Kangoo E-Tech Electricu uus 45 kWh (täielikult kasutatav) liitiumioonaku koosneb kaheksast sõltumatust ja kergesti parandatavast moodulist ning annab mootorile kuni 265 km WLTP sõiduulatuse, mis on piisav enamiku igapäevaste sõitude jaoks parima omamis- ja kasutuskuludega.
Kui peatute 10 minutiks 80 kW alalisvoolu laadimispunktis, saate taastada 80 km sõiduulatust.
Akudele kehtib garantii 8 aastat ehk 160 000 km. Selle aja jooksul vahetatakse need tasuta välja, kui nende võimsus väheneb alla 70% nimiväärtusest (SoH).
Uus Grand Kangoo E-Tech Electric on varustatud 90 kW mootoriga, mille pöördemoment on 245 Nm, nii et see sõidab sujuvalt igas olukorras. Saate lülitada sõidurežiimiks Eco, mis piirab võimsust 56 kW-ni ja piirab sõiduulatuse optimeerimiseks sõiduki kiirust 110 km/h.
Samuti saate valida ühe kolmest taastavast pidurdusrežiimist:
•Sailing (B1) tagab piiratud taastamise, mis toimib kõige paremini maanteedel ja kiirteedel;
•Drive (B2), taastamise vaikerežiim mitmesuguste olukordade jaoks (vastus jala piduripedaalilt tõstmisel on sarnane sisepõlemismootoriga sõidukiga);
•Brake (B3): maksimaalselt taastav režiim, mis toimib kõige paremini liiklusummikutes ja mägiteedel.
Tavaline hüdrauliline pidurisüsteem on kombineeritud ARBS-iga (Adaptative Regenerative Brake System), mis maksimeerib energia taastamise.
Erinevad veo- ja pidurdusrežiimide kombinatsioonid lisavad kuni kuus erinevat sõidustiili, et optimeerida mugavust ja sõiduulatust sõltuvalt teie sõidustiilist ja liiklusoludest.
Kogu teavet teie valitud sõidurežiimi, elektrilise toitehalduse ja juhiabisüsteemide kohta saab kuvada valikulisel 10-tollisel, täielikult digitaalsel ja täielikult kohandataval värvilisel näidikulaual.
Aastaringseks sõiduulatuse maksimeerimiseks on täiesti uuel Grand Kangoo E-Tech Electricul reguleeritav kahetsooniline kliimaseade koos soojuspumbaga, mis soojendab salongi talvel ja jahutab seda suvel, kasutades sama põhimõtet nagu pööratav kliimaseade. Küttesüsteem kogub kaloreid väljast ja kannab need sisse, jahutussüsteem aga eemaldab kalorid salongist, viies need välja.
Soojuspump töötab optimaalselt, kui temperatuur on vahemikus -15 °C kuni +15 °C. Lisaks esmaklassilisele kliimaseadmele hoiab see kuni 30 km lisaulatust, vältides salongi soojendamist ainult küttetakistite kaudu, mis ammutavad energiat veoakult!
Lisaks on täiesti uus Grand Kangoo E-Tech Electric varustatud tuuleklaasile, esiistmetele ja roolile sisse ehitatud valikulise soojendusega, mis lisab talvel mugavust, mõjutades akut vaid vähesel määral.
Täiesti uuel Grand Kangoo E-Tech Electricul on kahte tüüpi laadijad:
o22 kW vahelduvvoolu kiirlaadija aku laadimiseks 15%-lt 80%-ni 2 tunni ja 40 minutiga;
o22 kW AC/DC 80 kW laadija (standard), et lisada 170 km sõiduulatust 27 minutiga.
See laadijate valik katab täiesti uue Grand Kangoo E-Tech Electricu kasutajate sõidunõuded.
Koos 22 kW laadijaga on akul vedelikjahutussüsteem ja elektritakistus, mis hoiavad temperatuuri õigel tasemel, et vältida mõju sõiduulatusele ja lühendada laadimisaegu.
Lõpetuseks, MyRenault nutitelefonirakenduse või Renault Easy Link multimeediasüsteemi kaudu on täiesti uuel Grand Kangoo E-TECH Electricul teatud ühendatud teenused, näiteks:
•plaaniline aku laadimine ja aku oleku kaugjälgimine;
•ajastatud salongi eelsoojendus või eeljahutus;
•abi laadimisjaamade leidmisel teie marsruudil;
•abi sihtkohtade leidmisel, kuhu jõuate aku järelejäänud laetusega.
Saadaval on ka sisepõlemismootoriga mudel, mille kaks mootorit vastavad uusimatele heitgaasistandarditele (Euro 6E):
•130 hj bensiin BVM6 või EDC7, mitmekülgne, dünaamiline ja kütusesäästlik, isegi 7 inimesega pardal
•95 hj diisel BVM6, tõhus ja ökonoomne
Täiesti uue Renault Grand Kangoo tootevalik hõlmab kolme versiooni, mis on valmistatud vastavalt klientide täpsetele soovidele ja vajadustele:
•Authentic, kogu vajaliku varustusega organisatsioonidele või klientidele, kes soovivad kasutada oma sõidukit nii isiklikuks kui ka tööga seotud reisimiseks;
•Equilibre kohalikele omavalitsustele, kes soovivad pakkuda positiivse mõjuga, mugavat ja ökonoomset reisijateveoteenust;
•Techno peredele ja müügiinimestele, kes soovivad kompromissituid mugavus- ja ohutusstandardeid ning omanäolist disaini koos praktiliste funktsioonidega, näiteks katuseboksi lihtne paigaldamine.
Grand Kangoo on varustatud elektriliste tagaakende, tagurduskaamera, easylink multimeediaekraani ja ühendatud teenustega alates Authentic tasemest.
Tellimine algab selle aasta lõpus ja tarned algavad 2024. aasta alguses.
MAUBEUGE, TIPPKESKUS ELECTRICITYS
Alates 1997. aastast on Hauts-de-France'is (Põhja-Prantsusmaal) asuv Renault' Maubeuge'i tehas valmistanud Kangood kogu maailmale.
Koos Douai’ ja Ruitzi rajatistega moodustab tehas Euroopa suurima ja konkurentsivõimelisema elektrisõidukite tootmiskeskuse ElectriCity, mille kaudu plaanib Renault 2025. aastaks toota 480 000 elektrisõidukit aastas.
Osana jõupingutustest täiesti uue Kangoo era- ja kommertsversioonide, samuti partnerbrändide Mercedese ja Nissani sõidukite tootmise kaasajastamiseks ja võimalikult kõrge kvaliteedi tagamiseks investeeris Renault tehasesse 450 miljonit eurot ning rajas uue akude kokkupanemise töökoja.
Täiesti uue Electric Kangoo E-Techi elektrimootor ja laadijad on valmistatud Renault’ Cléoni tehases Normandias (Pariisist loodes).
Renault Kangoo erinevate versioonide edu ja tulevase elektrilise Renault 4 tootmise toetamiseks kinnitas Maubeuge'i tehas 2023. aastal 200 alalise töötaja värbamise esimese laine toimumist. Värbamised on osa ühiskondlikust kokkuleppest „Renault Hauts de France'i tootmisettevõtete tuleviku nimel", mille kõik ametiühingud allkirjastasid 8. juunil 2021, ElectriCity tööstusklastri loomise ajal. Kokku on teatatud 350 alalise töökoha loomisest alates praegusest kuni 2024. aastani.
Maubeuge'i tehases töötab 2500 töötajat.
Jälgige Renault brändi uudiseid meedia veebilehel.